پارس ناز پورتال

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

دزد ساحل در سریال پوست شیر 

دراین پست، بـه معرفی دزد ساحل در سریال پوست شیر می‌پردازیم. این سریال دارای سوتی هاي بسیار زیادی بوده ودر یکی از جدید ترین ها، بازیگر دزد ساحل در پوست شیر لو رفته اسـت. البته قبل ازآن هم فرضیه هایي وجود داشت کـه این سریال را جذابتر کرده بود. باید بگوییم کـه عده اي از قسمت هاي این سریال در شهر گرمدره-کرج در حال فیلمبرداری بوده و هنوز تا پایان سریال راه زیادی باقیمانده اسـت.

 

«پوست شیر» با داستانی تکان دهنده، متفاوت، نفسگیر و جذاب در آثار ایرانی مشابهی ندارد. کارگردانی حساب شده، بازی هاي فوق العاده از بهترینها، بی شک محبوب ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی اسـت. سریالی کـه آنقدر موفق و پر مخاطب اسـت کـه ضعف هایش بـه چشم می‌آید. و اگر نه، سریالهای دیگر با کلی گاف هستند کـه چون مخاطبی ندارند درباره سوتی هایشان هم صحبتی نمی‌شود.

 

درباره سریال پوست شیر

پوست شیر یک سریال درام جنایی بـه کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند اسـت. تهیه کننده ي این سریال، برادر جمشید محمودی، نوید محمودی اسـت. فصل اول این سریال از یکم مهرماه از طریق پلتفرم فیلم نت منتشر و پخش فصل دوم آن نیز از سی ام آذر ماه آغاز شد. اسامی بازیگران سریال پوست شیر عبارتند از: شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه و…

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

در خلاصه ي داستان این سریال آمده اسـت: «نعیم «با بازی هادی حجازی فر» پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌ شود و بـه دیدار دخترش ساحل «با بازی پردیس احمدیه» می رود. ساحل در جریان سفر بـه شمال ربوده و پيکر سوخته او پیدا می‌ شود و نعیم کـه از تلاش پلیس خشنود نیست، وادار می‌ شود بـه همراه دوستش رضا پروانه «با بازی علیرضا کمالی» قاتلان دخترش را پیدا کند.»

 

کارگردان سریال پوست شیر جمشید محمودی و تهیه کننده ي آن نوید محمودی دو برادر افغان تبار هستند کـه سال‌ها اسـت بـه صورت حرفه اي در سینمای کشور ایران فعالیت دارند. این دو برادر متولد افغانستان هستند و پس از مهاجرت بـه ایران در کودکی، تابعیت ایرانی دریافت کردند. جمشید و نوید محمودی در تمامی آثار خود با یک دیگر همکاری داشته اند.

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

فیلمهای برادران محمودی

چند متر مکعب عشق

شکستن هم زمان بیست استخوان

هفت و نیم

مردن در آب مطهر

سریالهای تلویزیونی سایه بان و دل دار

 

رباینده ساحل در سریال پوست شیر

همانگونه کـه گفته شد تا کنون حدس و گمان هاي زیادی درباره ي هویت رباینده ي ساحل از سوی مخاطبان سریال پوست شیر صورت گرفته اسـت.

 

رضا پروانه:

عده اي از مخاطبان، رضا پروانه را دراین ماجرا دخیل میدانند. شاید دلیل این حدس، راضی کردن ساحل توسط رضا پروانه برای دیدار با پدرش اسـت.

 

صدرا:

عده اي نیز صدرا را عامل این ماجرا می‌دانند و رابطه اي کـه او با تینا پیش از ارتباط با ساحل داشته اسـت را در ربودن ساحل موثر میدانند. با این حال، درصد نقش داشتن صدرا دراین ماجرا با توجه بـه نبود سرنخ هاي کافی بسیار کم اسـت.

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

دوست صدرا:

فرد دیگری نیز کـه مخاطبان سریال بـه او شک کرده اند دوست صدرا اسـت و این شک زمانی کـه، فرد مظنون با ظاهری جوان و امروزی نشان داده میشود، بیشتر می‌شود. با این حال سرنخ هاي کافی برای مظنون بودن بـه این شخص وجود ندارد.

 

پدر ناتنی ساحل:

بهزاد پدر ناتنی ساحل نیز فرد مظنون دیگری اسـت کـه مخاطبان سریال بـه او شک دارند. او جزو مشکوک ترین مظنونین سریال اسـت. چرا کـه در قسمت دوم و پس از شنیدن خبر اتفاقاتیکه برای ساحل افتاده بود، کفش هایش گِلي بودو پشت سر هم سیگار میکشید. از طرفی رفتار بسیار بدی با مادر ساحل داشت و پس ازآن در هیچ یک از قسمت هاي سریال خبری از او نشد.

 

دزد ساحل در پوست شیر کیست؟

 

یک زن:

یک فرضیه ي دیگر درباره ي رباینده ساحل این اسـت کـه شاید این فرد اصلاً یک زن باشد. از شکل و شمایل محو رباینده این طور برمی آید کـه یک آدم با جثه کوچک اسـت. عکسهای محو بـه ذهن مـا القاء میکند کـه او کچل باشد. خب کسی با این مشخصات در داستان نبوده و احتمال این‌کـه بهزاد پشت ماجرا باشد را هم منتفی میکند.

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

اما اگر فکر کنیم رباینده کچل نباشد میتوانیم روی فرضیه این‌کـه همه ی کاره زن باشد هم کار کنیم. مثل معشوقه سابق صدرا کـه جزو حدس هاي قبلی هم بود. اما یک قاعده در فیلم نامه نویسی هست بنام تفنگ چخوف. آنتوان چخوف نمایشنامه نویس مشهور روس میگوید اگر یک تفنگ توی صحنه توصیف کردید باید تا آخر داستان یکبار با آن شلیک کنید.

 

محمودی فیلم نامه نویس خوش فکری اسـت و بیائید تصور کنیم میـــخواهد قاعده تفنگ چخوف را در داستانش لحاظ کند. بنابر این نباید از کار کردن مژگان در خانه فردی مرموز بهنام فاطمی آسان بگذریم. مـا فاطمی را ندیدیم. فقط همسرش را دیدیدم کـه رفتارهای بسیار وحشتناکی داشت. بیائید فرض کنیم فاطمی همان بهزاد اسـت کـه همسر دوم داشته و مژگان در خانه آنها کار می کرده.

 

از همسر فاطمی کـه هووی لیلا اسـت و طبیعتاً با ساحل هم مشکل دارد بر نمی‌آید کـه نقشه ربایش ساحل را بکشد؟ اما همان‌ گونه نمیتوان حدس زد مظنون اصلی کیست. چرا کـه سه بازیگر دیگر در سریال نقش دارند کـه هنوز دراین سریال نقش آفرینی نکرده اند. این سه بازیگر علی اوسیوند، آناهیتا افشار و علیرضا استادی هستند.

 

سوتی های سریال پوست شیر

این سریال با همه ی ي جذابیت و موفقیتش، خالی از اشکال و گاف نبوده اسـت. اول از همه ی نعیم، صدرا و رضا پروانه در تمام سریال دنبال انتقام از کسانی هستند کـه ساحل را ربودند. نعیم ۱۵ سال زندان بوده، رضا پروانه هم مدام خرج می‌کند اما هیچ کدام کاری انجام نمیدهند کـه درآمدی داشته باشند. کاش دستکم گاهی اشاره اي بـه شغل رضا می شد تا تصور کنیم او از محل درآمدش بـه نعیم هم کمک می‌کند.

 

1. هیچکس دنبال صدرا نیست

پلیس مدت هاست دنبال نعیم اسـت اما برای رسیدن بـه او، نه لیلا را تعقیب میکند، نه رضا را، بدتر این‌کـه حدس نزدند شاید صدرا با نعیم در ارتباط باشد و خودرو وی را رصد کنند تا بـه نعیم برسند.

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

2. درک رضا پروانه مشکل اسـت

رضا پروانه دوست داشتنی ترین شخصیت سریال با بازی عالی کمالی اسـت. اما شخصیت او حفره هایي دارد. او قمه می‌کشد، خلاف می‌کند، اما از این‌کـه همسرش خلاف کرده ناراحت میشود. احساسات مذهبی دارد اما از کشتن آدم ها ابایی ندارد.

 

3. گوشی نریمان کجا بود؟

نعیم و رضا، نریمان را وسط یک مبارزه زیرزمینی خفت میکنند و بـه یک باغ می‌برند. نریمان وسط رینگ لخت اسـت و طبیعتاً در آن شرایط گوشی در جیبش نبوده. حین ربایش هم نرفته توی رختکن تا گوشی اش را بیاورد. اما بعد از کشته شدنش توسط نعیم میبینیم کـه گوشی او زیر تخت توسط لیلا پیدا میشود و از همین مسیر نعیم و رضا بـه صمد می‌رسند.

 

4. چرا نعیم و رضا سوتی دادند؟

نعیم و رضا باهوش هستند ودر طول داستان همیشه یکگام از مشکات کـه یک پلیس حرفه اي اسـت جلوتر هستند، اما معلوم نیست چرا رضا با این هوش و دقت بالا خیلی آسان برای پس دادن موتوری کـه با آن صمد را دزدیدند آدرس باغ رابه صاحب موتور میدهد و نعیم هم در کمال تعجب کاری میکند کـه صمد بـه باغ برگردد؟

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

5. چرا حواس تان بـه راکورد کار نیست؟

چند سوتی ریز هم کـه ناشی از بی توجهی دستیاران کارگردان یا منشی صحنه بـه راکورد کار اسـت می‌بینیم. بطور مثال نعیم بـه سمت راست صمد ضربه میزند، اما در سکانس بعدی سمت چپ صورت صمد مجروح می‌شود. یا نعیم بدون این‌کـه اینترنتش وصل باشد یک پیام در واتساپ از رباینده ساحل دریافت می‌کند. عجیب تر این‌کـه عدد جدیدش را فقط مرتضی و رضا داشتند و…

 


همچنین بخوانید : بیوگرافی تمام بازیگران سریال پوست شیر + عکس های بازیگران سریال پوست شیر


 

6. خودرو سوراخ سوراخ شد نعیم نه

صمد بـه اسانی نعیم را می دزدد و داخل صندوق عقب ماشینش می اندازد، مشکات در مسیر رسیدن بـه نعیم، صمد را می شناسد. حین تعقیب صندوق عقب خودرو صمد را سوراخ سوراخ میکند. یعنی همان جاییکه نعیم در آن با دست بسته افتاده. بارها گلوله بـه اینبخش می‌خورد ودر نهایت نعیم صحیح و سالم ازآن خارج می‌شود و زودتر از مشکات بـه خانه صمد می‌رسد…

هویت دزد ساحل در سریال پوست شیر لو رفت! + عکس

این سریال در فصل بعدی خود شگفتانه بسیار خواهد داشت. بازیگرانی کـه تا کنون دراین دو فصل حاضر نشده اند در فصل سوم خودرا نمایان میکنند. علیرضا استادی؛ آناهیتا افشار؛ بهرام ابراهیمی؛ رویا جاویدنیا و … تا این لحظه هنرنمایی خودرا دراین سریال بـه رخ نکشیده‌اند. باید منتظر ماند تا این بازیگران در فصل بعدی حضور پیدا نمایند و سرنخ‌هاي جدیدی بـه مشتاقان این سریال عرضه نمایند.