پارس ناز پورتال

چاپ بنر فوری در تهران با چاپ سبحان

چاپ بنر فوری در تهران با چاپ سبحان

یکی از مسیرهای برقراری ارتباط کسب و کارها با جامعه مخاطبین، تبلیغات محیطی است. طی چند سال اخیر با توجه به ورود دنیای دیجیتال و نسل جدید تبلیغات در فضای مجازی به زندگی روزمره افراد، بازاریابی کسب و کارها و تبلیغات نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته‌اند.

 

یکی از روش‌های تبلیغات محیطی، تبلیغات بنری و بیلبورد است که بدون شک بارها در فضاهای تبلیغات شهری یا نمایشگاهی با آن مواجه شده‌ایم. چاپخانه های مختلفی در زمینه تبلیغات بنری فعالیت می‌کنند،

 

ولی با توجه به حساسیت بالای این نوع تبلیغات، هزینه‌های بالای اجاره بیلبورد، هماهنگی‌های لازم برای تعیین بهترین محل نصب و مهم‌تر از آن، اهمیت بالای کیفیت چاپ بنر، اجرای پروژه‌های چاپ بنر برای بیلبوردهای شهری آن هم در مدت زمان کوتاه، کار هر چاپخانه‌ای نیست.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین و معتبرترین چاپخانه های تهران که سال‌ها است به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه چاپ بنر فوری برای تبلیغات بیلبوردی فعالیت می‌کند، آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

چاپ بنر فوری در تهران با چاپ سبحان

تبلیغات بنری چیست؟

به دنبال تغییر رویه کسب و کارها از شیوه‌های سنتی به سمت شیوه‌های مدرن، کم کم روش‌های جدید تبلیغات دیجیتال و تبلیغات محیطی هم گسترش یافت. تبلیغات بنری یکی از همین روش‌های جدید و توسعه یافته محبوب برای تبلیغات محیطی است.

 

این روش از تبلیغات، شامل طرح‌های گرافیکی به همراه فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، لوگو و… که محتوای بصری آن جنبه بازاریابی محصول شما را دارد.این تصاویر گرافیکی در بخش‌های مختلفی از شهر در مقابل دید مخاطبان قرار می‌گیرند و هدف از آنها تبلیغات، انتقال پیام برند به بازدید کنندگان تبلیغ و مهم‌تر از همه افزایش فروش و سودآوری است.

 

از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای تبلیغات محیطی، چاپ بنر است. بنر اغلب در بیلبوردهای تبلیغات شهری نصب می‌شود و سفارش چاپ بنر نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی معمولاً بیشترین تقاضا را دارد.

 

ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده‌ای از مخاطبین می‌باشد و معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان‌ها قرار دارند. چاپ بنر هزینه‌های اجرایی کمی نسبت به سایر روش‌ها دارد و از نظر ماندگاری در ذهن مخاطب بسیار مناسب و ایده آل هستند.

چاپ بنر فوری در تهران با چاپ سبحان

انواع تبلیغات بنر و بیلبورد با چاپ سبحان

تبلیغات محیطی بنر و بیلبورد انواع مختلفی دارند که با توسعه صنعت چاپ دیجیتال و ورود دستگاه‌های چاپ اکوسالونت به دنیای چاپ، توسعه پیدا کردند. بنر نوعی متریال از جنس PVC است که در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است، به همین دلیل است که از بنرهای عریض یا بنر عرض 5 متر برای برپایی بیلبوردهای عظیم شهری یا عرشه و پل‌های عابر پیاده استفاده می‌شود.

 

بنر برای تبلیغات و استفاده طولانی مدت بسیار ایده آل است و به هیچ عنوان دچار پارگی، کشیدگی یا تغییر شکل نمی‌شود. البته در این مورد کیفیت چاپ بنر هم تاثیرگذار است، در مراکز معتبری مانند مرکز تخصصی چاپ سبحان، این خدمت با ضمانت کیفیت به شما ارائه می‌دهند. خدمات چاپ بنر در مرکز تخصصی چاپ سبحان عبارت‌اند از:

 

· بنر عرض 5 متر (بنر عرض بالا)

بنرهای با عرض بالا یا بنر عرض 5 متر مهم‌ترین متریال چاپ و تبلیغات فضای خارجی هستند و بهترین گزینه برای هرگونه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در بیلبوردهای عظیم شهری محسوب می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی چاپ بنر عرض بالا ابعاد این نوع بنر است. به‌طور کلی عرض بنر نهایتاً 3.20 متر است، اما در مورد بنرهای عریض، طرح روی رول عرض 5 متر به‌صورت یکپارچه چاپ می‌شود.

 

· بنر عرض 3.2 متر (بنرهای تعاملی)

این بنرها را اغلب ما بخوبی می‌شناسیم و در سر درب فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، مراکز خرید و… دیده‌ایم. همان طور که از نام این نوع تبلیغات مشهود است، استفاده از این بنرها به تعامل بیشتر با مخاطبان و تبلیغات محلی کمک خواهد کرد. این بنرها معمولاً شامل المان‌هایی هستند که اطلاعات آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط مخاطب تجزیه و تحلیل و دریافت می‌شود.

 

· بنر استرابورد

استرابورد یا بنرهای دوطرفه همان بنرهای عمودی هستند که در خیابان‌های بزرگ شهر یا بزرگراه‌ها می‌بینیم و هر دو طرف آنها امکان چاپ دارند. استرابورد در تبلیغات محیطی و فروشگاهی برای یک کسب و کار محلی و خُرد گرفته تا تبلیغات در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، تبلیغات بین شهری کاربرد دارد.

چاپ بنر فوری در تهران با چاپ سبحان

مزایای استفاده از خدمات چاپ بنر سبحان

چاپ بنر نقش موثری در جذب مخاطب و مشتریان جدید دارد. اگر این خدمات توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص مانند چاپ سبحان انجام شود، قطعاً مزایای بیشتری خواهد داشت. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

 

1. قیمت مناسب و اقتصادی چاپ بنر

این چاپخانه حرفه‌ای قیمت گذاری خدمات خود را طوری انجام می‌دهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا کمتر و رقابتی باشد. بنابراین شما هزینه معقول و مناسبی را پرداخت خواهید کرد.

 

2. تضمین سلامت محصول

چاپخانه حرفه‌ای چاپ سبحان همیشه به دنبال ارائه بهترین کیفیت چاپ خدمات است و اگر خطایی احتمالی در چاپ محصول ایجاد شود، حتماً پاسخگو و به دنبال رفع آن خواهد بود.

 

3. ارسال فوری به سراسر کشور

تحویل به موقع سفارش مشتریان یکی از نشانه‌های حرفه‌ای بودن و ارزشمند بودن مشتریان برای چاپخانه چاپ سبحان است.

 

4. امکان ثبت سفارش آنلاین

از دیگر ویژگی‌های این چاپخانه حرفه‌ای امکان ثبت سفارش آنلاین است که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان می‌شود.

 

5. انعطاف‌پذیری در مکان نصب و اکران

محل نصب و اجرای تبلیغات و چاپ بنر با توجه به جامعه هدف و مخاطبان محصول یا خدمات بسیار متنوع است و شما هیچ محدودیتی در نصب یا ابعاد چاپ آنها ندارید.

 

6. قابلیت آگاهی بخشی به طیف وسیعی از مخاطبان

زمانی که تبلیغات محیطی شما برای دفعات متعدد در معرض دید مخاطبان شما قرار می‌گیرد، این تکرار مداوم سبب ایجاد آگاهی و ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می‌شود.

 

7. ماندگاری در ذهن مخاطب

مردم نمی‌توانند تبلیغات محیطی را خاموش کنند یا دور بیندازند، بلکه به دفعات تبلیغ را می‌بینند. همین تکرار و مداوم در مقابل دیدگان مخاطب بودن، خواه‌ناخواه سبب ثبت و حک شدن نام برند شما در ذهن مخاطب می‌شود.

 

8. دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان

با توجه به اینکه انتخاب محل نصب بیلبوردها با صاحبان کسب و کارها و یا آژانس‌های تبلیغاتی است، انتخاب جامعه هدف تبلیغات کار آسانی است. به علاوه تعداد افراد بسیار زیادی را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد، حتی افرادی که شاید فقط یکبار تبلیغ را ببینند. اما در تبلیغات فضای داخلی مانند چاپ پلات، چاپ انواع پوسترهای تبلیغاتی و… این گونه نیست.

 

چرا چاپ سبحان؟

تبلیغات بنری در فضای شهری، نقش بسیار تاثیرگذاری در ترغیب مخاطبان به خرید کالا و خدمات و افزایش فروش شما دارد. بنابراین اگر قصد دارید برای این امر اقدام کنید پیشنهاد ما مرکز تخصصی چاپ سبحان است که سابقه درخشانی در ارائه خدمات چاپ و تبلیغات محیطی و به‌ویژه چاپ بنر در ابعادعادی و عرض بالا دارد.

 

این مجموعه به‌واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ بنر، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید. وجه تمایز چاپ سبحان در مقایسه با سایر چاپخانه‌ها این است که:

 

سفارش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌کند

چاپخانه‌ای با بهترین تجهیزات، مجهز و پیشرفته است

قیمت‌ها را آنلاین و دقیق محاسبه می‌کند

قیمت‌های رقابتی و تضمینی ارائه می‌کند

بهترین کیفیت چاپ را ارائه می‌کند

فرآیند ثبت سفارش در سایت sobhanprint.com ساده و مطمئن است