پارس ناز پورتال

پسته اکبری . پسته رفسنجان . خرید پسته پسته اکبری، با ظاهری زیبا و شکیل

پسته اکبری . پسته رفسنجان . خرید پسته  پسته اکبری، با ظاهری زیبا و شکیل

پسته اکبری، با ظاهری زیبا و شکیل

از تجاری ترین انواع پسته که در کشور ایران تولید می شود، پسته اکبری است. این نوع پسته از نظر شکل ظاهری، به خوش فرم بودن و کشیده بودن شناخته می شود. همچنین در سراسر جهان نیز این رقم پسته، به عنوان یک پسته فوق العاده بلند، با ظاهری زیبا و لوکس، شهرت دارد.

 

از دیگر نشانه های ظاهری می توان به شکل بادام گونه و کمی مستطیلی آن اشاره کرد. ظاهر این پسته شکیل، همچنین روند جدا کردن پوست و خوردن آن را نیز تسهیل کرده است. شما می توانید با کمترین زحمت ممکن مغز خوشمزه، خوش طعم و دلپذیر پسته اکبری را به راحتی از پوست آن جدا کرده و میل کنید.

 

این ویژگی ها و مشخصات ظاهری، پسته اکبری را با استقبال و توجه زیادی مواجه کرده است. از این رو تقاضا برای خرید پسته اکبری یکی از گزینه های اصلی علاقه مندان به انواع خشکبار و پسته محسوب می شود.

پسته اکبری . پسته رفسنجان . خرید پسته  پسته اکبری، با ظاهری زیبا و شکیل

رفسنجان، شهر تولید پسته های صادراتی

در رشد پسته اکبری مرغوب، نوع زمین، آبیاری و نیز سرما از عوامل بسیار مهم و تعیین کننده هستند. در حال حاضر پسته اکبری در شهر کرمان، رفسنجان و نیز بسیاری از شهرهای کشور پرورش پیدا می کند. شهر رفسنجان در واقع از جهت مناسب بودن تمامی عوامل کلیدی و تاثیر گذار در رشد پسته به عنوان یک قطب مهم و تاثیر گذار در کشت این محصول محسوب می شود.

 

پسته رفسنجان تولید شده از باغ های انبوه شهرستان رفسنجان ، هر ساله پاسخگوی حجم زیادی از تقاضای بازارهای داخل و خارج از کشور است. از این رو شهر رفسنجان در زمینه تولید انواع پسته مرغوب و صادراتی شهرتی جهانی دارد.

 

در حال حاضر تقاضا برای خرید پسته رفسنجان و نیز خرید انواع رقم های پسته از این شهر بسیار بالا است. اگر شما نیز قصد خرید پسته رفسنجان را دارید میتوانید روش خرید حضوری یا خرید پسته به صورت انلاین را تجربه کنید. بازارهای آنلاین و وب سایت های فروشگاهی، امروزه مکان مناسبی برای خرید پسته رفسنجان هستند.

پسته اکبری . پسته رفسنجان . خرید پسته  پسته اکبری، با ظاهری زیبا و شکیل

با دلایل محبوبیت پسته اکبری آشنا شوید

 

1- طعمی ترد و خوشمزه

طعم ترد و خوشمزه پسته اکبری یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این رقم از پسته است. در صورتی که این نوع پسته به خوبی بو داده و برشته شود یک طعم دلپذیر و ترد را ارائه می دهد. این طعم خوب همچنین می تواند مهمترین مشخصه برای شناخت پسته اکبری از سایر رقم های پسته صادراتی باشد.

 

2- ظاهری کشیده و زیبا

ظاهر زیبا یکی از عوامل مهم در خرید عموم مردم است. افرادی که شاید تبحر چندانی در شناسایی ارقام مرغوب پسته ندارند با تماشای ظاهر کشیده پسته اکبری این تصور را دارند که حتما این پسته، پسته خوبی است. البته پسته اکبری علاوه بر ظاهری زیبا، با یک طعم خوب و دلچسب شما را دو چندان شگفت زده می کند.

 

3- پوست کندن آسان

اگر ناخن های بلندی دارید، هیچ گونه زحمتی برای جدا کردن پوست پسته اکبری نخواهید داشت. جدا کردن پوست پسته اکبری بسیار آسان بوده و نیازمند کمترین زحمت و انرژی است.