پارس ناز پورتال

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

شب یلدا بلندترین شب سال است که ما ایرانیان از دیرباز تا کنون به بزرگداشت آن پایبند بوده و هر قومی از ایرانیان آن را به گونه ای پاس داشته است. شب یلدا آیین های مخصوص به خودش را دارد که سفره انداختن و چیدن خوراکی های مخصوص هر قوم و قبیله در آن به همراه حافظ خوانی از سنت های مشترک بشمار می آیند.

 

پس از اسلام هم این آیین همچنان گرامی داشته شده است و مردم سرزمین پارس همچنان به حفظ سنت های مربوط به شب یلدا کوشا بوده اند. یکی از آیین های این شب بلند باستانی هدیه دادن  به همدیگر بخصوص هدیه دادن بزرگترها و پیرها و دامادها به نوعروس ها می باشد.

 

هدیه شب یلدا

 

قدیم ها پارچه، ترمه، طلا و جواهرات از مهمترین اقلامی بودند که بعنوان هدیه شب یلدا رد و بدل می شدند. امروزه تنوع هدیه های شب یلدا به گونه ای زیاد شده است که گاهی افراد را به سردرگمی در هنگام خرید هدیه شب یلدا دچار می کند. با این حال اصلا نیازی به نگرانی نیست.

 

ایده های متنوعی برای هدیه شب یلدا وجود دارند. یکی از رایج ترین این ایده ها که برای همه نوع قشری کاربرد دارد خوراکی های مرسوم شب یلدا است که می توانید بعنوان هدیه شب یلدا به هر که دوست دارید بدهید.

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

شیرینی های سنتی خانگی، بسته های فانتزی شکلات کاکائویی، بسته های فانتزی آجیل شب یلدا، باکس فانتزی پاستیل و شکلات های آبنباتی، ظرف انار دان شده ی روبان زده، جعبه ی فانتزی باسلوق، باکس فانتزی باقلوا و …همگی از انواع ایده های خوشمزه ی کادویی شب یلدا می باشند.

 

اما فقط این ها ایده های کادویی شب یلدا نیستند. یک جلد حافظ نفیس، باکس شمع های فانتزی با تم شب یلدا، سفره ی قلمکار، سبد گل طبیعی، سبد گل مصنوعی و … هم می توانند ایده های مناسبی برای یک هدیه ی شب یلدایی برای عزیزانمان باشند.

 

خرید هدیه شب یلدا

 

هدیه شب یلدا را به گونه های متفاوتی می توان تهیه کرد. خرید کردن از بازار می تواند رایج ترین راهکار برای خرید هدیه شب یلدا باشد. در بازارهای محلی میتوان انواعی از هدایای محلی و سنتی مخصوص شب یلدا را برای عزیزانمان تهیه کنیم.

 

مثلا در شهرهای شمالی کشورمان ایده های خرید هدیه شب یلدا آنقدر گسترده هستند که آدم را گیج می کنند. صنایع دستی مردمان شهرهای شمالی هر کدام می توانند یک ایده ی بی نظیر برای خرید هدیه شب یلدا محسوب بشوند. اما دایره ی صنایع دستی در ایران ما فراتر از شهرهای شمالی کشورمان است.

 

با این حال برای خرید هدیه شب یلدا همیشه میتوان ایده های عالی را به هر طریق گرفت و برای هدیه شب یلدا به کار بست. یکی از این ایده های خرید هدیه شب یلدا بصورت اینترنتی و آنلاین می باشد. فروشگاه های آنلاین مجازی ایده های بکری برای خرید هدیه شب یلدا دارند.

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

هدیشا هم یک فروشگاه آنلاین است که در بخش هدایای شب یلدایی خود کلی ایده ی مناسب برای خرید هدیه شب یلدا برای شما کنار گذاشته است. تهیه ی پک های هدیه شب یلدا، انواع باکس های شیرینی شب یلدا، بسته های شیک شکلاتی شب یلدا، لیوان های سرامیکی، ماگ های دردار، فلاسک، جعبه های موزیکال، شیشه های نوتلا و…

 

همگی می توانند ایده هایی عالی برای شما باشند که قصد خرید هدیه شب یلدا برای عزیزانتان دارید. می توانید یکی از این ها را سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید و شب یلدای شادی را با دوستان و قوم خویش خود داشته باشید.

 

پک هدیه شب یلدا

 

این روزها پک هدیه یکی از گزینه های روی میز برای خرید هدیه شب یلدا می باشد. پک های هدیه ایده های جالبی هستند که شادی را برای هدیه گیرنده فراهم می آورند. پک های هدیه مدل های متنوعی دارند.

 

این پک ها را میتوان در طرح ها و اشکال و انواع گوناگونی در ویترین فروشگاه ها پیدا کرد. این پک ها هم از نظر قیمت به صرفه اند و هم اینکه شما بجای یک هدیه، چندین هدیه را در قالب یک پک شیک و جذاب کادو می دهید.

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

پک هدیه شب یلدا در طرح های گوناگونی برای هدیه به کودکان، هدیه به مادر، هدیه به برادر، هدیه به خواهر، هدیه به همسر، پک هدیه سازمانی و … سازماندهی شده اند. یکی از بهترین پیشنهادات برای راحتی شما و اقتصادی تر عمل کردن شما این است که پک های هدیه شب یلدا را به هر تعداد و برای هر گروهی که می خواهید بصورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی مثل فروشگاه آنلاین هدیشا سفارش بدهید.

 

پک های هدیه شب یلدای هدیشا تلفیقی از کالاهایی همچون فرنچ پرس و شیشه های گیاهان دارویی برای تهیه دمنوش، موکاپات، بسته های قهوه، ماگ های سرامیکی در دار یا بدون در با قاشق یا بدون قاشق، شمع های وارمر و شکلات های کاکائویی، حافظ و شمع وارمر و شمع های طرح یلدا، بسته های گل برگ های خشک رنگی بهمراه شمع های طرح یلدا و وارمر، عود سوز، شیشه پاستیل، باکس شکلات و پاستیل یلدا و …می باشند.

 

حالا این به شما، سلیقه ی عزیزی که قرار است به او پک هدیه شب یلدا کادو بدهید، و سلیقه ی خود شما بستگی دارد که چه پک هدیه ای با چه طرح و محتوایی تهیه کنید.در نهایت چیزی که مهم است هدیه است حتی اگر یک لبخند عاشقانه با چاشنی “دوستت دارم” و یک شاخه گل سرخ باشد.

 

مهم این است که عزیزان ما بدانند که دوستشان داریم و این مناسبت ها تنها بهانه هایی برای ابراز عشق کردن های ما به آنهاست. برای تهیه هدیه وقتی وقت بگذاریم یعنی آن عزیز را خیلی دوست داریم، به او و علاقه هایش می اندیشیم و شادی او برای ما مهم است. مهم است که بداند برایش وقت گذاشته ایم و مهم است که قدر همدیگر را بدانیم.