پارس ناز پورتال

نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی

نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی

نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی 

امروز نگاهی خواهیم داشت به مدلهای آرایش ابروي بازیگران مشهور هالیوودی که در طول سال ها سلیقه شان تغییر کرده هست. 

 

1. در دهه 90 میلادی، ابروهای نازک مد بود اما خوشبختانه مد برگشت و ابروهای طبیعی جای خود را به آن داد. آنجلینا جولی نیز با پر کردن ابروهایش انها را به حالت طبیعی خود بازگرداند.

نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی2. نیکول ریچی عاشق ابروهای کمانی شکل هست. تفاوت مدل ابروهای او در قبل و حال، تنها پهنای آن هست. او در قبل ابروهایی باریک داشته اما حال انها را پهن تر کرده تا با مد روز پیش رود. اضافه بر پهنای ابرو، رنگ ابروهای او نیز تیره تر و با رنگ موهایش یکی شده هست.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی3. به ابروهای لیدی گاگا نگاه کنید. او در قبل رنگ روشن موهایش را با رنگ ابروهایش ست کرده بود بطوری که ابروهایش به چشم نمی آمد اما حال نه تنها آن ها را پهن تر بلکه رنگ آن ها را نیز تیره تر کرده هست. شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی4. ابروهای کامرون دیاز در سال 2000، تقریباً نامرئی و با رنگ بلوند موهایش ست بود. اما در سال 2014 بود که او رنگ ابروهایش را تغییر داد و انها را تیره تر کرد. اگر چه او هیچ تغییری به فرم ابروهایش نداد ولی به نظر می‌رسد که او با ابروهای جدیدش زیباتر شده هست.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی5. یکی از مشهور ترین ابروها را مدل مشهور، کارا دلوین، دارد، از این جهت که بسیار پرپشت و حالت دار هست. او به خوبی می‌داند که مدل ابروهایش بسیار زیباست، به همین علت تنها تغییری که به آن داده، رنگ ابروهایش هست. او به ابروهایش رنگی گرم تر زده تا زیبایی چهره اش را دوبرابر سازد.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی6. از آنجا که ابروهای باریک، چهره را مسن تر نشان میدهد، درو بریمور نیز از مدل ابروهایی که در سال 2007 داشته دست کشید و انها را پرپشت تر کرد.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی7. یکی از بیشترین تغییرات ابرو، مربوط به گوئن استفانی ست. در سال 2000 او ابروهایی کمانی و بسیار باریک داشت اما خداروشکر دلش را زد و به ابروهای پرپشت طبیعی خود بازگشت.

نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی8. جنیفر لورنس اثبات کرد که ابروها نباید هم رنگ پوست صورت باشند. او با پررنگ کردن ابروهایش، به چهره بی روحش طراوت داد. به علاوه قد ابروهایش را نیز بلندتر کرد که بر کشیدگی و زیبایی چشمهایش افزود.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی9. احتمالا از اینکه جنیفر لوپز در سال 1998 ابروهایش را به این شکل در آورد، تعجب کنید اما خب پایداری کردن در مقابل مد سخت هست. اما خوشبختانه او ابروهایش را به حالت طبیعی خود بازگرداند.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی10. این طور به نظر می‌رسد که جولیا رابرتس ابروهایش را در سال 1990 بر نمی داشته، اما ما خوشحالیم که دست کم آن ها را تمییز میکند.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی11. فرم ابروهای کیت وینسلت از سال 1998 تا به حال تغییر چندانی نکرده هست، تنها رنگ آن پررنگ تر شده اما تغییری که به فرم صورت اش داده، بسیار هست.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی12. ما ابروهای طبیعی کیم کارداشیان را در سال 2007 اکثر از ابروهای مصنوعی زمان حال او می پسندیم، شما چگونه؟
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی13. ابروهای کنونی کایلی جنر بسیار پهن تر از ابروهای او در سال 2010 هست. او هم‌چنین مقداری رنگ انها را روشن تر کرده تا با رنگ اخیر موهایش ست شود.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی14. تغییرات ابروهای مدونا از سال 1987 تا سال 2015 بسیار چشمگیر هست. او ابروهایش را باریک تر روشن تر کرده هست. ما که از این تغییر خوشنود هستیم، شما را نمی‌دانیم!
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی15. ابروهای پنلوپه کروز نیز از سال 1999 تا به حال تغییر زیادی کرده هست. او هم مثل ستاره هاي دیگر نه تنها آن ها را پرپشت تر بلکه رنگ شان را نیز روشن تر کرده هست.نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی16. ریحانا با کشیدن دم ابروهایش، به صورت اش کشیدگی بیشتری داده هست. شما نیز میتوانید به سادگی و به کمک مداد یا سایه ابرو، اینکار را انجام دهید و تاثیر آن را روی صورت تان مشاهده نمایید.
نگاهی به تغییر مدل ابروی بازیگران مشهور هالیوودی

مدل ابروی بازیگران،آرایش ابروی بازیگران،آرایش ابروی ستاره هاي مشهور،درمورد مدلهای ابروی ستاره ها