پارس ناز پورتال

گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش

مجموعه : اخبار سینما
گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش
کسپر اسمارت دوست پسر جنیفر امسال برای تولد نامزدش در یک قایق لوکس و پر از بادکنک جشنی مفصلی گرفت. کسپر سعی کرد با دعوت کردن دوستان جنیفر او را خوشحال و سورپرایز کند.به گزارش پارس ناز، جنیفر لوپز که امسال تولد 43 سالگی اش بود از این کار جالب نامزدش که چندین سال از او کوچک تر است شوکه شده بود. روز بعد تولد جنیفر به همراه دوست پسرش کاسپر اسمارت برای جشن گرفتن روز تولد 43 سالگیش در نیویورک سیتی بیرون رفت.
 
 
 
درباره جنیفر لوپز
 
لقب : جی لو / قد : 168

پارس ناز:جنیفر لین لوپز در 24 جولای 1969 در بخش گسل هیل در جنوب برونکس متولد شد . 2 خواهر دارد ،خواهر بزرگتر لسلی 34 ساله خانه دار و خواهر کوچکتر لیندا 30 ساله مشاور امور تفریحی کانال 11 نیویورک می باشد.آرزوی همیشگی جنیفر این بود که سوپر استاری پر کار شود.
 
گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش

والدین جنیفر (مادرش) گوآدالوپ رودریگرز و ( پدرش ) دیوید لوپز هر دو در شهر پونس پورتوریکو ، دومین شهر بزرگ پورتوریکو متولد شدند . هردو ( پدر و مادرش ) در کودکی به ایالات متحده آمدند و زمانی که در نیویورک زندگی می کردند با هم آشنا شدند . با وجود اینکه جنیفر از نژاد پورتوریکویی است ولی والدین مادربزرگ پدریش اروپایی هایی بودند که در جزیره پورتوریکو اقامت داشتند .
 
گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش

جنیفر از کودکی به موسیقی های ملل مختلف علاقه داشت . به خصوص به ریتمهای Afro-caribbean مانند : ( salsa ) سالسا ، مرنجو ( meringue ) و باچاتا (bachata ) و شاخه های اصلی موسیقی مانند پاپ ( Pop ) هیپ هاپ ( Hip hop ) و آراند بی ( R&B ). وی با وجود عشقش به موسیقی به صنعت فیلم هم علاقه نشان می داد . فیلم موزیکال ریتامورنو (Moreno Rita) که در سال 1961 ساخته شده بود تاثیر عمیقی بر او گذاشت.
 
گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش

جنیفر در سن 5 سالگی به کلاسهای آموزشی رقص وموسیقی رفت و جدای از این برنامه ها در یک مدرسه مذهبی کاتولیک دخترانه مشغول به تحصیل بود.به گزارش پارس ناز او 8 سال در این مدرسه که خانواده مقدس نام داشت درس خواند وبعد از 4 سال در دبیرستان پریستون ( Preston ) تحصیل کرد وفارغ التحصیل شد . او در مدرسه ورزشکار قابلی بود. رشته ورزشی که در مدرسه کار می کرد تنیس و ورزشهای مربوط به دو و میدانی بود.
 
گرفتن تولد 43 سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش

لوپز در 18 سالگی از پدر ومادرش جدا شد. در آن زمان دریک موسسه حقوقی مشغول به کار بود و شبها نیز به انجام حرکات موزون ( !!! ) می پرداخت . پس ازآن پیشنهاد بازی در نقش Fly girl در کمدی فاکس هیت در برنامه In living color به او داده شد. پس از دو سال کار هنری در برنامه In living color همچنان به کار رقص ولی این بار در گروه مشهور جنت جکسون (Janet Jackson ) ادامه داد .

اولین فیلم او گری گوری نوا خانواده من است (Gregory novas my family ) در سال 1975 است و شغل بازیگری او زمانی استحکام یافت که در سال 1997 نقش سلنا کوئینتا نیلا (Selena Quintanilla ) خواننده معروف را بازی کرد.