پارس ناز پورتال

وکیل کیفری (پیدا کردن یک وکیل کیفری مجرب)

وکیل کیفری (پیدا کردن یک وکیل کیفری مجرب)

وکیل کیفری  یکی از انواع وکلای مهم در قانون محسوب می شود. به بیان بهتر یک وکیل کیفری می تواند نقش مهمی در انواع دعاوی ها و پرونده های حقوقی داشته باشد. برای درک اهمیت این کارکرد بهتر است کمی با اهمیت پرونده های کیفری بیشتر آشنا شویم.

 

بنابراین یکی از مهمترین تفاوت های میان دعاوی های حقوقی و کیفری این است که در دعوی های کیفری اساسا مفهوم جرم و مجازات وجود دارد اما در دعوی حقوقی مجازات مفهومی ندارد. این مسئله خود به خود اهمیت  وکیل کیفری در تهران را نشان می دهد. در واقع یک وکیل کیفری می تواند نقش مهمی در اثبات یک جرم و تعیین مجازات آن داشته باشد.

 

استفاده از یک وکیل کیفری تهران برای هر کدام از طرفین دعوی می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. به هر حال طرف متهم دعوی میخواهد ثابت کند که جرمی اتفاق نیفتاده و یا این جرم مستوجب مجازات متعادل تری خواهد بود اما در طرف دیگر از وکیل کیفری انتظار می رود که بتواند این جرم را در شدیدترین شکل ممکن اثبات کند.

 

به طور کلی در قانون دو نوع دعوی پیش بینی شده است. نوع اول به دعوی های حقوقی شهرت دارد. در این نوع دعوی ها به مسائلی مانند حقوق خانواده، حقوق مدنی، قوانین تجاری و … پرداخته می شود. به طور مثال این که شما به دنبال انحصار وراثت باشید در واقع در حال پیگیری یک دعوی حقوقی هستید.

 

اما نوع دوم دعوی ها که همان دعاوی های کیفری است مربوط به پرونده هایی می شود که در ان ها جرمی اتفاق افتاده باشد. به بیان ساده تر اگر بخواهیم بیان کنیم در دعوی های حقوقی یک طرف متهم به ارتکاب جرم شده است.

 

بر اساس ادله های مختلف دادگاه در جهت اثبات این جرم و میزان آن قدم برمی دارد. در صورتی که این جرم اثبات شود و نوع و کیفیت آن مشخص شود مجازات متناسب با آن نیز در نظر گرفته می شود.

 

پیدا کردن یک وکیل کیفری مجرب

 

وکیل کیفری (پیدا کردن یک وکیل کیفری مجرب)

تا به این جا دانستیم که وکیل کیفری می تواند نقش بسیار مهمی در پرونده های کیفری داشته باشد. به نوعی می توان گفت انتخاب وکیل کیفری مجرب می تواند حکم مرگ و زندگی برای یک متهم داشته باشد.

 

به طور مثال در پرونده های مربوط به قتل از وکیل کیفری متهم این انتظار می رود که موکل خود را از این اتهام مبری کند و یا حداقل بتواند او را از چوبه اعدام دور نگه دارد. این کاری است که در دادگاه های کیفری به سختی می توان از عهده آن برآمد.

 

اما به هر حال این همان چیزی است که ما دقیقا به دنبال آن هستیم.احتمالا تا به این جا حدس زده اید که در این چنین شرایطی تجربه و سابقه کاری موفق مهمترین فاکتور برای انتخاب مجرب ترین وکیل کیفری محسوب می شود.

 

این دقیقا همان چیزی است که گروه وکلای پارسا در اختیار شما قرار می دهند. در واقع این گروه حقوقی سعی کرده است از بهترین و مجرب ترین وکلا در حوزه کیفری استفاده کند. شما با استفاده از این گروه حقوقی می توانید دقیقا به آن چیزی که دنبالش هستید برسید.