پارس ناز پورتال

در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟

در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟

بهترین شهرها برای سفرهای پاییزی

همان‌طور که می‌دانید فصل‌های محبوب برای سفرهای داخلی تابستان و بهار هستند. بهار به خاطر عید نوروز و مناسب بودن دمای هوا،  تابستان به خاطر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها. اما اگر اهل سفر هستید و هر 3 ماه به جای جدیدی سفر می‌کنید؛ خوب می‌دانید که ایران کشوری 4 فصل است و در تمام فصول سال جایی برای گشت و گذار و لذت بردن دارد.

 

معجزۀ سفر در فصل پاییز

سفر در فصل پاییز مزایای خودش را دارد. این فصل علاوه بر هوای خنک، منظره‌های متفاوتی برای دیدن دارد. ارزان‌تر بودن مکان‌های اقامتی، خلوت بودن جاهای دیدنی، جاده‌ها و مراکز تفریحی از دیگر مزایای سفر در فصل پاییز است. پس با خیال راحت در شهرهای توریستی گشت و گذار خواهید کرد و نگران ترافیک نخواهید بود.

 

شروع پاییز و سفرهای جنوب کشور

میان تمام شهرهای توریستی که در طول سال مسافران و مشتاقان زیادی را به سمت خود می‌کشانند، شهرهای جنوب کشور را داریم که از اواسط پاییز تا اوایل بهار بهترین روزها برای میزبانی از مسافران را دارند. آبادان، بوشهر، بندرعباس، قشم، کیش، چابهار و شیراز از شهرهایی هستند که زمان مناسب برای سفر به آن‌ها از پاییز تا بهار است.

 

البته در این میان شیراز تقریبا شهری چهار فصل محسوب می‌شود. در واقع شهر باغ‌ها و شاعرها، در تمام سال جذابیت‌های خودش را برای مسافران دارد. برای رزرو هتل ارزان در شیراز و دیگر شهرهای ایران کافی‌است قیمت‌ها را از طریق سرویس‌های رزرو آنلاین هتل بررسی کنید تا با کیفیت‌ترین هتل را مطابق با بودجه‌تان بیابید.

در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟

شمال کشور، مقصدی که پاییز زیبایی دارد

از آنجایی که یکی از مقصدهای مورد علاقه‌ی هر ایرانی شمال کشور است، این خطه حتی در پاییز و زمستان هم مسافران خودش را دارد. مسافرانی که برای دیدن مه، باران و جنگل در رزوهای سرد به گلستان، گیلان و مازندران سفر می‌کنند. در میان شهرها، شهر دیگری که در تمام سال مسافران زیادی دارد؛ مشهد است. مشهد به خاطر حرم امام رضا(ع) یکی از شهرهایی است که در 4 فصل‌ سال تعداد بالایی مسافر ایرانی و خارجی دارد.

 

چه بسا که این شهر زمستان‌های بسیار سردی هم دارد؛ اما خیلی از زائران ترجیح می‌دهند زمانی به زیارت حرم امام رضا(ع) بروند که کمتر درگیر شلوغی شهر باشند. برای رزرو هتل ارزان در مشهد و دیگر شهرهای 4 فصل ایران می‌توانید از سرویس‌های رزرو آنلاین هتل همراه با مقایسه قیمت هایشان استفاده کنید.

در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟

تهران، مقصدی برای تمام فصول

در این لیست شاید بتوان تهران را شهری برای هر 4 فصل سال دانست. چرا که هر زمانی از سال مسافران برای خدمات آموزشی و درمانی، سفرهای کاری و تفریحی به پایتخت می‌آیند. به همین دلیل تهران انواع اقامتگاه‌ها با بازه‌ی متفاوتی از قیمت را برای مسافران دارد. از آپارتمان دربست گرفته تا خوابگاه‌هایی برای رزرو روزانه.

 

شما حتی برای رزرو خوابگاه و مسافرخانه در تهران که از اقتصادی‌ترین انتخاب‌های اقامت در این کلان شهر هستند، می‌توانید از سرویس‌های رزرو آنلاین استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که بهتر است قبل از رسیدن به تهران، هتل، مهمانپذیر یا خوابگاه‌تان را رزرو کنید تا کمتر درگیر رفت و آمدهای پر دردسر در این شهر باشید.

در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟