پارس ناز پورتال

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

داشتن یک پرچم اختصاصی و مربوط به فعالیت ها و عملکرد یک شرکت یا سازمان مربوطه، به نحوی یک از شیوه های تبلیغات برای معرفی برند و لوگو یک شرکت و یا سازمان است. بنابراین چاپ پرچم اختصاصی، یکی از مهم ترین گام ها برای شروع هر نوع فعالیت سازمانی است.

 

این شیوه منجر به این می شود که توجه مخاطبان هدف و دیگر افراد، بیشتر از قبل به فعالیت ها و عملکرد های شرکت ها یا سازمان ها جلب شود. یک پرچم علاوه بر جنبه تبلیغاتی خود، یک معرف برای یک شرکت، سازمان یا از همه مهم تر، یک کشور است.

 

نماد یک کشور، سازمان یا شرکت باید به نحوی باشد که به خوبی بتواند پیام خود را منتقل کند. چاپ پرچم اختصاصی و طراحی آن از جمله توانایی های وبسایت دنیای پرچم است. این مجموعه سعی می کند تا شما بتوانید بهترین نماد را برای مجموعه خود داشته باشید.

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

چاپ انواع پرچم  اختصاصی، بهترین روش معرفی سازمان و کشور ها

 

کیفیت پرچم های مختلف

مجموعه دنیای پرچم در حوزه تولید، چاپ و طراحی مدل های مختلف پرچم از جمله تولید و چاپ انواع پرچم اهتزاز، پرچم های رومیزی، طراحی انواع پرچم، پرچم های مذهبی، چاپ پرچم تشریفات، پرچم نظامی، پرچم ساحلی، پرچم های مناسبتی، پرچم دستی و پرچم سامورایی فعالیت دارد و تلاش می کند بهترین و با کیفیت ترین پرچم ها را برای مشتریان تهیه کند.

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

مراحل مختلف چاپ انواع پرچم با استفاده از تجهیزات به روز و جنس های با کیفیت

پرچم های مختلف، کاربرد های گوناگون

تولید کردن پرچم فرآیندی است که مراحل گوناگون دارد. مرحله بعد از طراحی کردن چاپ پرچم،  نوبت به گرفتن کالک و چاپ روی کاغذ است. در ادامه مسیر تولید، عکاسی، ساخت شابلون، برش با لیزر، انجام چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، پرس کردن و خیاطی کردن و دیگر مراحل انجام می شود. در زیر به معرفی چند نمونه از پرچم های تولید شده توسط دنیای پرچم می پردازیم و کاربرد این پرچم ها را بررسی می کنیم.

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

چاپ پرچم های رومیزی با استفاده از جنس با کیفیت

 

* پرچم های رومیزی (برای تزیین میز و معرفی نماد سازمان)

* پرچم های تبلیغاتی (به منظور معرفی و تبلیغ فعالیت های یک شرکت یا سازمان)

* پرچم های مذهبی (قابل استفاده در مساجد، هیئت ها، اعیاد و سوگواری ها)

* پرچم های تشریفات (پرچم های تشریفات برای استفاده در مراسمات و تجمعات)

* پرچم های اهتزاز (قابل استفاده در مراسم ها و رویداد ها به طور مثال؛ انواع رویداد های ورزشی)

* پرچم های نظامی (چاپ پرچم برای استفاده در مانورها و رژه ها و …)

* پرچم های ساحلی (قابل استفاده در مناطق در معرض باد و باران؛ همچنین جنبه تبلیغات فرهنگی و مذهبی را دارد)

* پرچم های مناسبتی (برای اعیاد و عزاداری ها استفاده می شود)

* پرچم های دستی (قابل استفاده در راهپیمایی ها و تجمعات)

 

دنیای پرچم در تولید کردن انواع پرچم تمام تلاش خود را می کند تا از با کیفیت ترین نوع پارچه در بازار برای تولید پرچم های خود استفاده کند و این یک مزیت دنیای پرچم است. جنس پارچه استفاده شده در چاپ پرچم، چون از چاپ سیلک و گلدوزی بر روی آن استفاده می شود و همچنین رنگ های شیمیایی که در چاپ انواع پرچم بکار می رود، باید از جنس پارچه های خاص باشد و دارای عمر طولانی نیز باشد. در زیر جنس چند نوع پرچم را بررسی می کنیم.

 

چاپ انواع پرچم ساحلی در مدل های مختلف برای استفاده در امر تبلیغات

 

پرچم رومیزی و کاربرد آن

چاپ پرچم رومیزی یکی از چندین مدل پرچم ارائه شده در دنیای پرچم است. از پرچم های رومیزی بیشتر برای نشان دادن و معرفی عملکرد یک سازمان  و زیبایی میز کار استفاده می شود. جنس پارچه ای که از آن برای پرچم رومیزی استفاده می شود، همیشه باید از بهترین نوع پارچه باشد. این پرچم همیشه باید زیبایی و ایستایی خود را روی پایه حفظ کند. جنس این نوع از پرچم های رومیزی می تواند ساتن مات، ساتن آمریکایی، جیر، ساتن براق یا ژاپنی باشد.

 

پرچم تشریفات و جنس آن

چاپ پرچم تشریفات برای استفاده در مراسمات و تشریفات سیاسی است. این پرچم ها در اطراف در ورودی، در مقابل دیدگان مهمان ها و در گوشه و کنار سالن های مراسم  قرار می گیرند. جنس پارچه استفاده شده برای پرچم های تشریفات، پارچه هایی از جنس ساتن یا جیر با کیفیت است. برای بیشتر شدن زیبایی و شکیل بودن این نوع پرچم، می توان از انواع ریشه دوزی در دور تا دور پرچم استفاده کرد. رنگ های ریشه ای که در اطراف دوخته می شود با در نظر گرفتن رنگ پرچم  و چاپ پرچم انتخاب می شود.

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

چاپ انواع پرچم  مذهبی در سایزهای مختلف و متناسب با مراسمات

تولید پرچم ایران

از دیگر تولیدات مهم  مجموعه دنیای پرچم، پرچم ایران می باشد. پرچم ایران با استفاده از سه رنگ سبز، سفید و قرمز در اندازه و ابعاد مختلف و بیشتر با استفاده از ریشه هایی به رنگ سبز یا طلایی تولید می شود و به بازار عرضه می شود. جنس های پارچه ای که برای چاپ پرچم ایران به کار می رود، بنا به درخواست مشتری قابل انتخاب است؛ ولی بهترین جنس قابل استفاده، جنس ساتن است.

چاپ پرچم در انواع طرح ها و جنس ها

چاپ پرچم ایران بر روی پارچه های مختلف و با کیفیت بالا

جنس پرچم های ساحلی

 پرچم های ساحلی به پرچم های ایستاده ای گفته می شود که گاهاً به شکل هلالی و مستطیل دیده می شوند و در مکان هایی نصب می شوند که در معرض باد است. جنس پارچه هایی که در چاپ پرچم ساحلی به کار می رود به طور معمول از ساتن های بسیار سبک است؛ ولی بر روی ساتن براق این نوع پرچم را می توان به خواست مشتری تولید کرد تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

 

مراحل تولید پرچم

در این مجموعه تولید کردن یک پرچم و چاپ پرچم در مدل های مختلف شامل چندین مرحله است. در مرحله اول بعد از ثبت سفارش، تیم طراحی شروع به طراحی پرچم مورد نظر می کند. تیم طراحی دنیای پرچم بر تمامی اصول طراحی و ابزار های این کار تسلط دارد و سعی می کند بهترین طراحی که منطبق با خواست مشتری است را انجام دهد.

 

بسته به نوع و مدل پرچم، ابعاد یک پرچم و تعداد پرچم های سفارش داده شده به واحد تولید ارسال می شود. سپس پرچم بر اساس نوع پارچه و ابعاد برای برش آماده می شود و بعد از برش، نوبت به چاپ پرچم می رسد. بعد از چاپ طرح مورد نظر، پرچم ها به واحد خیاطی ارسال می شوند و بعد از آن، بسته بندی می شوند و بعد از طی تمامی این مراحل، برای مشتریان ارسال می شوند.

 

دنیای پرچم تولید کننده انواع پرچم

مجموعه دنیای پرچم یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مرکز های تولید کننده پرچم در ایران است. این مرکز چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تولید کردن انواع پرچم دارد. تمام تلاش کارکنان این مجموعه جلب رضایت مشتریان خود و تحویل جنس با کیفیت است.

 

در این مجموعه از به روز ترین تجهیزات چاپ پرچم و تولید پرچم استفاده می شود. این مجموعه شامل چندین بخش، از جمله بخش طراحی، خیاطی، برش، چاپ و بسته بندی و دیگر واحد های مرتبط است. این مجموعه با کادری مجرب تلاش می کند تا محصول با کیفیت به مشتری خود تحویل دهد.