پارس ناز پورتال

چرا هتل سه ستاره استانبول را رزرو کنیم؟

چرا هتل سه ستاره استانبول را رزرو کنیم؟

شهر استانبول به دلیل زیرساخت‌های بسیار مناسبی که برای حضور گردشگران فراهم کرده، پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر جهان است. قطعا یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌هایی که شهر استانبول برای بازدید مسافران تدارک دیده، هتل‌های بسیار عالی با امکانات و شرایط اقامتی عالی هستند.

 

به این صورت که شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید محل اقامت مورد نظر خود را در استانبول پیدا کنید. از آن جایی که هزینه اقامت در هتل‌ های ۵ ستاره و ۴ ستاره نسبتا گران است، می‌توانید در هتل ‌های سه ستاره استانبول مثل هتل ریدل استانبول اقامت کند که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

 

شما با صرف هزینه کمتری می‌توانید هم از امکانات بسیار خوب هتل‌ های ۳ ستاره استفاده کنید و هم هزینه خود را صرف گشت‌وگذار و خرید در استانبول کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل ‌های سه ستاره استانبول بپردازیم.

 

هتل ورلد هریتیج استانبول | World Heritage Hotel Istanbul

 

یکی از هتل ‌های ۳ ستاره محبوب در شهر استانبول هتل ورد هریتیج نام دارد. این هتل در بخشی از شهر استانبول قرار دارد که اگر کمی اهل پیاده‌روی و گردش باشید، می‌توانید فاصله بسیار اندکی را طی کنید و خود را به مکان‌های دیدنی استانبول مانند بازار ادویه، مسجد ایاصوفیه، مسجد محمد پاشا، موزه رسانه و… برسانید.از جمله امکانات و خدمات این هتل سه ستاره می‌توان به اینترنت، پارکینگ و صبحانه رایگان و خدمات کامل اتاق اشاره کرد.

 

هتل آدا استانبول | Ada Hotel Istanbul

 

هتل ۳ ستاره آدا استانبول در یکی از محله‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد استانبول به نام سلطان احمد قرار گرفته است. از آن‌جایی که موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است؛ بنابراین می‌توانید با اقامت در آن به راحتی به هر نقطه از شهر استانبول که دوست دارید، دسترسی آسانی داشته باشید.

تمام اتاق ‌های هتل آدا، چشم‌انداز بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای به دریای مرمره و مسجد تاریخی شهر دارند. از جمله امکانات آن می‌توان به اینترنت، پارکینگ و صبحانه رایگان، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، خدمات و نظافت کامل اتاق و… اشاره کرد.

چرا هتل سه ستاره استانبول را رزرو کنیم؟

هتل سراگلیو | Hotel Seraglio

 

یکی دیگر از هتل‌ های سه ستاره معروفی که در شهر استانبول قرار دارد، هتل سراگلیو نام دارد. این هتل در محله سلطان احمد قرار دارد؛ بنابراین دسترسی آن به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید استانبول بسیار آسان است.از طرف دیگر شما برای رسیدن به میدان تکسیم استانبول با وسیله نقلیه فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارید.

 

از جمله نقاط قوت هتل سراگلیو می‌توان به چشم‌انداز بسیار عالی آن اشاره کرد که جزء یکی از ۲۰ هتل برتر مقرون‌به‌صرفه خانوادگی و رمانتیک شهر استانبول محسوب می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، صبحانه و اینترنت رایگان، سرویس رفت‌و‌برگشت فرودگاهی، رستوران و خدمات کامل اتاق اشاره کرد.

 

هتل ریدل استانبول | Ridel hotel

 

هتل ریدل استانبول در منطقه زیبا و تاریخی ینیکاپی قرار دارد که میان هتل‌های دیگر استانبول، اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه و با امکانات مناسب است. هتل ریدل با این‌که از اتاق‌های متنوعی برخوردار نیست؛ اما با این حال اتاق‌های تریپل، دبل و سینگل آن به بهترین شکل از انواع امکانات و خدمات بهره‌مند هستند.

از طرف دیگر تراسی با چشم‌انداز دریا و خیابان در داخل تمامی اتاق‌ها وجود دارد. در داخل اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند تلفن، محصولات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان و… قرار داده شده است؛ اما از بحث اتاق‌های این هتل سه ستاره که بگذریم، هتل ریدل امکانات مطلوبی دارد که یکی از آن‌ها رستورانی است که در آن انواع غذاهای محلی سرو می‌شود.

کافی‌شاپ این هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرای مسافران است. از جمله دیگر امکانات هتل ریدل استانبول می‌توان به خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و… اشاره کرد.

اگر دوست دارید بعد از ظهرها گشتی به دور و اطراف این هتل بزنید، باید بگوییم که هتل ریدل خوشبختانه فاصله اندکی با هم مکان‌های دیدنی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ گالاتا، آب انبار باسیلیکا و مسجد سلطان احمد دارد.

چرا هتل سه ستاره استانبول را رزرو کنیم؟

هتل مردوی پرا در استانبول | Meroddi Pera Hotel

 

این هتل ۳ ستاره یکی دیگر از هتل‌های منحصر به فردی است که می‌توانید برای اقامت خود در استانبول انتخاب کنید. این هتل چشم‌انداز بسیار فوق‌العاده و بی‌نظیری رو به گلدن هورن دارد. از طرف دیگر دکوراسیون داخلی هتل بسیار مدرن و چشم‌نواز است.

در هر اتاق و سوئیت آن می‌توانید وسایلی مانند یخچال، ماکروویو و… را مشاهده کنید. فاصله هتل مردوی پرا تا جاذبه ‌های معروف و دیدنی استانبول مانند خیابان استقلال، برج گالاتا و میدان تکسیم کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. از جمله خدمات این هتل می‌توان به رستوران، سرویس فرودگاه، اینترنت و صبحانه رایگان، خدمات کامل اتاق و… اشاره کرد.

 

هتل بیوک کبان در استانبول | Hotel Buyuk Keban

 

این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه‌ های گردشگری و پرطرفدار استانبول در بین مسافران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر تصمیم گرفتید که در این هتل اقامت کنید، می‌توانید با استفاده از مترو که در نزدیکی محل اقامت قرار دارد، خود را به هر نقطه از شهر استانبول برسانید.

هتل بیوک کبان دارای ۱۳۱ اتاق با امکانات مختلفی است. برای کسانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند نیز امکانات ویژه‌ای دارد. از جمله خدمات این هتل می‌توان به رستوران، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه، خدمات کامل اتاق، آب گرم و حمام ترکی، صبحانه، اینترنت و پارکینگ رایگان و… اشاره کرد.

 

رزرو هتل های 3 ستاره استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

 

برای لذت بردن از سفر خود حتما نیازی نیست که در هتل‌های لوکس پنج ستاره و چهار ستاره اقامت کنید؛ بلکه هتل ‌های ۳ ستاره استانبول می‌توانند بهترین گزینه باشند. برای رزرو متنوع ترین هتل های سه ستاره استانبول در مناطق مختلف این شهر کافی است وارد سایت فلای تودی شوید.

 

با یک جست و جوی ساده می‌توانید هتل های استانبول از لوکس و 5 ستاره تا سه ستاره و اقتصادی را متناسب با بودجه و سلیقه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.