پارس ناز پورتال

پخش دورهمی در نوروز 96 همچنان در ابهام

مجموعه : اخبار سینما
پخش دورهمی در نوروز 96 همچنان در ابهام

پخش دورهمی در نوروز 96 همچنان در ابهام

برنامه دورهمی عید نوروز سال 95 کار خود را آغاز کرد و در همان ابتدای کار نیز بین مردم محبوب شد،اما در نوروز سال 96 پخش این مجموعه در هاله ای از ابهام قرار دارد. امین اعتمادی مشاور رسانه ای مجموعه تلویزیونی “دورهمی” در گفت و گو با  میزان، گفت: برای تصمیم گیری در خصوص مجموعه” دورهمی” ویژه نوروز قرار است یک جلسه با حضور مهران مدیری برگزار شود.

 

وی ادامه داد: در این جلسه وضعیت برنامه مشخص می شود و اینکه آیا “دورهمی” برای نوروز روی آنتن می رود یا خیر نیز مشخص می شود.اعتمادی تصریح کرد: براساس آنچه پیش تر اعلام شده، از بین بازیگران مجموعه “دورهمی” قرار است تنها دو نفر باقی بمانند و بر همین اساس، سیامک انصاری و سروش جمشیدی در سری جدید “دورهمی” حضور دارند.

 

وی ادامه صحبت های خود اظهار کرد: البته مشخص نیست که در سری جدید بازیگر جدیدی به مجموعه اضافه می شود یا خیر.مشاور رسانه ای مجموعه تلویزیونی “دورهمی” یادآور شد: در خصوص حاشیه هایی که در خصوص سروش جمشیدی پیش آمد، می توان گفت که این حاشیه ها را خود سروش جمشیدی درست کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: سروش جمشیدی در برنامه “سه ستاره” گفت که این نوید را به مردم می دهم که ما امسال “دورهمی” داریم و اینگونه حاشیه های بسیاری رقم خورد چرا که هنوز هیچ چیز در مورد دورهمی مشخص نیست.

 

 به گزارش پارس ناز گفتنی است، مشخص نبودن وضعیت ساخت سری جدید مجموعه “دورهمی” در حالی است که معاون سیما چند روز قبل در نشست خبری خود که با محور اعلام برنامه های نوروزی شبکه های مختلف سیما برگزار شد، از مجموعه “دورهمی” به عنوان یکی از ویژه برنامه های شبکه نسیم برای نوروز 1396 سخن گفت.

 

در سری قبل مجموعه ” دورهمی” مهران مدیری به عنوان کارگردان و مجری، الیکا عبدالرزاقی، سیامک انصاری، سروش جمشیدی، محمد نادری، رامین ناصرنصیر و مهران رنجبر به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پرداختند.