پارس ناز پورتال

چاقو کشی بازیکنان استقلال در هتل المپیک

چاقو کشی بازیکنان استقلال در هتل المپیک

چاقو کشی بازیکنان استقلال در هتل المپیک 

امیر حسین صادقی و فرزاد حاتمی فوتبالیست هاي اسم دار استقلال در هتل المپیک شهر تهران اقدام به چاقو کشی و شکستن شیشه ها کردند. امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی در هتل المپیک با هم دعوای سختی داشته و به روی هم چاقو کشیدند.

 

ماجرای چاقو کشی امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی

درگیری و دعوای دو فوتبالیست کشورمون آبروی هر چه ورزش و قوانین اخلاقی را برده و تمام قوانین اخلاقی ورزش را زیر سوال برده هست.درگیری و دعوا به قدری شدید بود که از سلاح سرد بهره گیری کرده و فرزاد حاتمی با چاقو به امیرحسین صادقی حمله کرده هست.

 

در ادامه این دعوا و درگیری فرزاد حاتمی لات بازی دراورده و تمام شیشه هاي رستوران هتل را شکست…به همین خاطر هم ماموران نگهبانی هتل المپیک او را از هتل اخراج کردند.تیم‌هاي تراکتورسازی و پیکان به همراه کادر فنی و بازیکنان در هتل المپیک اردو زده بود که این دو نفر با هم درگیری شدیدی پیدا کردند.فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در هتل المپیک با یکدیگر به شدت درگیری فیزیکی پیدا کرده و به هم چاقو کشیدند.

 

قرار بر این بود که فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در جریان بازی در دوستانه گذشته با یکدیگر درگیری و مجادله پیدا میکنند
و امروز محمد ابراهیمی در رستوران هتل المپیک می‌خواست این دو نفر را با هم آشتی بدهد، اما انها اول به صورت لفظی و بعد فیزیکی به درگیری می کنند و به شدت همدیگر را کتک می زنند.

 

فرزاد حاتمی که به شدت از دست امیرحسین صادقی خشمگین بود، با چاقو که در لابی هتل بود، به سمت صادقی یورش برده که با دخالت اصرافیان از پیشامد بد پیشگیري میشود. امیرحسین صادقی غافگیر شد چون در حال گفتگو با محمد نوری بود که چنین اتفاقی به وقوع ضمیمه.

چاقو کشی بازیکنان استقلال در هتل المپیک

امیر حسین صادقی،فرزاد حاتمی،چاقو کشی و دعوای فوتبالیست ها،چاقو کشی در هتل المپیک استقلالی ها