پارس ناز پورتال

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

همیشه انسان های خاص دنبال متدهای خفن و لاکچری مثلا لباس شیک، حالت موی به رو، گوشی لاکچری و ماشین هستند و حتی اگر مراسمی هم داشته باشند سعی بر ثبت خاطرات از نوع لاکچری را دارند که در ادامه برای شما توضیح خواهم داد.

 

تیم حرفه ای چاپ عکس آنلاین کشور از دستگاه های بروز و نوین برای مجموعه ی خود استفاده می کنند و با این حرکت متد و سفارشات لاکچری وخاص را با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان دراختیار مشتریان قرار می دهند و این کار باعث شده که نه تنها مشتریان ما نسبت به مجموعه ی چاپ عکس  کشور اعتماد بیشترکسب کرده اند بلکه همکاران را هم جذب نموده ایم.

 

شما هرگونه مراسمات جشن های شاد عروسی، تولد، فارغ التحصیلی و هرآنچه که مدنظر شما باشد را می توانید از قبل با همکاران ما در این مجموعه هماهنگ و رزور نمایید و ما در روز موعود توسط تصویربرداران حرفه ای و قدرتمند با مجهزترین تجهیزات سینمایی برای ثبت لحظات شاد شما کلیپ های لاکچری و خفن می سازیم وازطرفی آلبوم های ویژه و مدرنی از جمله آلبوم های دیجیتال، آلبوم های اکلیلی خفن، آلبوم عروس سرمجلسی لاکچری، البوم ژورنال، آلبوم دیجیتال عروس و ده ها کارهای خاص و ناب برای شما تولید می کنیم.

 

دستگاه های چاپ مجموعه چاپ عکس آنلاین تمام اتوماتیک و کاملا بروز هستند و ازنظرکیفیت خروجی با تمام آتلیه ها و چاپخانه ها کاملا متفاوت است و از تصاویروکلیپ ها لذت خواهید برد.برای مراسمات عروسی تابلوهای دیجیتال و آلبوم عروس سرمجلسی یکی از ناب ترین رونمایی از تصاویرعروس و دوماد به همراه کلیپ های اسپرت است که ما به مشتریان معرفی می کنیم و با این حرکت مراسم شما بی شک همتا ندارد و زبانزد خواهد شد.

 

برای افرادی که واردات و صادرات محصولات لوکس دارند توصیه می کنیم حتما برای نمایش دادن محصولات خود از آلبوم های لاکچری دیجیتال استفاده کنید، چرا؟ چون سبب می شود که کالا ها شما از قبل با کیفیت بالا تصویربرداری و ضبط شوند و سپس با طراحی، روتوش و افکت گذاری تغییرات زیادی اعمال شود و این حرکت باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

عکس خفن و شیک برای پروفایل

خیلی از اقشار مختلف جامعه اعم از جوانان، هنرمندان و افراد بیزینسی تمایل به استفاده از عکس های معمولی و ساده ندارند و اکثرا به آتلیه چاپ عکس آنلاین مراجعه می کنند و درخواست طراحی عکس پروفایل از نوع خاص را می خواهند که توسط همکاران ما تصاویری با سبک های فانتزی، فاز دار، خفن و هنری طراحی می کنند و با مناسب ترین قیمت چاپ عکس در اختیار مشتری قرار می دهند.

 

عکس لاکچری دخترانه و پسرانه

خیلی از دوستان سوال می پرسند که آیا برای پروفایل های دخترانه و پسرانه می توانید تصاویری لاکچری و خفن درست کنید و از نظر قیمتی مناسب باشد؟ بله در چاپ عکس آنلاین کشور نیز تمامی خدمات هنری و گرافیکی و ثبت خاطرات را به صورت حرفه ای با هنرمندان مجرب انجام می دهیم.

 

شما برای پروفایل های فیسبوک، واتساپ، اینستاگرام و سایر فضای مجازی هرگونه تصاویری را در صورت تمایل می توانید درخواست دهید و شات های بسیار زیبا و خفنی برای شما تهیه می کنیم و می توانید با بقیه ی دوستان خود کاملا متفاوت باشید.

 

عکس های لاکچری عروس و دوماد

قابل توجه ماه دومادهای گرامی، مرکز چاپ عکس آنلاین کشور برای ثبت تصاویر شما محیط های امن و لاکچری را در نظر گرفته است و شما خاص ترین تصاویر دوره ی مهم زندگی خود را با محیط های لاکچری ما به آلبوم خاطرات خود اضافه کنید و بعد از سال ها مشاهده تصاویر خود، احساس به روز بودن و همچنین قدیمی نشدن را دارید.

 

ما برای مراسم شما با تصاویری که از طبیعت و آتلیه اختصاصی چاپ عکس آنلاین شات گرفته ایم، گیف، جاسوئیچی خفن، آلبوم های دیجیتال و سایر را تولید و انحصاری در اختیار شما قرار می دهیم.

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

چاپ عکس اکلیلی تصاویری لاکچری می سازد؟

 اکلیل را که ذرات درخشنده و زیبایی ساخته می شود نیز به همراه چسب های نرم و خشک روی تصویرچاپ شده ریخته می شود که دراین نوع چاپ از کاغذ های گلاسه که مقاومت بالایی دارند استفاده می شود و حتی پس از ترکیب اکلیل مقاومت و استحکام کاغذ چند برابر می گردد و تصویر شما جزء اولین تصاویر ناب و تک قرار خواهد گرفت.

 

اما هزینه بالای این نوع باعث شده کهزیاد مورد استفاده عموم قرار نگیرد و چاپ این تصاویر هم از تعداد۱۰برگ شروع می شود. در چاپ عکس های اکلیلی هر چه زمینه تیره تر باشه اکلیل ها درخشندگی خاصی پیدا می نمایند و زیبایی بیشتری به خود میگیرند، اما در مرکز ما هزینه ها را با قیمت تعاونی برای مشتریان حساب می کنیم که باعث شود شما به هر چیزی که تمایل داشته باشید دست رسی پیدا نمایید.

 

چاپ عکس انواع مختلفی دارد مثل چاپ عکس سیلک، لاستر، براق، پریل، متالیک وکریستال. چاپ عکس شاین از زیباترین و لاکچری ترین نوع عکس ها در دنیاست و بیشتر در ساخت آلبوم های عروسی استفاده می شود که بسیار منحصر به فرد و پر مخاطب می باشد.

 

در چاپ عکس اکلیلی زمان و هزینه صرف شده نسبت به طرح ونوع کارو سایز و کیفیت متفاوت است و ساخت آلبوم عکس اکلیلی گران قیمت تر از سایر آلبوم های عروسی است ولی در عین حال جذابیت خیره کننده ای را در خودش جایی داده است.

 

ساخت آلبوم ژورنال لاکچری

مجموعه چاپ عکس کشوربه علت دارا بودن دستگاه های کاملا اتومات و فوق حرفه ای، تمام شات های خاص شما را توسط همکاران بخش طراحی در صورت نیاز به اصلاح و روتوش روی تصاویر اعمال می کنند و با کاغذهای گلاسه چون بیشترین کاربرد را در صنعت چاپ عکس ژورنالی دارند و قابلیت پشت و رو چاپ کردن را در اختیار چاپ خانه ها می گذارد،

 

توسط دستگاه ها چاپ می کنند و سپس به قسمت طراحی دکور و چیدمان مجموعه تحویل داده می شود و برای شما بر اساس سلیقه همکارن بصورت مجله ای از اطلاعات بهمراه تصاویر برای شما  می سازند و روی برگه ها را هم برای براق یا مات شدن از سلفون خاص استفاده میکنند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند و سپس بعد از مقایسه تصاویر ابتدایی با آلبوم ساخت شده ژورنال تفاوت را به وضوح حس خواهید کرد و با آلبوم لاکچری و خفن می توانید خاطره های زیبایی را برای خود به ارمغان آورید.

 

چه نوع کادوئی خاص و لاکچری است؟

قبلا برای هدیه دادن به راحتی به اولین گل فروشی مراجعه می شد و دسته گل مناسبی با یک کارت تشکر و یا هرچیز دیگر را تهیه و به فرد مورد نظر می دادید، اما امروز افراد خاص و لاکچری اینگونه عمل نمی کنند و دنبال هدیه ای می روند که شاید بقیه تاکنون انجام نداده باشند، مثلا عکسی از شخص مورد نظر به عنوان یادگاری با کیفیت عالی نگه می دارند و روزی که قصد هدیه دادن داشته باشند،

 

عکس را به صورت یک تصویر ناب و لاکچری روی ماگ، تابلو، اگر دختر باشد بصورت اکلیکی و سایرچاپ می کنند و با یک سری فرآیند خاص که روی تصویر از طرف آتلیه اعمال می شود به عنوان هدیه به دوست خود می دهند.

 

هدیه تولد کودک را ما با سنگ های مخصوص برای شما آماده می کنیم که شاید در کشور این سبک زیاد وارد بازار نشده است ولی ما برای لاکچری بودن هدیه شما همیشه به روز حرکت می کنیم و بی شک چاپ عکس کودک روی سنگ از خفن ترین کارهایی است که روانه بازار کرده ایم.

 

برای هدیه های لاکچری توصیه می کنم حتما به مجموعه چاپ آنلاین کشور چه بصورت حضوری و چه غیر حضوری مراجعه بفرمایید و فقط کافیست شما طرح مورد نظر را به همکاران ما ارائه دهید ما روی هر نوع شی مورد نظر شما تصاویری تک و خفن چاپ می کنیم.راستی تنها عکس کودک نیست بلکه هر نوع تصاویر مورد نظر خود را هم می توانیم به این سبک پیاده سازی و چاپ نماییم.

 

چاپ مگنت روی یخچالی

از راه های بیشتر جلوه دادن و جلب توجه مهمان ها به محیط آشپزخانه شما انجام تغییرات دردکور است ولی شاید موقعیت مناسبی برای اعمال تغییرات وجود نداشته باشد به شما راهنمایی هایی خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

 

تصاویر زیبایی از خودتان به همراه همسر و فرزندان دلبندتان را با یک دوربین با کیفیت گوشی ثبت و شات بگیرید و سپس به سایت مجموعه چاپ عکس کشور مراجعه نمایید و درخواست خود را بصورت کاملا آنلاین ثبت بفرمایید و توضیح مختصری برای ما درج کنید.

 

و همکاران طبق درخواست شما عکس های لاکچری از نوع مگنتی را برای درب یخچال و کابینت های شما طراحی و چاپ می کنند و همچنین دکور و چیدمان تصاویر را به سلیقه هنری طراحان ما دکوپاژ می کنند و در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب محیط آشپرخانه را تغییر دهید.

 

عکاسی بلد نیستید؟

تیم حرفه ای و مجرب چاپ کشور یکی از بزرگترین سیستم و مجموعه چاپ، ساخت و طراحی دکور تصویربرداری ، تصویربرداری کلاسیک و مدرن و صنعتی، تدوین و میکس و مونتاژ انواع کلیپ های هنری و عروسی و سینمایی دارای هنرمندانی نابغه در این حوزه می باشند و شما نیاز نیست که برای انجام تصویربرداری دلخواه تان دوربین حرفه ای یا تجربه کاری داشته باشید و تمام خدمات تصویربرداری ها را می توانید به همکاران ما بسپارید و برای شما بهترین عکس ها را ثبت و خروجی دهند.

چاپ عکس خفن و لاکچری برای مراسمات خاص و ویژه

چاپ عکس از نوع پازل لیزری

خیلی از مشتریانی که در دنیای مجازی به دنبال کار های بروز هستند حتما به چشمشان تصاویری به سبک پازل برخورد نموده است که تمایل به چاپ اینگونه تصاویر برای شرکت های مدرن خود یا اتاق های پذیرایی داشته اند ولی برای این دسته تصاویر به هر چاپخانه ای در ایران مراجعه نموده اند و متاسفانه به علت نبود تجهیزات نتواسته اند از این دسته تصاویر بهره مند شوند.

 

در دپارتمان چاپ کشور شما هرنوع تصاویر لاکچری و نایاب از گونه های چاپ های کمیاب بخواهید موجود است.برای انجام چاپ عکس پازلی کافیست شما درخواست خود را توسط سایت ما ثبت و سفارش دهید و سپس همکاران ما سفارش شما را به بخش مربوطه ارسال می کنند و ادامه فرایند ها صورت می گیرند ولی برای این کار بزرگ و خاص هرچند زمان بر است ولی با بهترین کیفیت و ناب ترین طراحی تک تک قسمت های عکس را ابتدا به صورت حرفه ای برش می دهیم و تابلویی زیبا و خاص در سایز های مورد نظر شما می سازیم.

 

انواع کاغذ چاپ عکس

انتخاب کاغذی که می خواهید روی آن عکسی چاپ کنید تا حد زیادی بستگی به شرایط شما دارد.برای مثال: اگر قصد دارید عکسی را چاپ کرده و به خانواده یا دوستان و اطرافیان نشان دهید بهتر است از کاغذ براق برای ای کار استفاده کنید، اما اگر می خواهید عکس مورد نظر با کیفیت و حرفه ای چاپ کنیدکه دارای ماندگاری بالایی می باشد بهتر است از کاغذ سلیک استفاده کنید.

 

هنگامی که شما سفارش چاپ عکس می دهید یا خودتان عکس را چاپ می کنید اولین سوالی که ذهنتان را درگیر می کند این است که برای این چاپ از چه کاغذی باید استفاده کرد.

 

انواع کاغذ ها برای چاپ عکس عبارت اند از: گلاسه(براق)، لاستر، سمی گلاسه، ابریشمی، کتد مات و… .

 

هرکدام از این عکس ها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند که با توجه به نوع مصرف شما متفاوت می شود.

 

امروزه جنس یا الیاف های مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید برای یک چاپ عکس لاکچری و خفن از ان استفاده کنید.

 

از انواع این کاغذ ها که مورد توجه بسیاری از عکاسان قرار گرفته می توان به کاغذ براق و ابریشمی اشاره کرد.

 

کاغذ گلاسه همانطور که از نامش پیداست دارای یک پوشش براق می باشد که به عکس مورد نظر درخشندگی خاصی می دهد که این درخشندگی و کاغذ های براق رنگ های عکس را به خوبی و با کیفیتی عالی نشان می دهد.

 

موبایل : ۰۹۱۰۹۸۹۸۱۹۷

تلفن : ۰۲۱۶۶۹۰۱۰۳۵

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58

chap24pro.com