پارس ناز پورتال

وقتی مهران مدیری رکورد شکنی می کند

مجموعه : اخبار سینما
وقتی مهران مدیری رکورد شکنی می کند

وقتی مهران مدیری رکورد شکنی می کند 

مهران مدیری در سینمای کشور ایران جایگاه بسیار ویژه اي دارد، او همواره توانسته رضایت مخاطبین را به طور همگانی جلب کند و طناز درجه یک سینمای کشور ایران باشد. «رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق‌العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول پخش یک فیلم در سینمای کشور ایران، توسط «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری شکسته شد.»

 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: بیش از 64 هزار و 330 نفر در کل کشور، در روز اول پخش «ساعت 5 عصر» به تماشای این فیلم در 520 سانس نشستند. همین طور رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما با 54 سانس در یک سینما شکسته شد. از این نظر، فیلم مهران مدیری توانست رکوردهای قبلی درمورد تعداد مخاطب در روز اول و همین طور سانس‌هاي اختصاص داده شده را از آن خود کند.

 

 به گزارش پارس ناز وی افزود: «ساعت 5 عصر» که رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول پخش یک فیلم را به دست آورده بود، توانست با مجموع فروش 700 میلیون تومانی، رکورد بیشترین فروش روز اول پخش فیلم‌ها را نزدیک به یکصد میلیون تومان افزایش دهد.

 

مدیر دفتر فیلمیران با ابراز امیدواری از تداوم استقبال مخاطب از این فیلم اظهار کرد: استقبال از «ساعت 5 عصر» به حدی بود که مهران مدیری از نخستین سانس‌هاي فیلم در پردیس کورش حضور پیدا کرد تا در کنار مردم، فیلم را ببیند و با آن‌ها گفت‌وگو کند.

 

بر زمینه این گزارش، پخش فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری از جمعه 30 تیرماه در سینماها آغاز و با استقبال قابل توجهی روبرو شده هست. مهران مدیری امروز «شنبه 31 تیرماه» از ساعت 17 تا 3 بامداد فردا در پردیس کورش در کنار مخاطبان خواهد بود و در روزهای دیگر، در سینماهای دیگر استان تهران و شهرستان‌ها حضور پیدا میکند.