پارس ناز پورتال

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017 

به فیلم های پخش شده هالیوودی از ابتدای سال 2017 تاکنون نگاهی مي اندازیم تا ببینیم در گیشه چقدر فروخته اند در حال حاضر دیو و دلبر اول هست. 

 

دیو و دلبر «Beauty and The Beast»

کارگردان: بیل کاندون

امتیاز در متاکریتیک: 65 از 100

 

خلاصه داستان: دختر جوانی به نام بل عاشق یک دیو مي شود و به رغم هجمه هاي مردم کنار او مي ماند و در نهایت معلوم مي شود که دیو یک شاهزاده جوان هست که طلسم شده.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

نظر منتقدان

* جو والش سینه وو – 80 از 100: طرفداران این قصه کلاسیک پریان که انیمیشن دیزنی را هم دوست دارند از مشاهده این نسخه قطعا ناامید نخواهند شد. دیزنی یکبار دیگر توانسته آن طلسم جادویی اش را روی پرده بیاورد و همه ي چیز را به برترین نحو کنار هم بچیند. انها یک افسانه رمانتیک مدرن تعریف مي کنند

 

که از نظر بصری هم باشکوه هست و بازی هاي بازیگران هم سرگرم کننده هست. فیلمنامه درست مانند بقیه خوانش هاي مدرن از افسانه هاي قدیمی رویکرد روانشناسانه اي گزینش کرده هست.

 

* دن کالاهان «درپ – 45 از 100»: این اثر اخیر دیزنی نسخه بارها روایت شده داستانی هست که حالا بیل کاندون کارگردانی اش کرده و چیزی هم به آن اضافه نکرده هست. فیلم راکه مشاهده نمایید به نظرتان مي رسد سرسری و با بی مبالاتی ساخته شده. برای تعداد زیادی از نقش هاي کلیدی فیلم، بازیگران غلطی گزینش شده اند که وقتی برای نقش شان تقلا مي کنند همۀ چیز بدتر مي شود.

 

لوگان «Logan»

کارگردان: جیمز منگولد

امتیاز در متاکریتیک: 77 از 100

 

خلاصه داستان: در آینده نزدیک لوگان خسته و دلزده از پروفسور ایکس در مرز کشور مکزیک مراقبت مي کند. لوگان تلاش دارد که از جهان و میراثش خودش را مخفی کند اما با آمدن تازه واردی که تحت تعقیب نیروهای تاریکی هست همۀ چیز عوض مي شود.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017نظر منتقدان

* شری لیندن «هالیوود ریپورتر- 80 از 100»: فیلم به نرمی و یکپارچکی میراث اسطوره شناسی مارول را با اسطوره شناسی غرب ترکیب کرده هست. جیمز منگولد فیلم موثری ساخته که هم موجز هست و هم سرپا و یکی از دلایلش هم هیو جکمن هست که در نقش یک قهرمان لجباز و در عین حال از هم پاشیده نکات ظریف و دقیقی را در بازی اش رعایت مي کند.

 

برای طرفدارانی که نسخه کمیک بوک را حفظ میباشند این بخش از سری فیلمهای «ولورین» اثبات مي کند که مي تواند از نظر احساسی هم راضی کننده باشد.

 

* استفانی زاخارک «تایم – 40 از 100»: این فیلم اکثر از هر چیزی کسل کننده و ملال آور و ناخوشایند هست. مایه شرمندگی بازیگران و عواملی هست که در آن حضور دارند. جکمن تمام تلاش اش را در فیلم مي کند. فیلم به طرز غمناکی نیهیلیستی هست. به نظر مي رسد فیلمنامه نویسان دچار همان ناامیدی بعد از انتخابات شده اند که برای خیلی ها در ابتدای سال 2017 رخ داده هست!

 

فیلم بتمن لگو «The Lego Batman Movie»

کارگردان: کریس مک کی

امتیاز در متاکریتیک: 75 از 100

 

خلاصه داستان: بروس وین باید با مظنونین همیشگی که مي خواهند قدرت را در گاتهام به دست بگیرند مبارزه کند.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

نظر منتقدان

* آلونسو دورالد «درپ – 85 از 100»: نخستین چیزی که مي شود درمورد «بتمن لگو» گفت این هست که بسیار هیجان انگیز و مدرن، ماهرانه و به طرز خارق العاده اي بامزه و سرگرم کننده هست. جهان پلاستیکی لگوها بار دیگر تبدیل به کنایه اي از دنیای حقیقی شده هست و اینکار را خیلی هوشمندانه هم انجام داده. این فیلم کودکانه اما پیچیده اي هست که تناقض هاي آن مي تواند مغزتان را منفجر کند.

 

الیور لیتلتون «پلی فهرست – 58 از 100»: خدا مي داند که ژانر ابرقهرمانی مي تواند بامزه باشد اما از مشاهده این فیلم ها دیگر اعصاب و روان مان به هم ریخته. این انیمیشن مي توانست این ژانر را بامزه کند اما نمیتوانم جلوی احساسم را بگیرم و بگویم که این موقعیتی هست که از دست رفته.

 

برو بیرون «Get Out»

کارگردان: جوردن پیل

امتیاز در متاکریتیک: 84 از 100

 

خلاصه داستان: پسر جوان آفریقایی – آمریکایی با خانواده اسرارآمیز سفیدپوست نامزدش ملاقات مي کند.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

نظر منتقدان

* پیتر دبروج «ورایتی – 90 از 100»: مخلوطی از هجویه نژادی با ژانر وحشت که تاثیری قدرتمند دارد. این فیلم نقادانه اجتماعی شبیه یک بمب هست آن هم از یک کارگردان فیلم اولی به نام جوردن پیل که اثبات مي کند به گونه مثبتی سر نترسی دارد. فکر کنید فیلم «چه کسی برای شام مي آید؟» با “زنان استپفورد” مخلوط شده باشد.

 

دختر سفیدپوستی پسر سیاهپوست را به منزل مي برد و همه ي به او خوشامد مي گویند در حالی‌که رازهای تاریکی را پشت صورت هاي شان مخفی کرده اند.

 

* جاشوا راسکوف «تایم اوت نیویورک – 60 از 100»: یک فیلم وحشت که این قدرت را دارد به تماشاگرش پوزخند تمسخرآمیزی بزند و یکی از برترین فیلمهای ژانر یعنی «آن ها زندگی مي کنند» جان کارپنتر را به سخره بگیرد. این فیلم اکثر اثری مفرح درمورد تفاوت نژادی هست تا اینکه بتواند ما را به حد مرگ بترساند.

 

کونگ، جزیره مجسمه «Kong Skull Island»

کارگردان: جوردن وویت رابرتز

امتیاز در متاکریتیک: 62 از 100

 

خلاصه داستان: یک تیم از دانشمندان، جزیره ناشناخته اي را کشف مي کنند که تحت سلطه کینگ کونگ هست.
معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017نظر منتقدان

* تاد مک کارتی «هالیوود ریپورتر – 80 از 100»: این بازگشت سرگرم کننده یکی از غول آساترین دیوهای سینماست که در طول تاریخ سینما توانسته دوامش را حفظ کند. فیلم دو ساعت هست اما طوری مي گذرد که فکر مي کنید 90 دقیقه هست. دستاورد فیلم رسیدن به تعادلی میان اکشن خشن، یک جور شوخ طبیعی و تازگی در این ژانر هست.

 

* پیتر بردشاو «گاردین – 20 از 100»: این فیلم فانتزی سردرگم و کسل کننده قرار هست شبیه داستان هاي کینگ کونگ به نظر برسد اما ترکیب بی مزه اي از «پارک ژوراسیک» و «اینک آخرالزمان» شده که مقداری جلوه هاي بصری عجیب و غریب هم به آن اضافه کرده اند.

 

شکاف «Split»

کارگردان: ام. نایت شیامالان

امتیاز در متاکریتیک: 62 از 100

 

خلاصه داستان: سه دختر توسط مردی دزدیده مي شوند. آن ها مي خواهند از دست این مرد 23 شخصیتی خلاص شوند.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017نظر منتقدان

*- بریت هیس «اسکرین کراش – 80 از 100»: اگرچه شیامالان هر از چند گاهی قدرتش را به رخ مي کشد اما باید گفت این فیلم آخرش متمرکزترین و تاثیرگذارترین اثری هست که در طول این سال ها ساخته. با یک هسته مرکزی که از نظر احساسی موحش و تکان دهنده هست. مک آوی بازی حیرت انگیزی در فیلم دارد که مجذوب تان مي کند.

 

* مایندی وایر «50 از 100»: فیلم شیامالان به کمک بازی مک آوی از کسل کننده شدن نجات پیدا مي کند. شیامالان تلاش کرده برند خودش را زنده کند اما تلاش اش برای بازگشت کافی نبوده هست.

 

بچه رییس «Boss Baby»

کارگردان: تام مک گرث

امتیاز در متاکریتیک: 50 از 100

 

خلاصه داستان: یک بچه کوچک با کت و شلوار با برادر 7 ساله اش تصمیم دارند یک تیم مدیریتی را نجات بدهند

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017نظر منتقدان

* مایکل رختشافن «هالیوود ریپورتر – 80 از 100»: کلماتی مانند مبدعانه و الهام بخش خیلی کم برای انیمیشن هایي که هر سال در مولتی پلکس ها به نمایش در مي آیند به کار برده مي شود اما انیمیشن «بچه رییس» اثبات مي کند چیز تازه اي دارد که شایسته این صفات هست.

 

* ایان فریر «امپایر – 40 از 100»: «بچه رییس» روی انرژی زیادی که دارد، بالا مي پرد اما در نهایت کارگردان نتوانسته آن را نظارت کند. برخی قسمت هاي فیلم ایده هاي طنز دارد. خجالت آور هست که فیلم اینقدر شلوغ و بی سر و ته هست که برای پیدا کردن این قسمت ها باید خیلی دنبال شان بگردید.

 

سرنوشت خشمگین «The Fate of Furious»

کارگردان: اف. گاری گری

امتیاز در متاکریتیک: 56 از 100

 

خلاصه داستان: یک زن مرموز دام را فریب مي دهد و وی را به دنیای تروریسم و خیانت به کسانی مي کشاند که آدم هاي نزدیک زندگی او میباشند.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

نظر منتقدان

* کیمیر مایرز «پلی فهرست – 83 از 100»: تقریبا غیرممکن هست که این فیلم را دوست نداشته باشید. فیلم دقیقا به همان چیزی مي رسد که هدف این سری فیلم ها بوده هست. به طرز موفقیت آمیزی قسمت رضایت بخشی ذهن تان را روشن مي کند و از تمام امکاناتش برای تولید یک اکشن خوشگل بهره گیری مي کند.

 

* دن کالاهان «درپ – 40 از 100»: این فیلم فقط یک سکانس قابل اشاره دارد. همین و بس. خودرو ها با هم مسابقه مي گذارند و در هوا پرواز مي کنند. مخاطبان این فیلم برای مشاهده بازیگرانی از نژادهای گوناگون به سینما نمی‌روند بلکه مي روند تا جنگ خودرو ها را ببینند.

 

جان ویک، فصل دوم «John Wick, Chapter Two»

کارگردان: چاد استالسکی

امتیاز در متاکریتیک: 75 از 100

 

خلاصه داستان: بعد از بازگشت به جهان جرم و جنایت برای جبران بدهی هایش، جان ویک کشف مي کند که زندگی اش را روی چه چیزهایی قمار کرده هست.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017نظر منتقدان

* اریک کوهن «ایندی وایر – 83 از 100»: در ژانر بیرحمانه و مشتاق برای راضی کردن تماشاگران “جان ویک” فرصت مناسبی هست که مخاطبانش به آن چه مي خواهند برسند. همان خشونت ژانر را نگاه مي دارد و آن قدر همۀ چیز به اندازه هست که طرفدارانش را راضی کند.

 

* ادوارد داگلاس «نیویورک دیلی نیوز – 40 از 100»: اگر شما فیلم اصلی را دوست دارید احتمالا اهمیت زیادی به سکانس هاي زیادتر از حد معمول اغراق شده نمی‌دهید در غیر این صورت باید گفت که ویک در واقع در این قسمت خودش را آتش زده هست!

 

تکاوران قدرت «Power Rangers»

کارگردان: دین ایزراییلیت

امتیاز در متاکریتیک: 44 از 100

 

خلاصه داستان: گروهی از دانش آموزان دبیرستان که توانایی هاي منحصر به فردی دارند، قدرت شان را جمع مي کنند تا جهان را نجات بدهند.

معرفی پرفروش ترین فیلم های هالیوودی سال 2017

نظر منتقدان

به گزارش پارس ناز  جاستین لوی «هالیوود ریپورتر – 70 از 100» کارگردان بر زمینه تجربیاتی که خودش از ژانر علمی تخیلی در دوره نوجوانی داشته توانسته تعداد زیادی کاراکتر پیچیده را مانند یک رهبر ارکستر هدایت کند و تکنولوژی این فرصت را هم در اختیارش گذاشته که تنش دراماتیک ایجاد کند.

 

رابی کالین «تلگراف – 30 از 100» فیلم پایان بندی زشت و دور از درک و فهمی دارد که انگار با مشت توی صورت مخاطب مي کوبد. اگر حتی یک نمای درست حسابی در این فیلم وجود داشته باید بگویم که من آن را از دست داده ام.