پارس ناز پورتال

پسری که هنگام بازی پوکمون گو تیر خورد و کشته شد

پسری که هنگام بازی پوکمون گو تیر خورد و کشته شد

پسری که هنگام بازی پوکمون گو تیر خورد و کشته شد 

پوکمون گو حسابی آدم ها را از خانه ها بیرون کشانده و با حوادث بیرون در هم آمیخته است.مانند جوان آمریکایی که هنگام بازی تیر خورد و مرد. کالوین رایلی جوان دانشجویی است که در شب گذشته در حالی‌که با دوستش در پارک «پوکی مون» بازی می‌کرد، توسط غریبه‌ای با شلیک گلوله کشته شد.

 

به گزارش پلیس، این حادثه حدود ساعت 10 شب در پارک سم واقع در سان فرانسیسکو اتفاق افتاده است و لحظه‌ای که اورژانس برای انتقال کالوین به بیمارستان اعزام می‌شود، او جانش را از دست داده بود.شواهد پزشکی قانونی حاکی از آنست که کالوین پس از شلیک گلوله به سمت قلبش، در دم جان باخته است.

 

جان که در شب حادثه همراه کالوین بود به پلیس گفت: آن شب پارک شلوغ بود و شانس این‌که کسی ضارب را دیده باشد وجود دارد. اما ما به‌قدری سرگرم بازی بودیم که متوجه هیچ فردی یا رفتار مشکوکی نشدیم.در ادامه‌ تحقیقات مشخص شد کالوین، مادر و خواهرش را در تصادف از دست داده و پدرش به علت بیماری آلزایمر در آسایشگاه به سر می‌برد.

 

جان که در جریان درگیری‌های کالوین با چندتن از بچه‌های دانشگاه بود، احتمال داد ضارب یکی از آنها باشد.
به علت نبود هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه قاتل چه کسی است، هیچ فردی تا الان بازداشت نشده و پلیس تا به دست آوردن شواهد و مدارک به بازجویی از چند تن از دانشجویان دانشگاه سان فرانسیسکو اکتفا می‌کند.

 

دوربین‌های مدار بسته‌ پارک سم به امید دست‌یابی به کوچک‌ترین سرنخی در حال بررسی است.”پوکی‌مون” در شرایطی از طرف دولت‌ها تحریم نمی‌شود که طی دو ماه اخیر ده‌ها تن بر اثر این بازی کشته شده‌اند و جنایت‌های فجیعی رخ داده است.تصویر قربانی این حادثه را در زیر مشاهده می ‌کنید.

پسری که هنگام بازی پوکمون گو تیر خورد و کشته شد