پارس ناز پورتال

ویلای 300 میلیارد تومانی شاهزاده انگلستان

ویلای 300 میلیارد تومانی شاهزاده انگلستان

بعد از ازدواج پرسروصدای پرنس هری با مگان مارکل بازیگر آمریکایی، آن دو سعی کردند روابط خود را با سلطنت کمتر کنند و از سیاست دور شوند. حالا این زوج که دارای که دو فرزند دختر و پسر هستند به یک خانه ویلایی گران قیمت نقل مکان کردند.

 

در ادامه این مطلب، نگاهی اجمالی به این ویلای چند میلیون یورویی می‌اندازیم.اگر زیبایی ویلا برای شما مهم است پیشنهاد می‌کنیم به صفحه طراحی ویلا مراجعه کنید.

 

موقعیت مکانی

ایالت کالیفرنیا یکی از ایالت‌هایی است که اکثر افراد مشهور و سلبریتی های زیادی در آن زندگی می‌کنند. خانه ویلایی شاهزاده هری در سانتاباربارا در منطقه Montecito و در 150 کیلومتری از شهر لس آنجلس قرار گرفته است.

 

در این محدوده ستارگان هالیوودی نیز زندگی می‌کنند و جامعه‌ای سلامت محور دارد. منطقه مونتسیتو رو به اقیانوس است و در پشت سر آن کوه‌های کالیفرنیا قرار گرفته است. آب و هوای این منطقه عموما آرام و شرجی است.

 

نگاه کلی به ویلا

زمین این خانه 14500 متر مربع زمین است که شامل ساختمان اصلی، استخر، زمین تنیس، زمین بازی کودک و یک حیاط برای دورهمی در فضای باز است. ساختمان اصلی ویلا شامل 9 اتاق خواب و 16 حمام و سرویس بهداشتی است.

 

همچنین کف حیاط و مسیرها سنگفرش شده و گاراژ ویلا به اندازه 5 ماشین جا دارد. از دیگر موارد این ویلای بزرگ پرنس هری میتوان به یک کتابخانه، دفتر، آبگرم با سونای خشک و مرطوب جداگانه، سالن بدنسازی، اتاق بازی، سینمای خانگی و… اشاره کرد.یکی از شرکت‌های ماهر در طراحی دکوراسیون و طراحی نما، گروه معماری بام آرک است که می‌توانید از خدمات بی نظیر آنها استفاده کنید.

ویلای 300 میلیارد تومانی شاهزاده انگلستان

این خانه در سال 1932 توسط معماران برنده جایزه شد و در واقع چهار خانه در یک خانه است. همچنین لازم به ذکر است که نمای این ویلا نیز با بهره گیری از نمای سنتی ساختمان‌های اسپانیایی طراحی شده است. طبق گزارشات موجود پرنس هری و همسرش این خانه ویلایی را حدود 12 تا 14 میلیون یورو خریده‌اند.

 

امکانات فراوان داخل خانه

داخل خانه اکثرا چوب به کار رفته و در طراحی آن سعی شده از ترکیب چیدمان و وسایل کلاسیک و مدرن استفاده شود. در کف از پارکت و در سقف از ردیف‌های چوبی استفاده شده است. همچنین سالن پذیرایی بسیار مجلل و کلاسیک است که منظره زیبایی از حیاط را نشان می‌دهد.

 

هر اتاق یک شومینه به منظور سیستم گرمایشی دارد. سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها نیز با سنگ مرمر سفید فضا را بزرگتر نشان می‌دهد.پنجره‌ها سرتاسر اتاق را پوشش می‌دهند و نورگیر خوبی به وجود می‌آورند. این پنجره‌ها تمام منظره اطراف را نشان می‌دهند و حتی استفاده از پنجره‌های قوسی این زیبایی را دوچندان کرده است.

 

نزدیک بودن خانه به اقیانوس منظره زیبایی را از پنجره‌های طبقه بالا نمایان می‌کند.ساختمان اصلی شامل چندین ورودی، بالکن، پاسیو و… است. همچنین یک تراس و میز بزرگ برای دورهمی در فضای باز تهیه شده است. یک سالن غذا خوری برای مهمانی‌های رسمی و یک میز چهار نفره در کنار آشپزخانه برای استفاده روزمره، یکی از نیاز‌های خانه را بسیار عالی برطرف کرده است.

ویلای 300 میلیارد تومانی شاهزاده انگلستان

یک فضای سبز بی نظیر

حیاط این ویلا شامل چمن زار، درختان سرو ایتالیایی و زیتون صد ساله، باغچه‌های پلکانی رز و شکوفه‌های اسطوخودوس هستند. تمامی مسیرهای منتهی به ساختمان اصلی سنگفرش شده است. این مسیرها از کنار فضای چمن بسیار وسیعی رد می‌شود و در انتها به زمین تنیس و استخر میرسد.

 

فضای سبز محوطه بسیاز چشمگیر و زیبا است که همین یکی از دلایل مجلل بودن این خانه ویلایی است. یک زمین بازی نسبتا بزرگ نیز که شامل تاپ، سرسره ها است در کنار زمین استخر ساخته شده است.یک برکه مصنوعی و یک آلاچیق نسبتا بزرگ نیز جهت صرف عصرانه در فضای باز در طبیعت خانه ویلایی ایجاد شده تا این خانه از تمام جهات بی نقص باشد.