پارس ناز پورتال

همیارزبان؛ پلتفرم مرجع یادگیری زبان انگلیسی برای همه

همیارزبان؛ پلتفرم مرجع یادگیری زبان انگلیسی برای همه

برای اینکه مهارت‌های شغلی خودتان را ارتقا دهید یا در آینده فرصت بهتری برای کار یا تحصیل داشته باشید، باید دانش زبان انگلیسی خودتان را ارتقا دهید. چون آموزش‌های تحصیلی، شغلی و… به زبان انگلیسی هستند؛ و با یادگیری این زبان بین‌المللی می‌توانید از به روزترین منابع برای ارتقاء شغلتان یا مهارت‌هایتان استفاده کنید.

 

علاوه بر بزرگ‌سالان و افرادی که با هدف کار، تحصیل یا مهاجرت به سراغ یادگیری زبان انگلیسی می‌روند، آموزش این زبان بین‌المللی به کودکان نیز ضروری است. چون کودکان ذهنی آماده برای یادگیری مطالب مختلف دارند؛ و اگر زبان انگلیسی در کودکی به آن‌ها آموزش داده شود، آینده بهتری در انتظار آن‌ها خواهد بود.

 

برای یادگیری زبان انگلیسی باید منابع مناسبی را انتخاب کرده و در کلاس‌های زبان به طور مرتب شرکت کنید. همیارزبان با وجود بهره‌مندی از اساتید حرفه‌ای زبان انگلیسی این فرصت را برای متقاضیان فراهم کرده است که زبان انگلیسی را به صورت آنلاین و در بهترین شرایط یاد بگیرند.

 

 کلاس آنلاین آیلتس

 

آماده شدن برای امتحان آیلتس نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد. چون این آزمون بین‌المللی طبق برنامه‌ریزی برگزار می‌شود و اگر فرصت شرکت در امتحان آیلتس را از دست بدهید، امکان دارد که نتوانید به موقع مدرک آیلتس را برای دانشگاه یا کالجی که قصد تحصیل در آن را دارید ارسال کنید؛ یا اینکه در شرکت بین‌المللی مد نظرتان مشغول به کار شوید.

 

همیارزبان با توجه به نیاز متقاضیان آیلتس برای کسب نمره بالا در این آزمون بین‌المللی، کلاس آنلاین آیلتس را به صورت خصوصی و آنلاین برگزار می‌کند. کلیه متقاضیان آیلتس می‌توانند به تعداد جلسات مورد نیازشان در کلاس‌های آمادگی آیلتس همیارزبان شرکت کنند؛ و در این آزمون بین‌المللی حدنصاب نمره مد نظرشان را کسب کنند.

همیارزبان؛ پلتفرم مرجع یادگیری زبان انگلیسی برای همه

یادگیری هدفمند زبان برای آیلتس

کلاس‌های زبان عمومی طبق یک برنامه‌ریزی ویژه تنظیم می‌شوند؛ و افرادی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند با گذراندن دوره‌های متوالی آموزش زبان انگلیسی می‌توانند سطح زبان عمومی خودشان را تقویت کنند. این دوره‌ها مخصوص یادگیری زبان انگلیسی عمومی تدوین شده‌اند؛ و برای کسانی که قصد شرکت در امتحان بین‌المللی آیلتس را دارند کافی نیستند.

 

به همین دلیل، همیارزبان این فرصت را برای متقاضیان آیلتس فراهم کرده است که در دوره‌های آیلتس که توسط اساتید متخصص این پلتفرم برگزار می‌شود شرکت کنند؛ و به صورت هدفمند برای این آزمون بین‌المللی آماده شوند.

 

برگزاری کلاس‌های خصوصی آیلتس

کلاس‌های حضوری که برای آیلتس برگزار می‌شوند معمولاً به صورت عمومی هستند؛ و نیاز به هماهنگی بین دانشجویان و استاد جهت تعامل بهتر دارند. اما با توجه به اینکه سطح زبان آیلتس متقاضیان آیلتس با هم یکسان نیست، ایجاد این هماهنگی و تعامل در کلاس‌های آیلتس عمومی کار دشواری خواهد بود. مخصوصاً در کلاس‌هایی که تعداد زبان‌آموزان زیاد است، امکان دارد که استاد فرصت کافی برای ارتباط و تعامل با تک تک افراد را به صورت جداگانه نداشته باشد.

 

 اما در کلاس آنلاین آیلتس همیار زبان با این مشکلات مواجه نخواهید بود؛ زیرا کلاس‌های همیارزبان به صورت خصوصی برگزار می‌شوند؛ و هر فرد می‌تواند با توجه به سطح دانش زبانی خودش و تعداد جلسه‌هایی که برای آمادگی آیلتس نیاز دارد در این کلاس‌ها شرکت کند و به صورت انفرادی با استاد آیلتس در ارتباط باشد.

 

کلاس آنلاین آیلتس: https://hamyarzaban.com/search-teacher/ielts

 

تدریس آیلتس توسط اساتید حرفه‌ای

همیارزبان اساتید آیلتس را از بین بهترین اساتید ایران انتخاب کرده است؛ تا افرادی که قصد آمادگی برای این آزمون بین‌المللی را دارند بتوانند تحت نظر بهترین اساتید کشور تکنیک‌ها و ترفندهای آیلتس را یاد بگیرند. 

 

اساتید همیارزبان درباره آخرین آپدیت سؤالات امتحان آیلتس اطلاعات کافی دارند؛ و به متقاضیان آیلتس کمک می‌کنند تا سطح مهارت رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و ریدینگ خودشان را تا حد قابل قبولی که مد نظر دارند تقویت کنند.

 

برای انتخاب هر کدام از اساتید آیلتس حرفه‌ای همیارزبان کافی است ابتدا وارد این پلتفرم شوید، سپس با مطالعه اطلاعات اساتید و مشاهده ویدئو آن‌ها استاد مد نظرتان را انتخاب کنید. با توجه به اینکه کلاس آنلاین آیلتس در همیارزبان به صورت خصوصی و تک جلسه‌ای برگزار می‌شود؛ امکان تغییر استاد به راحتی برای متقاضیان آیلتس فراهم است.

 

امکان اضافه کردن پارتنر به کلاس

اگر قصد دارید با دوستتان در امتحان آیلتس شرکت کنید و با هم برای این امتحان بین‌المللی آماده می‌شوید، این امکان در همیارزبان برایتان در نظر گرفته شده که او را به عنوان پارتنر به کلاستان اضافه کنید و یک کلاس خصوصی دوستانه با بیشترین تعامل را داشته باشید. 

 

با این روش می‌توانید نتیجه بهتری در آزمون آیلتس بگیرید و پیشرفت بیشتری در یادگیری زبان انگلیسی خواهید داشت.موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد، بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند.

 

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

 

کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی رأس ساعت مشخصی در هفته برگزار می‌شوند؛ و همه افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند نمی‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند. این محدودیت باعث شده که افراد زیادی با وجود اینکه به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند نتوانند در این زبان به سطح خوبی برسند. 

 

اما دیگر این محدودیت‌ها وجود ندارد! چون با وجود ارائه کلاس آنلاین زبان انگلیسی توسط پلتفرم همیارزبان این امکان برای متقاضیان یادگیری این زبان بین‌المللی فراهم شده که از سطح صفر تا سطح عالی انگلیسی را یاد بگیرند.

همیارزبان؛ پلتفرم مرجع یادگیری زبان انگلیسی برای همه

ارائه تقویم آموزشی منعطف

در همیارزبان هر استاد زمان‌های آزادی که برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نظر گرفته است را مشخص می‌کند، سپس زبان‌آموزان در این بازه‌های زمانی می‌توانند کلاس خصوصی زبان انگلیسی را رزرو کرده و یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند.

 

انعطاف‌پذیری تقویم آموزشی همیارزبان برای اساتید و زبان‌آموزان این فرصت را فراهم کرده که هر زبان‌آموزی بتواند بهترین کلاس را با بهترین استاد برای آموزش زبان انگلیسی رزرو کند. همچنین؛ با وجود این تقویم افراد شاغل و کسانی که زمان آزاد زیادی در طول روز ندارند هم می‌توانند انگلیسی را یاد بگیرند و محدودیتی برای یادگیری این افراد وجود نخواهد داشت.

 

ارائه منابع متنوع برای آموزش زبان

هر فردی هدف مشخصی برای یادگیری زبان انگلیسی دارد. بعضی از افراد با این هدف در کلاس زبان شرکت می‌کنند که مدرک آیلتس بگیرند و وارد دانشگاه‌ها یا کالج‌های درجه یک جهان شوند. عده دیگری در تلاش هستند که با یادگیری زبان انگلیسی مسیر خودشان را برای مهاجرت هموار کنند. بعضی از افراد هم برای ارتقاء شغلی یا افزایش مهارت‌هایشان در کلاس‌های زبان انگلیسی شرکت می‌کنند.

 

با توجه به این اهداف برای هر گروهی لازم است که منابع مشخصی در نظر گرفته شود. بزرگ‌سالانی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های مطرح جهانی را دارند و می‌خواهند در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنند باید منابع مخصوص آمادگی برای این آزمون‌ها را مطالعه کنند. 

 

کسانی که با هدف یادگیری زبان انگلیسی و ادغام در جامعه انگلیسی زبان به کلاس زبان می‌روند نیاز به منابع متفاوتی دارند. برای کودکانی که یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده‌اند نیز لازم است که منابع مخصوصی در نظر گرفته شود. 

 

اساتید همیارزبان با شناخت نیازهای هر گروه بهترین منابع را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند؛ تا متقاضیان بتوانند هدفمند زبان انگلیسی را یاد بگیرند.در زندگی امروزی همه افراد نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند. چه کودکان شاد و سرزنده و چه جوانان جویای کار و تحصیل.

 

انتخاب اساتید توسط زبان‌آموزان

در آموزشگاه‌های مختلف اساتید از قبل انتخاب می‌شوند و زبان‌آموزان چاره‌ای جز شرکت کردن در کلاسی که طبق برنامه مشخص شده ندارند؛ اما در پلتفرم همیارزبان هیچ فردی مجبور نیست که تنها با یک یا چند استاد مشخص کلاس زبان داشته باشد.

 

چون تنوع اساتید در این پلتفرم زیاد است؛ و هر زبان‌آموزی می‌تواند یکی از اساتید حرفه‌ای همیارزبان را برای یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت در این مسیر انتخاب کند.

 

مقرون به صرفه بودن هزینه کلاس‌ها

کلاس زبان‌هایی که در آموزشگاه‌های مختلف برگزار می‌شوند معمولاً طبق یک زمان‌بندی مشخص هستند؛ و در ابتدای شروع کلاس باید متقاضی تمام هزینه شرکت در کلاس‌ها را بپردازد. با این شرایط، اگر فردی نتواند یک یا جلسه از کلاس زبان را شرکت کند هزینه پرداخت شده برای آن کلاس از دست می‌رود.

 

اما در کلاس آنلاین همیارزبان این مشکل وجود ندارد. چون متقاضیان هزینه شرکت در هر جلسه کلاس خصوصی را قبل از آن پرداخت می‌کنند؛ و نیازی نیست که کل مبلغ تعیین شده برای یک دوره آموزشی را یکجا پرداخت کنند.

 

 آموزش زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی نیازمند صرف زمان و هزینه است. هر چقدر متقاضیان یادگیری این زبان بین‌المللی نیاز به تسلط بیشتری به زبان انگلیسی داشته باشند، این زمان و هزینه معمولاً بیشتر خواهد شد؛ زیرا زبان‌آموز باید ابتدا دوره‌های زبان عمومی را بگذراند و سپس به سراغ دوره‌های آیلتس، تافل و… برود.

 

اما امروزه شرایط شرکت در کلاس‌های زبان و آموزش زبان انگلیسی دیگر مانند سابق نیست؛ و متقاضیان با شرایط بهتری برای یادگیری این زبان بین‌المللی مواجه هستند.

 

یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین

با وجود اینترنت محدودیت یادگیری مهارت‌هایی مانند زبان انگلیسی دیگر محدود به زمان یا مکان خاصی نیستند؛ زیرا اینترنت این فرصت را برای همه افراد فراهم کرده است که از هر مکانی و در هر زمانی به منابع و کلاس‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

 

برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی از طریق پلتفرم همیارزبان کافی است وارد این وب‌سایت شوید، سپس استاد و ساعت کلاس خصوصی را برای طبق برنامه خودتان انتخاب کنید. به همین سادگی می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده و ادامه دهید تا به نتیجه مد نظرتان برسید.یادگیری زبان انگلیسی با روش درست و اصولی، مسیر موفقیت و آینده‌سازی را برای همه افراد هموار می‌کند.

 

یادگیری هدفمند زبان انگلیسی

در آموزشگاه‌های حضوری کلاس‌های زبان به صورت گروه‌بندی شده ارائه می‌شوند. گروه اول کلاس‌های زبان مخصوص افرادی است که تعیین سطح شده‌اند و می‌خواهند از صفر یا سطح متوسط یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند. گروه‌های دیگر آموزش زبان مخصوص کسانی است که می‌خواهند مهارت رایتینگ، لیسنینگ، اسپکینگ و ریدینگ خودشان را تقویت کنند.

 

همچنین برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل را دارند دوره‌های جداگانه در نظر گرفته می‌شود. شرکت در این کلاس‌ها معمولا برای افرادی که فقط به چند جلسه کلاس زبان نیاز دارند تا سطح آمادگی خودشان را افزایش دهند مناسب نیستند.

 

برای اینکه یادگیری زبان برایتان هدفمند باشد، باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی را در نظر داشته باشید. در پلتفرم همیارزبان ‌آموزش زبان انگلیسی به صورت هدفمند طراحی شده است؛ و هر فردی با توجه به نیاز و شرایطی که دارد می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند.

 

آموزش گروه‌های سنی مختلف به طور جداگانه

اگر برای فرزندتان به دنبال یک کلاس زبان عالی هستید و می‌خواهید هم‌زمان با او خودتان هم در کلاس زبان مشابه شرکت کنید؛ همیارزبان بهترین گزینه برایتان است. در همیارزبان ‌آموزش‌های زبان انگلیسی به صورت گروه‌بندی شده برگزار می‌شوند؛ و والدین و کودکان می‌توانند کلاس مخصوص خودشان را رزرو کنند. 

 

با وجود اینکه کلاس زبان در پلتفرم همیارزبان آنلاین است؛ نیازی نیست که برای کلاس رفتن خودتان یا فرزندتان ساعت‌ها در بیرون از منزل حضور داشته باشید. همچنین با توجه به اینکه امکان اضافه کردن پارتنر به کلاس توسط این پلتفرم ارائه شده است؛ می‌توانید هم‌زمان با فرزندتان در کلاس آموزشی حضور داشته باشید و تعامل و یادگیری را برای او بهتر کنید.

 

منبع : همیارزبان

شماره تماس: 02191307646

ایمیل: hamyarzaban@gmail.com

آدرس : اهواز، امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد7