پارس ناز پورتال

واقعیت های عجیب درباره هیتلر که نمی دانستید

واقعیت های عجیب درباره هیتلر که نمی دانستید

واقعیت های عجیب درباره هیتلر که نمی دانستید 

هیتلر به عنوان یکی از مشهور ترین رهبران جهان سبک زندگی دیدنی توجهی داشت که تا سال هاي کنونی نیز خواندنی به نظر می‌رسد. هیتلر شریرترین انسان روی کره زمین هست که همۀ ما با ایدئولوژی نژادپرستی او با خبر هستیم و میلیون ها انسانی که به فرمان او کشته شدند. اما یک انسان چطور میتواند تا این اندازه خشن و بدجنس باشد. پارس ناز میخواهد واقعیات عجیب و غیرمنتظره اي درمورد هیتلر به شما بگوید.

 

عشق نافرجام هیتلر به یک دختر یهودی
احتمالاً به نظر احمقانه بیاید اما هیتلر در مدرسه عاشق دختر یهودی به اسم استفانی ایزاک میشود. استفانی از احساس هیتلر نسبت به خودش چیزی نمی‌دانست. هیتلر آن زمان بسیار خجالتی بود و هرگز نتوانست احساسش را به استفانی بگوید. هیتلر رویاهای زیادی از این دختر یهودی در ذهن می پروراند به قدری که بعدها در او تبدیل به نفرت از جامعه یهودی ها شد.

 

او دشوار گوارشی داشت
هیتلر در طول عمرش دشوار دستگاه گوارشی داشت. او اغلب معده درد، نفخ و اسهال داشت و بعد از وعده هاي غذا ناآرام بود. هیتلر برای رفع این دشوار 29 داروی متفاوت مصرف میکرد اما هیچکدام تاثیری نداشت.

 

او دوست داشت کشیش شود
هیتلر زمانی که ۴ ساله بود وسط زمستان به رودخانه میوفتد و یک کشیش جان وی را نجات میدهد. این رخداد به قدری روی ذهن او تاثیر گذاشت که تصمیم گرفت کشیش شود. هر چند با گذر زمان او به این نتیجه رسید که به جای پرستش خدا می‌تواند خودش خدا باشد واقعیاتی درمورد هیتلر

 

او نمی توانست رانندگی کند
هیتلر هیچگاه تلاش نکرد که رانندگی یاد بگیرد. بعضی از مردم معتقد بودند از اینکه در برابر مردم نتواند می‌ترسد. او همۀ وقت} یک راننده شخصی داشت.

 

او گیاه خوار بود
دیکتاتور بزرگ به حیوانات علاقه زیادی داشت و هیچگاه دوست نداشت گوشت حیوانات را بخورد. او به خدمتکارانش یادآوری می داد که تمام غذاها گیاهی باشد و حتی این برنامه را داشت که بعد از جنگ گیاهخواری را رسمی کند. و این موضوع را با یوزف گوبلز وزیر تبلیغات خود در بین گذاشت.

 

مخالف سیگار کشیدن بود
هیتلر در دوران جوانی سیگار میکشید اما زمانی که به دنبال قدرت رفت سیگار را کنار گذاشت. او سیگار کشیدن را به تلف کردن پول می‌دانست و حتی با منع کردن سیگار کشیدن در وسایل نقلیه عمومی یک کمپین ضد سیگار هم راه انداخت.