پارس ناز پورتال

نکات کلیدی خرید کاپشن چرم مردانه، کتان، مخمل

نکات کلیدی خرید کاپشن چرم مردانه، کتان، مخمل

خرید لباس گرم و زمستانی از مهمترین مسائل است که با آمدن فصل سرما فکر آقایان را به خود درگیر می کند. نکات مهمی هنگام خرید وجود دارد؛ مثل اینکه موقع خرید کاپشن چرم مردانه باید جنس و کیفیت آن را در نظر بگیریم یا زمانی که برای خرید کاپشن کتان مردانه به فروشگاه می رویم بد نیست بدانیم درصد پنبه و پلی استر به کار رفته در آن چقدر است. اگر دانستن این مسائل برایتان مهم است متن را مطالعه کنید؛ همچنین نکاتی مهم درباره خرید کاپشن مخمل کبریتی مردانه عنوان می شود.

 

راهنمای خرید کاپشن چرم مردانه

 

نکات کلیدی خرید کاپشن چرم مردانه، کتان، مخمل

چرم نماد اشرافیت است و معمولاً افراد به کسی که لباس چرم به تن دارد جور دیگری نگاه می کنند؛ او را فردی با پرستیژ، اجتماعی، خلاق و با اعتماد به نفس می بینند. اما موقع خرید کاپشن چرم مردانه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشیم مدل و برند لباس هستند که در پایین توضیح داده شده است:

 

انواع کاپشن مردانه چرم

 

اگر دوست دارید با سبک های کاپشن چرم مردانه آشنا شوید مثال ها را مطالعه کنید:

 

کاپشن دوچرخه سواری

یکی از بهترین پیشنهادات در لیست راهنمای خرید کاپشن مردانه چرم مدل دوچرخه سواری است. این استایل برای پسران جوان مناسب است؛ سبک کاپشن دوچرخه سواری به گونه ای طراحی شده که در یقه برش ایجاد می شود و معمولا رنگ مشکی هم در ترکیب رنگش وجود دارد.

 

کاپشن بمب افکن

کاپشن پرواز با وجود ظاهر ساده اما براقی که دارد نزد آقایان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر مایل هستید سبک متفاوتی از لباس زمستانی را بپوشید توصیه ما انتخاب مدل بمب افکن است؛ ترکیب این استایل با شلوار جین، تیشرت سفید یا پیراهن رسمی فوق العاده می شود.

 

کاپشن پروازی

کاپشن پروازی کمی فرد را درشت جثه نشان می دهد؛ پس باید نکات ست کردن لباس با آن را به خوبی بلد باشید. همانطور که از نامش پیداست این لباس در ابتدا برای خلبان ها طراحی شده بود.

 

کاپشن پروازی لایه های گرم ضخیمی دارد و برای این که استایل متعادلی داشته باشید نباید در پوشیدن بقیه لباس ها زیاده روی کنید؛ مثلاً همراه کردن آن با شلوار ساده یا تیشرت نخی کافی است. نهایت لباس ضخیمی که می توانید با کاپشن پروازی بپوشید یقه اسکی می باشد.

 

بهترین برندهای کاپشن چرم مردانه

 

حتماً دوست دارید مارک های معروف کاپشن چرم مردانه را هم بشناسید؛ در ادامه به نکات توجه کنید:

 

CROMFORD

یکی از بهترین مارک های کاپشن چرم مردانه به برند CROMFORD تعلق دارد و جالب است بدانید بیشتر مشتریان این برند را افراد معتبری مانند طراحان لباس فیلم های هالیوودی و سلبریتی ها تشکیل می دهند.

 

نام برند CROMFORD از روستایی قدیمی در لندن گرفته شده است که در طراحی لباس های چرم و جیر متخصص هستند. استایل های این کاپشن برای آقایان پخته با سن بالا که دوست دارند تیپ سنگین و جذابی داشته باشند مناسب است.

 

SAINT LAURENT

خیلی از افراد از سبک های ساده و مینیمالیستی خوششان می آید؛ اگر دنبال این سبک ها هستید پیشنهاد می کنیم برند SAINT LAURENT را انتخاب کنید. SAINT LAURENT برند مورد علاقه سوپراستارهای مشهوری در هالیوود مانند کیانو ریوز است. از ویژگی های آن می توان به ظاهر درخشان و جیب و فلزات زیاد روی سطحش اشاره کرد.

 

MANGO

برند MANGO استایل کلاسیک را به علاقه مندان ارائه می دهد. حتماً عجیب به نظر می رسد اما در میان برندهای لباس چرم بیشتر طیف ها جدا از ظاهر براق، لمس ظریفی ندارند؛ ولی با دست زدن به سطح کاپشن MANGO متوجه خواهید شد با بقیه برندها متفاوت است. ظاهر پرزرق و برق بقیه مارک ها را ندارد و شرکت سازنده به صورت خلاقانه رنگ قهوه ای خاکی را جایگزین مشکی کرده است؛ زیرا رنگ متداول لباس های چرم سیاه است.

 

ZARA

نام برند زارا را بارها شنیده ایم؛ برای مثال نیم بوت های این مارک هم جزو بهترین انواع کفش مردانه هستند که با کیفیت عالی و قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ عرضه می شوند.

 

کاپشن زارا سبک های مختلف شامل استایل های بمب افکن و پافر تا انواع کاپشن های پروازی را در بر می گیرد؛ فقط نسبت به سایر برندها کمی گران تر است که وجود چرم خالص دلیل قیمت بالای آن به شمار می آید.

 

REAL MCCOY’S

یکی دیگر از برندهایی که لازم است قبل از خرید کاپشن چرم مردانه بشناسید، REAL MCCOY’S است. این کاپشن معمولاً با رنگ منحصر و ظاهر جالبش معروف است؛ رنگ کاپشن REAL MCCOY’S رنگ طبیعت است و از زمین الهام گرفته شده است.

 

از طرفی آسترهای ابریشمی به کار رفته در لباس توجه هرکسی را به خود جلب می کند. فقط یه نکته وجود دارد؛ ممکن است همه این مدل را نپسندند چون با پوشیدن آن کمی پف می کنید و این برای همه خوشایند نیست!

 

LEWIS LEATHERS

یکی از قدیمی ترین برندهای شناخته شده در زمینه کاپشن چرم، مارک LEWIS LEATHERS است. اگر در خرید کاپشن چرم تنوع رنگ برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم روی این برند تمرکز کنید. بیشتر برندهای کاپشن چرم رنگ های مشکی، قهوه ای و برنز را هدف قرار می دهند؛ اما این مارک لباس های دودی به بازار عرضه می کند.

 

ACNE

برند ACNE هم جزو مارک هایی است که کاپشن های چرم را با ظاهر متفاوت ارائه می دهد. مدل یقه در این لباس مانند باند حالت کشیده دارد و سرشانه ها را کمی بزرگتر از اندازه واقعی نشان می دهد. در صورتی که طرفدار مد شدید مینیمالیستی هستید این مارک را انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید کاپشن مردانه کتان

 

نکات کلیدی خرید کاپشن چرم مردانه، کتان، مخمل

بهتر است قبل از پرداختن به برندهای مناسب برای خرید کاپشن کتان مردانه، جنس این پارچه را بشناسیم. شاید تا حالا نمی دانستید اما کتان برای پوست خاصیت درمانی دارد! این پارچه با ماندگاری بالا و قابلیت تنفس، یکی از اقلام سازگار با محیط زیست است؛ همچنین دمای بدن را تنظیم می کند و باکتری ها را دور نگه می دارد. برای آشنایی کامل با برندهای معروف آن، به مثال ها نگاهی بیندازید:

 

Newbestyle

یکی از برندهای معروف کاپشن کتان، Newbestyle است که 100 درصد پنبه ارگانیک در ساختار آن به کار رفته است. رنگ هایی که موقع دوخت این لباس استفاده می شوند متناسب با طبیعت هستند و احساس خوبی موقع پوشیدن فراهم می کنند. با این لباس می توانید در محیط های کار و تجاری هم حاضر شوید.

 

TACVASEN

ایده خوبی است که به خرید کاپشن چرم مردانه فکر کنیم اما مدل های فوق العاده دیگر هم با جنس کتان و بقیه پارچه ها داریم که دست کمی از سبک چرم ندارند؛ مثلاً برند TACVASEN یکی از بهترین مارک های کاپشن پاییزه کتان با طرح نظامی است که طرفداران زیادی دارد. این لباس سبک وزن که به کاپشن باربری مردانه هم معروف است، 100 درصد پنبه و پلی استر را در بر می گیرد و گزینه ای عالی به عنوان لباس گرم به شمار می آید.

 

KEFITEVD

برند KEFITEVD یکی از محبوب ترین برندهای کاپشن کتان مردانه است؛ چون کاربردی چندکاره دارد و می توانید آن را در بسیاری از موقعیت ها مثلاً موقع ورزش در فضای باز، انجام کارهای روزانه و فعالیت های معمولی حتی تفریح در طبیعت مانند ماهیگیری استفاده کنید.

 

این کاپشن بهاره سبک وزن است، ظاهری کلاسیک دارد و از چند جیب تشکیل شده است که کارتان را برای نگهداری موبایل و لوازم جانبی راحت می کند. کاپشن KEFITEVD را می توانید در استایل های کژوال و اسپرت همراه با شلوار لی، شلوار باری، تیشرت و شلوار گرمکن ست کنید.

 

GANT

اگر دنبال کاپشنی می گردید که حالت کشباف داشته باشد و ایده مناسبی برای تأمین گرمای بدن تلقی شود برند GANT را پیشنهاد می کنیم. 87 درصد این کاپشن از پنبه و 13 درصد از پلی استر تشکیل شده است.

 

همچنین به دلیل نمای اسپرتی که دارد می توانید آن را با شلوار جین و کفش کتانی ست کنید و استایل شیکی داشته باشید. کاپشن GANT را می توانید با خیال راحت در ماشین لباسشویی تمیز کنید.

 

MAGNIVIT

با کاپشن MAGNIVIT می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم استایل کژوال و روزمره داشته باشید هم موقع ورزش در پارک از آن استفاده کنید. این کاپشن در سه فصل بهار، تابستان و پاییز کاربرد دارد؛

 

100 درصد از پلی استر مرغوب و با کیفیت ساخته شده است و وزن سبکی دارد طوری که وقتی آن را می پوشید احساس می کنید کاپشن تنتان نیست! معمولاً این ژاکت در سبک بمب افکن طراحی می شود و به دلیل جیب های زیادی که دارد برای نگهداری وسایل مهمی مثل کیف پول، موبایل، دسته کلید و… مناسب است.

 

Allthemen

یکی از دیگر از سبک های رسمی که برای «خرید کاپشن کتان مردانه» می توانید در نظر بگیرید، برند Allthemen است. این کاپشن در جایگاه کت است و به خوبی با شلوار و پیراهن هماهنگ می شود. همچنین 100 درصد از پنبه ساخته شده است و علاوه بر موقعیت های رسمی می توانید آن را در استایل غیررسمی، تجاری یا مناسبت های خاص استفاده کنید.

 

Jack & Jones

اگر دوست دارید تجربه پوشیدن ژاکت بمب افکن را با کاپشن کتان تجربه کنید علاوه بر برند MAGNIVIT می توانید برند بالا را هم مدنظر قرار دهید. این کاپشن پلی استری با طرح کلاسیک به راحتی در ماشین لباسشویی تمیز می شود و به دلیل سبک ورزشی که دارد برای استایل های اسپرت مناسب است.

 

راهنمای خرید کاپشن مردانه مخمل کبریتی

 

نکات کلیدی خرید کاپشن چرم مردانه، کتان، مخمل

یکی دیگر از جنس های فوق العاده برای کاپشن، جنس مخمل کبریتی است؛ اما با مخمل چه تفاوتی دارد؟ مخمل کبریتی که در زبان انگلیسی به آن پارچه فیلی یا منچستری گفته می شود، راه راه است و استایل زیبایی ایجاد می کند. برندهای فوق العاده ای از جنس مخمل کبریتی در بازار عرضه می شوند؛ برای این که کامل اصول «خرید کاپشن مخمل کبریتی مردانه» را بدانید، مثال ها را مطالعه کنید.

 

Rayan 

یکی از زیباترین انواع کاپشن مخمل کبریتی برای آقایان برند Rayan است. این کاپشن که لایه داخلی آن از خز پوشیده شده و کلاه هم دارد پیشنهاد فوق العاده ای برای فصل پاییز محسوب می شود و می توانید آن را در قالب تیپ اسپرت با شلوار جین و کتانی های اسنیکر به کار ببرید. برای این که جذاب تر شوید، توصیه می کنیم این لباس را با تیشرت سفید و شلوار لی مشکی به کار ببرید.

 

Floy

اگر دنبال برند دیگری از کاپشن مخمل کبریتی هستید می توانید به مارک Floy فکر کنید؛ این مدل کاپشن از جیب دکمه ای برخوردار است و معمولاً با لباس تیره مانند مشکی ست می شود. خوبی کاپشن مخمل کبریتی اینجاست که تنوع زیادی دارد؛ به همین دلیل می توانید آن را در رنگ های مورد علاقه خود خریداری کنید.

 

LUCKME

برای خرید کاپشن مخمل کبریتی مردانه، می توانید برند LUCKMEرا مدنظر قرار دهید. این برند با استفاده از مقدار زیادی پلی استر و آستر پشمی که دارد گرما و حرارت مورد نیاز را برای بدن فراهم می کند و باعث از بین رفتن رطوبت می شود.

 

از طرفی می توانید آن را با انواع لباس ها ست کنید؛ برای مثال با تیشرت، شلوار جین حتی کت شلوار به راحتی هماهنگ می شود و بهترین مدل کاپشن برای استفاده در محیط هایی مثل باشگاه ها، مهمانی ها، اداره، دانشگاه و… است.

 

BRAVE SOUL

کاپشن برند BRAVE SOUL، 100 درصد از پنبه تشکیل شده است و به کاپشن مدل وسترن معروف است. یقه های پهنی هم دارد و بهترین لباس برای داشتن استایل سیاه است. بنابراین اگر فکرتان از «خرید کاپشن چرم مردانه» به سمت جنس های دیگر تغییر کرد، پیشنهاد می کنیم اول روی جنس مخمل کبریتی فکر کنید.

 

نتیجه گیری

حالا که با نکات خرید کاپشن چرم مردانه به اندازه کافی آشنا شدید و از سوی دیگر راهنمای خرید کاپشن کتان مردانه را مطالعه کردید، انتخابتان کدام جنس است؟ اگر دنبال جنس متنوعی می گردید و چرم یا کتان برایتان جذابیتی ندارد، به خرید کاپشن مخمل کبریتی مردانه فکر کنید. یادتان باشد نکته مهم موقع خرید کاپشن دقت به رنگ و استایل است؛ پس کاپشنی بخرید که با بقیه لباس هایتان ست شود.