پارس ناز پورتال

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

آشنایی با هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

 

نوروز فرصتی استثنایی برای سفرهای خارجی است خصوصا که در این فصل اغلب کشورهای اطراف آب و هوای خوبی دارند. تعطیلات طولانی مدت نیز شرایط را برای یک سفر ایده آل مهیا می کند. بسیاری از کشورهای همسایه و اطراف ایران از مهم ترین مقاصد گردشگری نوروز هستند. دبی نیز که در نزدیکی جنوب کشورمان واقع شده یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین این مقاصد است. چرا که از نظر مسافتی فاصله زیادی ندارد و پرواز به دبی نهایتا 2 ساعت زمان می برد.

 

از طرفی در نوروز هوای دبی گرم و مطبوع است اما بعد از آن، کم کم با گذر از بهار هوا به شدت رو به گرمی می رود. به علاوه زیبایی و جاذبه دبی تنها به مدرن بودن و ساختمان هایش نیست بلکه جاذبه های دیدنی بسیاری نیز دارد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یکی از بزرگترین گل آرایی های جهان در باغ گل این شهر قرار دارد. در کنار این موضوع سفر به یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا قطعا تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود. بسیاری فکر می کنند سفر به دبی هزینه های وحشتناکی دارد اما این طور نیست. با این که دبی شهر مدرن و شیکی است اما با کمی درایت می توان با هزینه های کمتری سفر را مدیریت کرد.

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

برای سفر به دبی بهترین راه انتخاب تورهای نوروزی است. قطعا سفر با تور مزایای زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به صرفه جویی در وقت و انرژی اشاره کرد. به جای این که زمان زیادی صرف کنید و به دنبال بلیط های هواپیما بگردید یا در سایت های خارجی هتل های دبی را چک کنید و از همه مهمتر دنبال کارهای ویزا باشید می توانید تمام این امور را به آژانس گردشگری بسپارید. تنها با چک کردن برنامه های تور دبی نوروز 99 بهترین آن را مطابق با بودجه تان انتخاب کنید.

 

آژانس سلام پرواز از همین ماه پکیج های نوروزی خود را روی سایت گذاشته تا بتوانید سر فرصت و با خیال راحت تک تک آن ها را بررسی کنید. ممکن است کمی زود به نظر برسد اما واقعیت این است که با نزدیک شدن به نوروز به قدری حجم کارها افزایش می یابد که دیگر فرصت نخواهید کرد تمام تورها را بررسی کنید. از آن مهم تر این که بسیاری نیز برنامه ریزی سفر را برای لحظات آخر گذاشته اند و همین حجوم مسافران را افزایش داده و تورها در زمان کوتاهی پر می شوند. اگر می خواهید هرچه زودتر از پکیج های تور دبی اطلاع پیدا کنید،

 

وارد وب سایت سلام پرواز شوید و در بین لیست مقاصد گردگشری مقصدتان را انتخاب کنید. در صفحه مربوطه، می توانید پکیج های مورد نظرتان را بررسی کنید. پکیج ها به تفکیک قابل بررسی هستند. تفاوت آن ها در روزها و تاریخ های سفر است. همین طور هتل های متنوعی برای هر کدام در نظر گرفته شده است. اگر روی هر گزینه کلیک کنید وارد صفحه ای جدید می شوید که ریز مشخصات هتل ها در آن دیده می شود و بسته به دلخواه تان می توانید هتل مورد نظر را انتخاب کنید، در نهایت برای اقدام آخر باید با شماره های سمت چپ سایت تماس گرفته و کارهای رزرو را انجام دهید و نوروز 99 با سلام پرواز سفر کنید.

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

بهترین هتل های سه ستاره دبی

دبی شهر آسمان خراش ها است و ساختمان های بسیار مجلل و مدرنی دارد، برای همین عده ای تصور می کنند سفر به دبی خیلی هزینه بر می دارد، اما جالب است بدانید همانطور که ثروتمندترین افراد برای تفریح و گشت و گذار به این شهر پا می گذارند، افراد با سطح متوسط نیز می توانید تجربه سفری دل انگیز و شیک را داشته باشند؛ یکی از منطقی ترین و ساده ترین راه ها برای سفر ارزان تر به دبی انتخاب هتل های سه ستاره است، هتل هایی شیک که در مقایسه با هتل های سه ستاره دیگر نقاط دنیا ظاهر بهتری دارند اما چون سه ستاره هستند اغلب نسبت به هتل های چهار ستاره و پنج ستاره قیمت ارزان تری دارند.

 

همین موضوع ساده می تواند تا حد چشم گیری در کاهش هزینه هایتان موثر می شود؛ اتفاقا بسیاری از هتل های سه ستاره دبی به دلیل خدمات خوب و امکاناتشان در بین گردشگران شهرت پیدا کرده اند؛ هتل های هتل  Navarria Limassol ، هتل  Delmon Dubai ، هتل Delmon Palace ، هتل  Mayfair Dubai ، هتل  Sun and Sands Sea View Dubai و هتل  Lavender Deira Dubai  تعدادی از این هتل ها معروف و پر طرفدار دبی هستند که با بررسی صفحات هر کدام می توانید اطلاعاتی دقیق از آن ها داشته باشید.

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

جاذبه ها و دیدنی های دبی

تور دبی نوروز 99 پر از جاذبه های دیدنی و تفریحی است. یکی از جاذبه هایی که گردشگران را هر ساله از سراسر دنیا به این شهر می کشاند، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده  جهان است. این پیست فرصتی فراهم می کند تا حتی در هوای گرم و داغ تابستان دبی نیز بتوان از تفریحات زمستانی استفاده کرد. بخش بزرگی از جذابیت این شهر به برج های بزرگ و سر به فلک کشیده اش مربوط می شود. برج خلیفه و برج العرف دو برج بلند و معروف این شهر هستند و البته علاوه بر آن ها قاب دبی به عنوان سازه ای زیبا و بلند تصویری جدید از دنیای مدرن ایفا کرده است. در کنار این آسمان خراش ها سواحل دبی می توانند فضایی برای استراحت و ریلکس کردن در کنار آب های خلیج فارس باشند.

معرفی بهترین هتل های سه ستاره دبی ویژه تور نوروز 99

ساحل جمیرا یکی از معروف ترین سواحل شهر است که از امکانات رفاهی عالی برخوردار است. اگر به این منطقه سر زدید بازدید از مسجد معروف جمیرا را از دست ندهید. این تنها مسجد در دبی است که اجازه بازدید به افراد غیر مسلمان نیز می دهد. دیدنی ها و تفریحات دبی شما را مبهوت می کند خصوصا که به کمک تکنولوژی مدرن و شهرسازی پیشرفته عظیم ترین سازه ها را می توانید در این شهر ببینید. از تفریحات و دیدنی های دیگر دبی می توان پارک گارد گلو، پارک آبی وایلد وادی، میراکل گاردن دبی، شهر بازی ام جی، آب نمای موزیکال، سافاری را نام برد.