پارس ناز پورتال

پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

مجموعه : اخبار سینما
پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

ماجرای پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد 

در این مطلب، ماجرای پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در یک فیلم غیراخلاقی را مرور می کنیم. خانم امبر هرد مدل و بازیگر مشهور و پرحاشیه پس از شکست در دادگاه، مجبور شده تا میلیون ها دلار به همسر سابق خود جانی دپ به عنوان خسارت و لطمه به حیثیت وی بپردازد. این بازیگر برای جمع کردن این پول دچار مشکل شده است. در همین حال، یک شرکت تولید فیلم های غیر اخلاقی پیشنهاد بی شرمانه ای به وی داده است.

 

در ژوئن 2022، امبر هرد در دادگاه شکست خورد و جانی دپ توانست حیثیت خود را پس بگیرد. حالا و بر اساس تصمیم هیئت منصفه، امبر هرد باید 10.35 میلیون دلار به شوهر سابق خود بپردازد. جانی دپ نیز مجبور شد دو میلیون دلار به امبر هرد بپردازد. در ماه ژوئیه، هرد تصمیم گرفت درخواست تجدید نظر کند زیرا با تصمیم دادگاه مخالف بود اما درخواست وی رد شد.

 

خانم امبر هرد بازیگر و مدل مشهور، ادعا کرده بود که یکی از اعضای هیئت منصفه صلاحیت پیوستن به دادگاه را نداشته است. اما این درخواست وی از طرف دادگاه رد شد. البته امبر هرد هنوز از قصد خود برای استیناف منصرف نشده است. برای پوشش مشکلات مالی، در چند ماه گذشته، امبر هرد هزینه های زندگی خود را کاهش داده است. اخیراً، او مجبور شد املاک خود را در دره یوکا، کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) بفروشد.

 

پیشنهاد به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

این خانه در سال 2019 توسط این بازیگر به قیمت 570000 دلار خریداری شد. اکنون امبر هرد 1050000 دلار جمع آوری کرده است. آمبر حتی به جای خرید از مکان های معروف و لاکچری، از فروشگاه های معمولی لباس می خرد. همچنین این روشی مقرون به صرفه برای او بود که پول کافی برای پرداخت به دپ را جمع کند. تا چندی پیش به نظر می رسید که او در یک بن بست مالی افتضاح قرار دارد.

پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

دو ماه پس از ابلاغ حکم نهایی در دادگاه افترا بین امبر هرد و جانی دپ، دادگاه بیش از 6000 صفحه سند منتشر کرد. این اسناد بدون مهر ادعا می کنند که هرد از نگه داشتن نیمی از پولی که دپ برای فیلمبرداری پنجمین سری از فیلم های دزدان دریایی کارائیب به دست آورده است خودداری کرده است. وکلای این بازیگر اصرار داشتند که او پول را بگیرد اما هرد از این کار خودداری کرد.

 

این تصمیم به وکلای او کمک کرد تا در طول دادگاه استدلال کنند که او دنبال پول نیست. اما اخیراً از امبر هرد خواسته شد تا با یک شرکت بزرگ متخصص در تولید و مدیریت مدل های صنعت بزرگسال به نام Zen Models همکاری کند. جالب است بدانید که رئیس شرکت Zen Models، Veronica Madjarian شخصاً دعوتنامه همکاری ارسال کرده است. خانم هرد هنوز در مورد این اطلاعات اظهار نظر نکرده است.

 

چرا شرکت زد مدلز این پیشنهاد را مطرح کرده است؟

ممکن است شرکت Zen Models از او برای تبلیغ خود استفاده کرده باشد. به گزارش نشریه استرالیایی پاپ تاپیک، امبر هرد پیشنهادی 9 میلیون دلاری برای بازی در نقش اصلی یک فیلم غیر اخلاقی دریافت کرد. ورونیکا مادریان، رئیس آژانس گفت: “ما با گروهی از شرکت های تولید فیلم بزرگسالان که علاقه مند به پیشنهاد قراردادی به خانم هرد برای بازی در یک تولید سرگرمی بزرگسالان هستند، در تماس بوده ایم.”

پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

خانم ورونیکا از وکیلش خواست که اگر معلوم شد که امبر به این پیشنهاد علاقه مند است با او تماس بگیرد. او همچنین توضیح داد که پس از پذیرفتن این پیشنهاد، اطلاعات بیشتر در مورد نقش، محل تولید و سایر عوامل باید بررسی شود. او نامه را با این جمله به پایان رساند: “لطفاً به من اطلاع دهید که آیا خانم هرد این فرصت را در نظر می گیرد یا خیر.”

 

آیا امبر هرد این پیشنهاد را می پذیرد؟

چند نکته در مورد این پیشنهاد وجود دارد که سؤالاتی را ایجاد می کند. به عنوان مثال، چرا آنها نامه را برای وکیل امبر ارسال کردند و نه نماینده یا تیم مدیریتی او؟ حتی اگر نامه برای وکیل یا مدیر برنامه های امبر هرد ارسال شده باشد، ارسال آن باز هم کمی عجیب به نظر می رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که این فقط یک شیرین کاری و ایجاد حاشیه توسط Zen Models باشد.

پیشنهاد بی شرمانه به امبر هرد برای بازی در فیلم غیر اخلاقی

به هر حال این شرکت در پی یافتن چهره‌های تازه در فیلم‌های بزرگسالان بود تا به هرد راه‌حلی برای برخی از مشکلات مالی احتمالی او بدهد. باید بگوییم که خانم هرد هنوز به این وضعیت واکنشی نشان نداده است و جهان منتظر است ببیند که آیا او در نهایت این کار را خواهد کرد یا خیر. این حواشی همه در منفور کردن ومنزوی کردن بیشتر و بیشتر خانم هرد بازیگر و مدل مشهور آمریکایی نقش خواهند داشت.