پارس ناز پورتال

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

حبوبات از 5 اقلام اصلی سبد غذایی محسوب می‌شود.حبوبات  در دو نوع بسته‌بندی و فله‌ای یا باز به فروش می‌رسد که نمونه فله‌ای صرفه اقتصادی بیشتر و در اغلب موارد کیفیت پایین‌تری داشته و نمونه بسته‌بندی‌شده حبوبات ،قیمت به نسبت بالاتر اما کیفیت و تمیزی بیشتری دارند.

 

تا چند سال پیش نمونه فله‌ای حبوبات بهتر فروش می‌رفت و محبوبیت بالاتری داشت.اما امروز سلیقه مصرف‌کننده تغییر کرده و به دنبال حبوبات پاک‌شده ،باکیفیت و در بسته‌بندی‌های به‌روز است.ازاین‌رو تولیدکنندگان روی به راه‌اندازی خطوط تولید و کاملاً بهداشتی مواد غذایی کرده‌اند.

 

یکی از این خطوط بسیار مهم ،خط تولید حبوبات و خشکبار و مهم‌ترین دستگاه این خط ،دستگاه بسته‌بندی حبوبات است.در این مطلب انواع دستگاه بسته بنی حبوبات صنعتی بهفر ماشین را با توضیحات کامل و شماره‌های مشاوره خرید معرفی خواهیم کرد.

 

انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات  بهفر ماشین البرز

مجموعه بهفر ماشین البرز درزمینهٔ تولید انواع دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی و شیمیایی پیشگام بوده و توانسته به فناوری ماشین‌آلات یسته بندی دست یابد که حتی برای یک‌بار هم در ایران تولید نشده‌اند.

 

به‌عنوان‌مثال می‌توان به دستگاه‌ها بسته‌بندی 4 یا 5 طرف دوخت و یا نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی 12 توزین اشاره کرد.در ادامه در مورد نحوه کارکرد این ماشین‌آلات و امکانات آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

نوع بسته‌بندی درفروش نهایی تأثیر زیادی دارد. ازاین‌رو این ماشین‌آلات مخصوص تولید کندگانی  است که علاقه‌مند به تولید محصولات با بسته‌بندی زیبا و خوش فروش هستند.در ادامه انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار 4 و 5 طرف دوخت بهفر ماشین را معرفی خواهیم کرد…

 

1- دستگاه بسته‌بندی حبوبات  4 طرف دوخت

این دستگاه رول بسته‌بندی را با چهار دوخت در کناره‌ها بسته‌بندی می‌کند. بسته‌بندی چهار طرف دوخت توانایی وزن‌کشی خودکار حبوبات و غلات را با بازه زونی پایین دارد.این دستگاه می‌تواند در نمونه‌های 2،4،6 و 12 توزین و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک تولیدشده و با برق تک فاز و یا 3 فاز قابل سفارشی‌سازی است.https:/behfarmachine.com/grain-packing-machine/

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

2- دستگاه بسته‌بندی 5 طرف دوخت

این دستگاه به‌روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات است که برای اولین بار در ایران تولید می‌شود. این دستگاه توسط مهندسین این مجموعه طراحی و ساخته‌شده و هیچ نمونه داخلی ندارد. ماشین اتوماتیک پنج طرف دوخت،با  4 دوخت حرارتی در کناره و یک دوخت در پشت بسته‌بندی زیباترین، بهترین و قدرتمندترین شکل بسته‌بندی را دارد.

 

این نمونه دستگاه  توانایی وزن‌کشی انواع محصولات دانه‌بندی شده خشک را با وزن بالا را داشته و مناسب بسته‌بندی‌های حبوبات و آجیل و خشکبار در بازه وزنی 2 تا  10 کیلوگرم است. برای کسب اطلاعات و قیمت ماشین‌آلات با شماره‌های مشاوره خرید ما تماس بگیرید.

 

۰۲۶۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات اقتصادی

در میان تولیدات مجموعه  بهفر ماشین اطلس البرز نمونه‌ای از ماشین‌آلات بسته‌بندی طراحی و تولید می‌شوند که به دستگاه‌ها بسته‌بندی بالشتی پاکتی مشهور هستند.این نوع از ماشین‌آلات بسته‌بندی تمام‌اتوماتیک انواع حبوبات ،غلات و آجیل و خشکبار را در بسته‌بندی‌های شناخته‌شده و پرکاربرد بازار و در وزن‌های متفاوت بسته‌بندی می‌کنند.

 

دستگاه بسته‌بندی حبوبات و خشکبار بالشتی پاکتی مدت‌ها است که در بازار ایران و توسط متخصصان ایرانی طراحی و تولیدشده است. پس اگر به دنبال دستگاه بسته‌بندی ارزان و  مقرون‌به‌صرفه هستید ،بهترین گزینه می‌تواند ماشین‌آلات بسته‌بندی  بالشتی و پاکتی باشد.

 

انواع دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار بالشتی پاکتی

1- دستگاه بسته‌بندی 2 توزین

این دستگاه کم‌ظرفیت‌ترین دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی و شیمیایی بهفر ماشین است که در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی تولید می‌شود. این دستگاه  مناسب مشاغل کوچک و کارگاهی است.ازاین‌رو بهترین گزینه برای کارآفرینان و مشاغل کوچک محسوب می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مشاوره خرید ما تماس بگیرید.https:/behfarmachine.com/packing-line-of-nuts-and-dried-fruits/

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

۰۲۶۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

2- دستگاه بسته‌بندی 4 توزین

نمونه 4 توزین یکی از پرطرفدارترین ماشین‌آلات بسته‌بندی موجود در بازار است که به نسبت نمونه دو توزین سرعت بیشتری داشته و ازنظر ابعاد هم تقریباً همانند نمونه 2 توزین است.این دستگاه با دو توزین وزن‌کشی بیشتر ،مناسب کارگاه‌های با تولید متوسط رو به بالا است.

 

ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات و خشکبار پاکتی بالشتی قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس برق تک فاز و یا 3 فاز را دارند.این نکته نگرانی در عدم دسترسی به برق 3 فاز را از بین خواهد برد.

 

3- دستگاه بسته‌بندی 6 توزین

شرکت بهفر ماشین البرز یکی از اولین تولیدکننده دستگاه بسته‌بندی شش توزین در ایران محسوب می‌شود. این دستگاه سرعت بسته‌بندی بالایی داشته و گزینه اول برای کارگاه‌ها و کارخانه جات با تناژ تولید بالا است.

 

4- دستگاه بسته‌بندی حبوبات 12 توزین

دستگاه بسته‌بندی دوازده توزین موازی بهفر ماشین اطلس البرز یکی دیگر از تولیدات این مجموعه است که برای اولین بار ساخته‌شده و هیچ نمونه خارجی یا داخلی ندارد. نمونه 12 توزین خصوصیات منحصربه‌فردی دارد.به‌عنوان‌مثال مجهز به دو تابلو برق  است که در صورت ازکارافتادن یکی از این هوش‌های مصنوعی، می‌تواند با نیمی از توان خودکار کند.این قابلیت از توقف خط تولید جلوگیری خواهد کرد.

 

لیست محصولات شرکت بهفر ماشین البرز

شرکت بهفر ماشین البرز سازنده انواع دستگاه بسته‌بندی پودری سلفونی، انبببواع دستگاه ساشه (بسته‌بندی محصولات تک‌نفره)، ماشین‌آلات شیرینگ صنعتی، انواع دستگاه خشک‌کن صنعتی و. خطوط تولید وابسته است.در ادامه به معرفی این ماشین‌آلات خواهیم پرداخت…

 

1- ماشین آلات کیسه پرکن

این نمونه ماشین‌آلات مخصوص پر کردن انواع کیسه و کارتون وزن بالا هستند که در 3 ظرفیت تک توزین آنالوگ ،دو توزین نیمه و تمام‌اتوماتیک و 4  توزین تمام‌اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند.

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

2- دستگاه بسته بندی پودری سلفونی

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی است که می‌تواند مواد پودری را در سلفون‌های بالشتی ،پاکتی، 4 طرف دوخت و 5 طرف دوخت بسته‌بندی کند.

 

3- ماشین‌آلات ساشه

این ماشین‌آلات برای بسته‌بندی انواع محصولات غذایی و شیمیایی تک‌نفره (سس، نمک، فلفل…یک‌بارمصرف) طراحی و تولید می‌شوند.نمونه دیگر ماشین بسته‌بندی وزن پایین بهفر ماشین دستگاه بسته‌بندی تی‌بگ است که مخصوص بسته‌بندی‌های نپتون انواع چای و دم‌نوش می‌باشد.

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

4- ماشین‌آلات خشک‌کن

این دستگاه‌ها مخصوص رطوبت‌گیری انواع میوه و سبزی هستند که سرعت خشک‌کردن این محصولات را با بهترین کیفیت افزایش می‌دهند.این ماشین‌آلات در 3 نمونه تک کابین، دو کابین و تونلی طراحی و تولید می‌شوند که نمونه تک و دو کابین مخصوص تولیدهای با حجم تولید کم و متوسط و نمونه تونلی مناسب کارخانه جات با تناژ تولید محصولات خشک‌شده است.

نکات مهم در صنعت بسته‌بندی حبوبات

4- ماشین‌آلات شیرین پک

این ماشین‌آلات مخصوص سلفون کشی و پک نهایی انواع محصولات بسته‌بندی‌شده هستند که در 4 نمونه دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و فول اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند.

 

خطوط تولید بهفر ماشین البرز

در ادامه انواع خطوط تولید شرکت بهفر ماشین را معرفی خواهیم کرد…

 

1- خط تولید ادویه‌جات

2- خط تولید حبوبات و خشکبار

3- خط تولید آجیل و خشکبار

4- خط تولید میوه خشک

5- خط تولید سبزی خشک‌شده

6- خط تولید سبزی سرخ‌شده

7- خط تولید پیازداغ

8- خط تولید چیپس سیب‌زمینی

9- خط تولید قند شکسته

10- خط تولید قند حبه

11- خط تولید کینوا

12- خط شستشو سبزی