پارس ناز پورتال

پروژه تریتیوم VIP شهرک گلستان منطقه 22 چیتگر

پروژه تریتیوم VIP شهرک گلستان منطقه 22 چیتگر

پروژه تریتیوم VIP یکی از جدیدترین پروژه های منطقه 22 می باشد که با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید یکی از بهترین و معتبرترین سازندگان منطقه 22 و سازمان امور مالیاتی و دارایی اجرا خواهد شد.

 

پروژه تریتیوم VIP

زمین پروژه تریتیوم VIP ( https://sadaf22.com/property/برج-تریتیوم-vip ) متعلق به سازمان دارایی می باشد که برج تریتیوم VIP با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید اجرا و ساخته خواهد شد.

 

شرکت نیکان سازه سدید دارای سابقه درخشانی در سطح منطقه بوده و پروژه تریتیوم 1، پروژه تریتیوم 2، پروژه تریتیوم 3 و پروژه تریتیوم 4 را در رزومه کاری خود دارد.پروژه های تریتیوم جزو بهترین و لوکس ترین برج های منطقه 22 می باشند که توسط شرکت نیکان سازه طراحی و پیاده سازی شده اند.

 

امکانات پروژه تریتیوم VIP

 

فضای سبز- اینترنت wifi- گاز رومیزی- گرمایش مرکزی- سالن اجتماعات- سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)- لابی- پنجره دوجداره upvc- خروجی اضطراری- ویو جنگل- دوربین مداربسته- کمد دیواری- سونا و جکوزی- آیفون تصویری- سرایدار- پارکینگ- بالکن خواب مستر- سالن ورزشی -آسانسور- ریموت- پارکینگ -اشپزخانه اپن- استخر.

 

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم VIP

 

پروژه تریتیوم VIP در شهرک گلستان تقاطع بلوار گلها و هوانیروز خیابان بیگدلی قرار دارد.

 

لابی پروژه تریتیوم VIP

 

لابی در ساختمان ها و برج ها به دلیل فراوانی ترددهایی که در این فضا صورت می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.در پروژه برج vip Tritium که شامل 9 بلوک مجزا می باشد، هر بلوک دارای لابی مجزا و مجلل با ارتفاع سقف بلند و یک طراحی منحصر به فرد برای هر بلوک طراحی خواهد شد.

 

لابی هر بلوک دارای فضای متفاوتی است. طراحی لابی نشان از مهمان نوازی ساکنان این برج ها (پروژه باغ تریتیوم vip) دارد. معماری لابی به گونه ای ساخته شده است که حس ورود با آرامش، نظم و شخصیت به ساکنین و مهمانان منتقل می شود.

 

ویژگی های منحصر به فرد پروژه تریتیوم VIP

 

پروژه تریتیوم VIP با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر، از برج‌های متمایز و لوکس در شهر تهران محسوب می‌شود:

 

موقعیت مکانی عالی: پروژه تریتیوم VIP در منطقه 22 تهران و در نزدیکی به خیابان شریعتی و میدان ونک قرار دارد که به دسترسی آسان به امکانات شهری، مراکز تجاری و خدمات عمومی کمک می‌کند.

 

طراحی مدرن و لوکس: با طراحی بسیار مدرن و لوکس، پروژه تریتیوم VIP با معماری بی‌نظیر و امکانات لوکس از نمادهای شهر تهران محسوب می‌شود.

 

مناظر طبیعی دلنواز: پروژه تریتیوم VIP با داشتن منظره‌های طبیعی دلنوازی از جمله نمای بینظیر شهر، کوهستان‌های زاگرس و پارک‌های بزرگ، برای ساکنان خود تجربه‌ای لاکچری و دل‌نشین فراهم می‌کند.

 

امکانات بی‌نظیر: با داشتن امکانات بی‌نظیری مانند استخر، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بازی‌های کودکان و سالن تئاتر و سینما، پروژه تریتیوم VIP از برج‌های لوکس و متمایز در تهران است.

 

امنیت بالا: با داشتن سیستم‌های امنیتی مدرن، پارکینگ‌های اختصاصی و نظارت 24 ساعته، ساکنان پروژه تریتیوم VIP از امنیت بالایی برخوردار هستند.

پروژه تریتیوم VIP شهرک گلستان منطقه 22 چیتگر

مشخصات برج تریتیوم VIP شهرک گلستان

 

پروژه تریتیوم vip در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع در شهرک گلستان منطقه 22 در حال اجرا است که طبق اعلام شرکت سازنده شامل 12 بلوک مسکونی مجزا می باشد. با توجه به متراژ زمین و فضاسازی های در نظر گرفته شده برای پروژه تریتیوم vip این مجموعه اولین برج باغ منطقه 22 نام گرفته و آینده درخشانی را می توان برای آن پیش بینی کرد.

 

در مجموع مزایای پروژه تریتیوم vip را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

موقعیت مکانی عالی

دسترسی بسیار خوب مجموعه

رزومه قوی و اعتبار بالای سازنده

کیفیت ساخت بالا با توجه به رزومه سازنده

تنوع متراژ برای سرمایه گذاری

فضاسازی ویژه برای مشاعات در مقایسه با دیگر پروژه های منطقه 22

 امکانات برج تریتیوم vip

لابی مجلل و هتلینگ

آسانسور پانوراما و فیلتر مجزا

سالن اجتماعات

سالن ورزشی و GYM

فضای بازی کودکان و مهد کودک

مجموعه آبی (ویژه بانوان و آقایان)

کافی شاپ و کتابخانه

صندوق امانت

پد هلی کوپلتر

جاده تندرستی

کارواش اختصاصی

خشک شویی اختصاصی

 

 میزان پیشرفت پروژه تریتیوم VIP شهرک گلستان

در تابستان 1401، فرایند گودبرداری برج های تریتیوم vip به اتمام رسیده است .

 

مشخصات فنی پروژه تریتیوم VIP

اسکلت برج باغ تریتیوم vip به صورت بتنی میباشد.

پنجره های این پروژه به صورت قدی میباشد .

استفاده از سقف کناف که تاثیر بسزایی در زیبایی واحد ها دارد.

ارتفاع سقف ۶ متری در لابی

استفاده از چیلر برای سیستم سرمایش گرمایش پروژه تریتیوم وی آی پی

پروژه تریتیوم VIP شهرک گلستان منطقه 22 چیتگر

شرایط خرید و فروش پروژه تریتیوم VIP

 

با توجه به اعلام سازندگان برج تریتیوم vip، دریافت سند و تحویل به موقع پروژه به سرمایه گذاران، جزو تعهدات گروه سازنده بوده و با توجه به رزومه شرکت نیکان سازه سدید و خاطره خوش سرمایه گذاری در پروژه تریتیوم 1 و سودآوری بالای آن می توان پروژه تریتیوم vip را فرصتی دوباره برای سرمایه گذاران در منطقه 22 دانست.

 

روال خرید و فروش در پروژه تریتیوم VIP مثل مابقی پروژه های تریتیوم به صورت متری و با قیمت قطعی میباشد. تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت قطعی میباشد و در تمامی دفترچه ها قیمت قطعی،طبقه و واحد مشخص و جریمه دیرکرد احتمالی ذکر میشود.

 

موعد تحویل پروژه تریتیوم VIP چیتگر

با توجه به اطلاعات بدست آمده، موعد تحویل برج های تریتیوم VIP پس از اتمام گودبرداری مجموعه، 48 ماهه اعلام شده است.

 

کارشناس املاک درباره پروژه تریتیوم VIP چه می گوید؟

پروژه تریتیوم VIP یکی از مجلل ترین برج های منطقه 22 می باشد که دارای بیشترین قسمت های مشترک می باشد.آپارتمان های این پروژه به دلیل داشتن طبقات کم و مشاعات زیاد و محوطه سازی، آسایش و رفاه ساکنین آن را تضمین می کند.

 

خرید واحدهای پروژه VIP تریتیوم بسیار منطقی است زیرا پروژه دارای تمامی عناصر مهم و ضروری در سرمایه گذاری از جمله مکان، طراحی منحصر به فرد، نام سازنده، امکانات و قطعات تکمیلی مشترک می باشد. همچنین به جهت اینکه پروژه در حال توسعه فیزیکی است لذا ارزش افزوده برای خریداران وسرمایه گذاران همراه خواهد داشت.

 

نکته برجسته پروژه VIP تریتیم شرایط پرداخت بسیار مطلوب و تعهد به سند یک صفحه ای برای واحدها و تحویل به موقع واحدها است. ضمنا تمامی بلوک های پروژه تریتیوم 4 به طور کامل تحویل داده می شود و خریداران و سرمایه گذاران در پایان کار هیچ هزینه ای نخواهند داشت.

 

به طور خلاصه اگر قصد پیش خرید در منطقه 22 را دارید، می توانید یک واحد با امکانات مدرن را در پروژه ای خاص و مدرن با شرایط پرداخت مناسب در پروژه VIP تریتیوم بیابید. قطعا پروژه تریتیوم VIP همانند پروژه تریتیوم 1 برای خریداران بسیار سودآور خواهد بود، بازدید از پروژه لوکس تریتیوم 2 نیز توصیه می شود.

 

باغ و فضای سبز وسیع بین بلوک های پروژه تریتیوم VIP

مهم ترین شاخصه پروژه برج باغ تریتیوم vip که سازنده گان و طراحان پروژه برنامه ریزی جامع و کاملی را در مورد آن کرده اند محوطه اختصاصی بین بلوک های این مجموعه است که اختصاص به فضای سبز مشجر وسیعی خواهد داشت که با استفاده از المان های تزیینی و با الهام از معماری ایرانی تبدیل به یک باغ وسیع خواهد شد و ساکنین پروژه تریتیوم vip با تردد و مشاهده این فضا و طبعا هوای مطبوع بین بلوک ها و باغ وسیع پروژه خستگی کار روزانه و استرس های ناشی از زندگی شهرنشینی و آپارتمانی را در فضایی با انرژی تازه و مثبت بازیابی کنند .

 

در محوطه باغ پروژه تریتیوم وی آی پی پیشبینی برای مبلمان شهری ، آبنما های زیبا برای تلطیف فضای محوطه ،جاده تندرستی برای پیاده روی ساکنین شده است. ساکنین این پروژه با سکونت در برج های تریتیوم vip هم از امکانات و مزایای زندگی در این برج ها ی لوکس بهره مند می شوند و هم با تردد در این باغ وسیع حس تازگی و طراوت را در تمام روزهای سال در دل زندگی آپارتمان نشینی را خواهند داشت. ( منبع : ویرگول )

 

منبع : وبسایت املاک صدف ( https://www.sadaf22.com )