پارس ناز پورتال

پرورش بلدرچین با نکات شگفت انگیز

پرورش بلدرچین با نکات شگفت انگیز

از اینکه پرورش بلدرچین یکی از پرسود ترین و پربازده زودبازده ترین کسب و کارها در ایران و سایر نقاط جهان است بر کسی پوشیده نیست. اما زمانی که این کسب و کار برای شما بازدهی فراوان و سود خواهد داشت که بتوانید اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

 

برای اطلاعات کامل و جامع در این باره می توانید به مطلب پرورش بلدرچین مراجعه کنید. شما می‌توانید در این مطلب به کاملترین و جامع ترین نکات کلیدی پرورش این پرنده دست پیدا کنید.

 

در این مطلب نیز به نکات مهم پرورش بلدرچین پرداخته شده است تا شما بتوانید مهمترین نکات پرورش این پرنده را بدانید و در صورت تمایل و تحقیقات گسترده در این باره انجام دهید.

پرورش بلدرچین با نکات شگفت انگیز

پرورش بلدرچین در قفس یا روی بستر؟

 

یکی از مهمترین مقوله ها در پرورش بلدرچین فراهم آوردن شرایط مناسب برای رشد این پرنده است. شما از بین زمین و قفس باید یک گزینه را برای پرورش پرنده انتخاب کنید. کسانی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارند به خوبی می‌دانند پرورش بلدرچین بر روی زمین می‌تواند تبعات بسیار زیادی برای این کسب و کار داشته باشد.

 

از جمله این تبعات می توان به گسترش بیماری ها، رشد نامناسب، دور ریز دان و آب و بسیاری از گزینه های دیگر نام برد. اما قفس بلدرچین می تواند مدیریت راحت تری را به شما هدیه دهد. قفس بلدرچین دارای محل جمع آوری تخم و محل جمع آوری فضولات می باشد. شما برای جمع آوری این دو نیازی به سختی های فراوان نخواهید داشت.

 

قفس بلدرچین قابل شستشو بوده و شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر آن را بشویید و ضدعفونی کنید. قفسها فضای بهداشتی تر و سالم تری را برای به شما هدیه خواهند داد. از طرفی با استفاده از قفس می توانید پرندگان بیمار را از پرندگان سالم جدا کنید و به این صورت از شیوع بیماری جلوگیری نمایید. به طور کلی پرورش بلدرچین در قفس بسیار سودمندتر و پربازده‌تر از پرورش آن روی بستر خواهد بود.

پرورش بلدرچین با نکات شگفت انگیز

تهیه قفس بلدرچین از منابع معتبر

 

چنانچه دوست دارید کسب و کار پرورش بلدرچین را آغاز کنید توصیه می‌کنیم برای تهیه قفس آن از منابع معتبر اقدام کنید. تهیه قفس های نامرغوب می تواند ضرر بسیار زیادی را به شما متحمل کند. ما به شما برای خرید قفس بلدرچین سایت هایی معتبری چون پرآور، قفس بلدرچین و پرآور صنعت را توصیه می کنیم.

 

با استفاده از این سایت معتبر می توانید به راحتی هر چه تمام تر قفس مورد نظر خود برای پرورش بلدرچین را تهیه کنید و از ضمانت نامه شستشو و تجهیزات جانبی آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

 

پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار؟

 

توجه داشته باشید برای پرورش بلدرچین ابتدا باید بازار هدف خود را مورد بررسی قرار دهید و با استفاده از بازار هدف پرورش بلدرچین را انجام دهید. ابتدا باید ببینید متقاضیان اطراف شما به گوشت بلدرچین علاقه مند هستند یا تخم بلدرچین!  و با استفاده از نیاز مخاطب خود را تهیه کرده و اقدام به پرورش بلدرچین گوشتی و یا تخم گذار کنید.

 

توجه داشته باشید در پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی بازار هدف مهم ترین عامل انتخاب شما است. در برخی از مواقع می توان پرورش بلدرچین گوشتی را انتخاب کرد و در برخی از مواقع با انتخاب پرورش بلدرچین تخمگذار می توان به سود دهی فراوان دست پیدا کرد.

 

تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین

 

برای این که بتوانید پرورش بلدرچین خود را با سود دهی همراه کنید باید تجهیزات مورد نیاز برای رشد آن را فراهم سازید. سالن پرورش، قفس بلدرچین، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه دان و آب مناسب، نیپل و سایر گزینه ها مهمترین مواردی هستند که می‌توانید در پرورش بلدرچین از آنها استفاده نمایید.

 

آیا می توان پرورش بلدرچین را در خانه انجام داد؟

 

پرورش بلدرچین در خانه میسر است اما زمانی که شما بتوانید به بهترین شکل شرایط رشد این پرنده را فراهم کنید. چنانچه دوست دارید اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید و پرورش این پرنده را در منزل آغاز نمایید می توانید به مطلب پرورش بلدرچین در خانه مراجعه نمایید. این مطلب کاملترین و جامع ترین مطلبی است که می‌توانی درباره پرورش بلدرچین در منزل مطالعه نمایید.

پرورش بلدرچین با نکات شگفت انگیز

نتیجه گیری

پرورش بلدرچین زمانی سودمند و پر بازده است که شما بتوانید علاوه بر اطلاعات لازم تجهیزات و شرایط مورد نظر برای رشد آن را فراهم سازید. توصیه ما به شما این است که ابتدا اطلاعات لازم در این زمین را به دست آورید و سپس اقدام به شروع این کسب و کار نمایید.