پارس ناز پورتال

هزینه سفر به هند چقدر برای شما تمام می‌شود؟

هزینه سفر به هند چقدر برای شما تمام می‌شود؟

اگر رنگ‌های زنده، فرهنگ‌های متنوع و تاریخ‌های پررمزوراز شما را به وجد می‌آورد، بهتر است همین الان برنامه تور هند را بچینید. نگران هزینه های سفر به هند هم نباشید. این سرزمین شاد و رنگارنگ در میان کشورهای آسیایی مقام ارزان‌ترین مقصد را پیدا کرده است.

 

اگر روزانه فقط 30 دلار را کنار بگذارید و نکات مهم اقتصادی را در این سفر رعایت کنید، می‌توانید لحظاتی تکرارنشدنی را در هندوستان به ثبت برسانید. از شما د عوت می‌کنیم برای آشنایی با جزئیات بیشتر در باب هزینه سفر به هند تا انتها همراه ما باشید.

 

واحد پول هند

در بحث هزینه سفر به هند، اولین موضوعی که باید به آن بپردازیم واحد پول این کشور است. واحد پول هند، روپیه است و شما برای سفر به این سرزمین نیاز به داشتن روپیه خواهید داشت.

 

البته توصیه ما این است که با خود دلار به همراه داشته باشید و بعد در کشور هند، دلارها با کارمزد بسیار کمتر تبدیل به روپیه کنید. در حال حاضر (سال 1402) هر یک روپیه هند معادل 616 تومان و 012/0 دلار آمریکاست.

 

هزینه بلیط هواپیما به مقصد هند

شاید بخش اعظمی از هزینه‌ها در سفر به هند را هزینه پرواز به این کشور تشکیل دهد. حتما می‌دانید که در نرخ نهایی پروازهای تهران به بمبئی، عوامل متعددی دخالت دارند که یکی از مهم‌ترین‌هایشان زمان سفر به هند است.

 

به عنوان مثال، در فصل تابستان و اواخر زمستان که هندوستان تقریباً خالی از گردشگر است، نرخ بلیط هواپیما به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.از دیگر عوامل مؤثر در هزینه‌های پرواز، نوع بلیط است که عموماً بلیط‎‌های چارتری ارزان‌ترین نوع بلیط هستند.

 

بلیط‌های چارتری که به آنها بلیط لحظه آخری هم می‌گویند در زمان پرواز و به دلیل تکمیل‌نشدن هواپیما به قیمت بسیار پایینی صادر می‌شوند. البته این را هم باید بدانید که با انتخاب بلیط چارتری عملاً هیچ‌گونه آزادی در انتخاب زمان سفر نخواهید داشت.

 

اگر تمام عوامل ذکرشده در بالا را درنظر بگیریم، هزینه پرواز به هند از 32 میلیون تا 49 میلیون  تومان کاملاً متغیر خواهد بود. در این تفاوت قیمت، نوع آژانس هواپیمایی، کلاس پرواز و سن مسافر را هم لحاظ کنید.

 

هزینه سفر به هند با تور

هزینه سفر به هند با تور

برای داشتن سفری بی‌دردسرتر و راحت‌تر، تورهای سفر به هند انتخابی معقولانه هستند. وقتی که سفر به هند را با تور تجربه می‌کنید عملاً از انجام کارهایی مثل تهیه ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تهیه بیمه مسافرتی معاف هستید. ضمن اینکه تورهای سفر به هند به دلیل خریدهای عمده، مشمول تخفیفات ویژه‌ای در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌شوند.

 

حتماً می‌دانید که در قیمت تور هند عوامل متعددی نقش دارند؛ فاکتورهایی مانند مدت اقامت، نوع پرواز، کیفیت هتل و شرکت ارائه‌دهنده خدمات تور از جمله موارد اثرگذار در قیمت تور هند هستند. در حالت کلی، هزینه سفر به هند با تور، از 35 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان متغیر است.

 

لازم است این نکته را متذکر شویم که همیشه تورهای ارزان‌قیمت گزینه مناسبی برای کاهش هزینه سفر نیستند. گاهی از اوقات، تورهای ارزان‌قیمت به واسطه ارائه امکاناتی بسیار ضعیف و غیرقابل‌قبول موفق به ارائه قیمت‌های کاملاً پایین و وسوسه‌کننده می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انتخاب هر توری تحقیقات لازم را درباره کیفیت اجرای خدمات و امکانات آن انجام دهید.

 

هزینه سفر به هند بدون تور

قیمت سفر به هند بدون تور و به صورت شخصی کاملاً بستگی به روحیه و انتظارات هر گردشگر دارد. اگر تمام فاکتورهای مؤثر در هزینه سفر به هند، نظیر بلیط هواپیما و قیمت هتل را کنار بگذاریم، باز شیوه خرج‌کردن، سبک غذایی و نوع روحیه گردشگری که هر فرد دارد، می‌تواند نرخ هزینه سفر به هند را بالا یا پایین ببرد.

 

یک سفر مقرون به‌صرفه به هند را چطور برنامه‌ریزی کنید؟

 

سفر به هند و دیدن جاذبه های فرهنگی این شهر مثل تاج محل هند می‌تواند از به‎‌یادماندنی‌ترین سفرهای خارجی شما باشد. اگر کمی هوشمندی و برنامه‌ریزی را چاشنی سفر به این سرزمین رنگارنگ کنید، عموماً هزینه سفر به هند بزرگ‌ترین مانعی است که افراد را از رفتن به این کشور پرزرق‌وبرق منصرف می‌کند. اما اگر فقط کمی هوشمندی به خرج دهید می‌توانید با هزینه‌هایی کاملاً منصفانه و اقتصادی از جذابیت‌های بصری هند دیدن کنید.

 

در فصول‌ خلوت‌تر سال به هند سفر کنید

عموماً در فصل تابستان و اواخر زمستان، گردشگران کمتری راهی سرزمین هند می‌شوند. در این دو فصل، نه‌تنها هزینه اقامت در هتل و هزینه بلیط هواپیما کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند، بلکه شما این فرصت را دارید تا از زیبایی‌های هند در فضایی آرام‌تر دیدن کنید.

 

اقامت در هتلی ارزان‌قیمت را برگزینید

کشور هند در ارائه متنوع‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها حرف اول را می‌زند. در این شهر، هر نوع اقامتگاهی از مجلل تا مهمانخانه‌ ساده یافت می‌شود. شما می‌توانید با اقامت در مهمانخانه‌های محلی این شهر، هزینه سفر به هند را تا حد زیادی کاهش دهید. این را هم به خاطر داشته باشید که هیچ‌کجا به اندازه مهمانخانه ارزان‌قیمت به شما فرصت غوطه‌ورشدن در فرهنگ محلی و آداب‌رسوم سنتی مردم هند را نمی‌دهد.

 

روشی به‌صرفه در حمل‌ونقل اتخاذ کنید

وسایل نقلیه عمومی هند بهترین و به‌صرفه‌ترین راه برای جابه‌جایی در این شهر است. با انتخاب این روش، نه‌تنها هزینه سفر به هند را کاهش می‌دهید، بلکه فرصت دارید تا از نزدیک با سبک زندگی مردم در این منطقه ملاقات کنید.

 

غذاهای خیابانی را امتحان کنید

یک سفر مقرون به‌صرفه به هند را چطور برنامه‌ریزی کنید؟

طبیعتاً صرف هر وعده غذایی در رستوران‌های مجلل هند، هزینه سفر به هند را زیاد و سرسام‌آور می‌کند. عاقلانه‌ترین کار این است که با صرف غذاهای خیابانی، بخش زیادی از پول خود را برای مخارج ضروری‌تر پس‌انداز کنید.

 

در خرید سوغاتی زیاده‌روی نکنید

بازارهای پرزرق‌وبرق هندوستان، هر گردشگری را برای خرید وسوسه می‌کند. کافی است بدون برنامه‌ریزی به بازارهای این شهر پا بگذارید تا درنهایت با جیبی خالی روانه هتل شوید. بنابراین توصیه ما این است که قبل از خرید هر نوع کالا یا سوغاتی، بودجه‌ای را تعیین کنید تا با پایبندی به آن، هزینه سفر به هند را کمتر کنید.

 

سفری مقرون به صرفه به هند با آژانس هورام گشت

 

ما هرآنچه لازم بود درباره خرج و مخارج سفر به هند بدانید، بدون هیچ کم‌وکاستی در اختیارتان گذاشتیم. حالا نوبت شماست که با فهرست‌کردن شرایط و انتظاراتتان نرخ نهایی هزینه سفر به این کشور رؤیایی را محاسبه کنید.

 

یادتان باید که به کمک یک آژانس مسافرتی معتبر می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید.آژانس هورام گشت یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر است که تور هند را با قیمت و کیفیت استثنایی به فروش می‌رساند.

 

در آژانس هورام گشت، امکان خرید تور و رزرو هتل‌های مطرح خارجی فراهم است تا تجربۀ شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی سفر تا همیشه در ذهن شما نقش ببندد. برای خرید تور هند به سایت هورام گشت www.hooramgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02143000064 تماس بگیرید.