پارس ناز پورتال

پاییز، بهترین زمان برای انجام لیزر و مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو

پاییز، بهترین زمان برای انجام لیزر و مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو

بهترین روش برای رفع موهای زائد لیزر کردن آن است. این روش رفع موهای زائد بسیار امن و بی‌خطر و بدون عوارض جانبی است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای رفع دائمی موهای زائد از لیزر استفاده کنند. اما این سوال برای بسیاری از کاربران مطرح است بهترین زمان برای انجام لیزر چه فصلی است. آیا فصول مختلف تاثیری در کارایی لیزر ایجاد می‌کنند.

 

بهترین زمان انجام لیزر

برای این که در فصول گرم سال پوستی تمیز و بدون موی زائد داشته باشید، بهترین فصل برای انجام لیزر پاییز و زمستان است. علت آن این است که در فصول سرد سال خورشید کمترین میزان اثرگذاری را دارد بنابراین می‌توان پوست حساس لیزر شده را در فصل سرد سال به خوبی میتوان پوست را پوشش داد تا از گزند آفتاب در امان بماند.

 

یکی از مهمترین نکات در زمان انجام لیزر آن است که پیش از شروع درمان 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری شود. آفتاب سوختگی یا قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب تأثیر لیزر را کاهش می‌دهد.از طرف دیگر نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ پوست لیزر شده شود و از آنجایی که بعد از جلسات درمانی باید.

 

محل درمان شده از معرض نور خورشید دور بماند و پوست بیشترین حساسیت را در این مدت زمان درارا است و اشعه ماوراء بنفش بیشترین تاثیر را روی پوست لیزر شده دارد بهتر است که انجام لیزر در فصول سرد سال انجام گیرد.بنابراین اگر عادت به آفتاب گرفتن در تابستان دارید و یا قصد دارید پوست خود را به صورت طبیعی برنزه کنید بهتر است پاییز و زمستان به فکر لیزر کردن پوست خود باشید.

 

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد در پاییز

همانطور که گفتیم بهترین زمان درمان موهای زائد با لیزر فصل پاییز و زمستان است. لیزر کردن موها در این فصول سال مزایایی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

– پوست لیزر شده دچار التهاب و حساسیت می شود. بنابراین امکان آفتاب سوختگی یا آسیب پوستی به دلیل جذب اشعه ماوراء بنفش در فصول گرم سال بیشتر خواهد بود. اما در صورتی که در فصل پاییز یا زمستان لیزر انجام دهید تابستان بدون دردسری را سپری خواهید کرد.

 

– لیزر در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان تقریبا بدون درد است. البته ممکن است افراد کمی احساس کنند که پروسه لیزر در آنها دردناک است، با این وجود در فصول سرد سال به دلیل انقباض عروق و خنک شدن اندام‌ها این فرآیند با درد کمتری همراه خواهد بود.

 

– در فصول سرد سال پوست کم رنگ تر است و لیزر بهترین اثر را روی پوست های کم رنگ دارد. در فصول گرم سال و به ویژه در تابستان پوست در معرض آفتاب دچار آفتاب سوختگی و تیرگی می‌شود بنابراین اثرات لیزر کمتر خواهد شد و احتمال سوختگی نیز افزایش می‌یابد.

پاییز، بهترین زمان برای انجام لیزر و مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو

بهترین مکان انجام لیزر در کرج

اگر به دنبال انجام خدمات لیزر در کرج هستید، استفاده از لیست کامل کلینیک زیبایی در کرج می‌تواند به شما کمک کند. ضمن این که استفاده از خدمات زیبایی دیگر با شرایط عالی به طور مثال امکان استفاده از تخفیف ژل و بوتاکس در کرج در کلینیک زیبایی وجود دارد.

 

در انتخاب بهترین متخصص پوست و مو در کرج باید دقت بسیاری داشته باشید. چرا که کیفیت خدمات درمانی لیزر یا سایر مباحث زیبایی بستگی به مهارت پزشک و تجربه او در انجام این درمان‌های زیبایی بستگی خواهد داشت.

 

قیمت لیزر موهای زائد در کرج

رفع موی زائد با لیزر بهترین راه برای خلاصی دائمی از شر موهای زائد است. بنابراین هزینه کردن برای این کار می تواند در بلندمدت به صرفه باشد.  قیمت لیزر در مراکز و کلینیک‌های مختلف متفاوت است و دلیل آن نیز نوع دستگاه‌های لیزر و یا آفرهای ویژه ای است که برخی از کلینیک‌های زیبایی برای مشتریان خود ارائه می دهند.

 

با این حال برای انجام فرآیند لیزر درمانی باید به کیفیت این فرآیند بیش از قیمت آن اهمیت دهید. انجام لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی و توسط بهترین متخصص پوست و مو در کرج مطمئنا هزینه معقولی را طلب می‌کند. بنابراین اگر قصد انجام لیزر با دستگاه های مدرن و جدید دارید و یا قصد دارید که خدمات با کیفیتی را دریافت کنید بهتر است به دنبال یک پزشک متخصص با دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و مدرن باشید.

 

آیا انجام لیزر پیش بهترین متخصص پوست و مو تضمینی است

کیفیت و دوام رفع موهای زائد در کنار تخصص پزشک و کیفیت بالای دستگاه‌های لیزر به عوامل دیگری چون ژنتیک، رنگ پوست، ضخامت موها، پرپشتی موهای زائد، بیماری های هورمونی و میزان پاسخگویی پوست به درمان با لیزر خواهد داشت.

 

ممکن است بعد از پایان درمان با لیزر در پاییز یا زمستان برای داشتن پوست صاف و بدون مو نیاز به دوره‌های شوک در بهار داشته باشید. با این حال هیچ تضمینی برای این کار وجود ندارد و همه چیز بستگی به فاکتورهایی که نام بردیم خواهد داشت.

 

اما تحقیقات نشان می‌دهد که دستگاه‌های لیزر قوی روی پوست‌های روشن با موهای زمخت بیشترین تاثیرگذاری را دارد. برای این که بتوانید رفع موهای زائد را برای همیشه تجربه کنید بهتر است دوره درمانی خود را کامل کرده و دوره‌های شوک را نیز انجام دهید.

 

نکته مهم بعدی این است که به محض رویش مجدد موهای ضخیم یا در حجم بالا بهتر است دوباره درمان با  لیزر را انجام دهید. ضمن این که باید فولیکول‌های سالم داشته باشید تا تاثیرگذاری لیزر بیشتر باشد. بنابراین پوست‌های حساس، ملتهب و آفتاب سوخته ممکن است تاثیر لیزر را کاهش دهد. پس توصیه می شود انجام لیزر را در زمان مناسبی برنامه ریزی کنید.

پاییز، بهترین زمان برای انجام لیزر و مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو

سخن پایانی

تخصص و مهارت پزشک پوست و مو در لیزر موهای زائد بسیار تاثیرگذار است و میزان سوختگی پوست در اثر انجام ناشیانه لیزر توسط افراد غیر متخصص بسیار بالا است. بنابراین اگر قصد دارید که از خدمات لیزر در کرج بهره‌مند شوید بهتر است به دنبال لیست کامل کلینیک زیبایی در کرج باشید. در مورد مراکز مختلف تحقیقات لازم را انجام دهید و بهترین مرکز را برای انجام امور زیبایی از جمله لیزر موهای زائد، تزریق ژل یا بوتاکس انتخاب کنید.