پارس ناز پورتال

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

مجموعه : اخبار سینما
چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند 

شمار زیادی از چهره ها به علت ارتکاب کارهای خلاف توسط پلیس دستگیر می‌شوند و برای قانون فرقی نمی‌کند که افراد بازیگر و یا خواننده باشند. بیایید کمی راستگو باشیم! همه ي ما از اینکه سلبریتی ها را در حال قدم زدن بر روی فرش قرمز با لباسهای شیک و خوشگل و ظاهرهای خودخواه و پر زرق و برق یا در حال آفتاب گرفتن

 

بر روی قایق هاي تفریحی گران قیمتشان جایی در اقیانوس اطلس دیدیم خسته شده ایم و ترجیح می‌دهیم ظاهر متفاوتی از آنها ببینیم. مثلاً عکسی که در اداره ي پلیس از آنها گرفته شده و نشان می‌دهد که این سلبریتی هاي ظاهرا بی نقص نیز آن‌قدر که فکر میکردیم بی نقص و تندرست نیستند.

 

دیگر خسته شدیم از بس دیدیم که سلبریتی ها برای دوربین ها ژست هاي آنچنانی میگیرند. قیافه ي انها در مقابل دوربین پلیس در حالیکه دیگر ژست مادام العمر را نمی‌گیرند و به زور تن به تماشای دوربین داده اند نیز در نوع خود تماشایی هست.احتمالاً شما خبر نداشته باشید اما دستگیری سلبریتی ها پس از درگیری در مهمانی,

 

یا بدرفتاری با همسر و مصرف یا همراه داشتن مواد مخدر یا مشروبات الکلی, دیگر به امری عادی بدل شده هست. دیدنی اینکه هر گاه در فضای اینترنت عبارت “سلبریتی هایي که به جرم … دستگیر شده اند” را جستجو کنید هیچ گاه با نام هایي مثل “مریل استریپ” و “جورج کلونی” مواجه نخواهید شد

 

زیرا هالیوود نیز پسرها و دخترهای بد خود را دارد. برخی از این سلبریتی ها از مشتریان دائم بازداشتگاه هاي پلیس میباشند و برخی نیز برای نخستین بار سربلندی حضور در این مکان ها را بدست می آورند. در ادامه ي این مقاله شما را با 11 سلبریتی مشهور که در سال 2017 تا به امروز به هر علتی دستگیر شده اند را برای شما آورده ایم. با ادامه ي مقاله همراه باشید.

 

11- مایلز تلر – دستگیری به دلیل مستی در انظار عمومی

مایلز تلر, بازیگر هالیوودی که به دلیل بازی در فیلمهای “شلاق” «Whiplash » در سال 2014 و “چهار حیرت انگیز” «Fantastic Four» در سال 2015 شناخته میشود بعد از آزادی از اداره ي پلیس شهر سن دیگو در اظهار نظری عجیب چنین گفت;’خب, اول از همه ي باید بگم که من دستگیر نشده بودم,

 

فقط دستگیر شده بودم’ اما چیزی که اداره ي پلیس می‌گفت کاملاً متفاوت بود. در 18 جولای وی همراه با تعدادی دیگر از دوستانش در یک مهمانی بزرگ حضور داشت و ناگهان یک افسر پلیس متوجه شد که آقای تلر وارد پیاده رو شده و توان ایستادن روی پاهایش را ندارد.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

پلیس مورد نظر به وی نزدیک شده و سوالاتی را از وی می پرسد اما آقای تلر مست هیچ توجهی به پلیس نکرده و پاسخ سوالات او را نمی‌دهد. در ادامه افسر پلیس به وی توصیه میدهد که او را به یک مرکز درمانی برای افراد مست ببرد اما بازیگر هالیوودی معروف هم چنان به او بی توجهی کرده

 

و توصیه او را نمی پذیرد. همان موقع بود که آقای تلر به گفته خودش “دستگیر” می‌شود گرچه افسر مذکور پس از انتقال تلر به اداره پلیس از او تصویر مخصوص دستگیر شدگان تهیه کرده و نام او را در لیست خود ثبت کردند که معمولا جزو رویه هایي هست که برای افراد “دستگیر شده” و نه “توقیف شده” لحاظ می‌شود و بین این دو واژه کمی تفاوت وجود دارد که آقای تلر این تفاوت را نادیده گرفته بود.

 

10- تایگر وودز – دستگیری به دلیل رانندگی در حالتی غیرطبیعی

تایگر وودز بازیکن افسانه اي دنیای گلف وی به علت رانندگی در شرایط غیرعادی «تحت تاثیر مواد مخدر یا مشروبات الکلی» دستگیر شد. خودرو مرسدس بنز مدل 2015 وی در حالیکه به روش غیرمعمول و عجیبی در یک پارکینگ در پالم بیچ فلوریدا پارک شده بود پیدا شد و راننده نیز در حالت بیهوش روی صندلی خود افتاده بود.

 

افسران پلیس او را بیدار کرده و شروع به سوال کردن از وی شدند. وودز به انها گفت که از یک مسابقه ي گلف در لس آنجلس باز می‌گردد و نمیدانست که دقیقاً کجا حضور دارد.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

بر زمینه گزارش پلیس سخنان او ضد و نقیض و مشکوک بود به همین علت او را به نزدیک ترین بازداشتگاه برده و سپس بعد از چند ساعت آزاد گردید. آزمایش ها نشان می داد که وی تحت تاثیر مواد بوده هست و وودز خود نیز رسماً اعلام کرده که در آن موقع هیچ مشروبات الکلی مصرف نکرده بود. در زمانی که وودز دستگیر شد

 

وی در دوران نقاهت پس از جراحی کمر به سر می‌برد. بنابراین ادعا کرده بود که ترکیب کردن داروهایی که دکتر برای وی تجویز کرده بود باعث پدید آمدن چنین حالتی در وی شده هست که کمی غیر قابل یقین به نظر میرسد!

 

 

9- سولجا بوی – دستگیری به جرم همراه داشتن اسلحه اي که قبلاً متعلق به پلیس بوده هست

سولجا بوی, خواننده معروف موسیقی رپ در منزل اش در هالیوود هیلز به دلیل نقض قوانین مربوط به دوره تعلیق مجازات خود دستگیر شد. پس از جستجوی فراوان در محل زندگی او, ماموران پلیس دو اسلحه را در داخل کشو تختخواب او پیدا کردند. علت تفتیش منزل ي او این بود که گزارشاتی در این راستا به اداره ي پلیس رسیده بود

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

این خواننده ي 26 ساله که نام حقیقی او دیانده کوتز وی هست به صورت آنلاین برخی از افراد را با اسلحه تهدید کرده بود که نقض پدیدار قوانین دوره ي تعلیق مجازات دو ساله او بود. در سال 2014, وی به علت نگه داری غیرقانونی سلاح محکوم شده و به او اعلام شد که حق مالکیت اسلحه را به مدت 24 ماه نخواهد داشت.

 

اما همانگونه که یک پلنگ نمی‌تواند خال هایش را تغییر دهد جای تعجب نبود که سولجای ناآرام نیز طبیعت خود را تغییر نخواهد داد و دو اسلحه ي کمری در منزل ي او پیدا شد. دیدنی اینکه یکی از این اسلحه ها قبلا در هانتینگتون کالیفرنیا از یک ماشین پلیس به سرقت رفته بود.

 

8- کریس سولز – دستگیری به دلیل قتل یک کشاورز اهل آیووا

احتمالاً فکر کنید این قضیه یک جوک طنز باشد اما کاملاً واقعیت دارد . کریس سولز که خود یک کشاورز اهل آیووا بوده و در سریال تلویزیونی پرطرفدار “مجرد” «The Bachelor» شبکه ي ABC حضور داشته بود در ماه آوریل به دلیل قتل یک کشاورز دیگر دستگیر شد. بر زمینه گزارش اداره ي کلانتری بوچانان کانتی این سلبریتی 35 ساله به علت سهل انگاری منجر به مرگ یک کشاورز دیگر تفهیم انگ شد.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

اگر چه وی با اینکار یک مجرم خطرناک شناخته نمی شد اما نام وی در آرشیو پلیس به ثبت میرسید. ماجرا از این قرار بود که سولز در حال رانندگی با شورلت پیکاپ خود در فاصله ي 15 مایلی از منطقه آرلینگتون با یک تراکتور برخورد میکند. سولز با پای پیاده صحنه تصادف را ترک میکند و راننده تراکتور بر اثر جراحات وارده در نتیجه ي تصادف در بیمارستان بستری شده و چند روز بعد می میرد.

 

7-تراویس اسکات – دستگیری به جرم ایجاد آشوب و هرج و مرج

در 13 می, تراویس می که یک خواننده مشهور موسیقی رپ هست به جرم آشوب در یک کنسرت زنده در راجرز آرکانزاس دستگیر شد. این کنسرت در حالیکه پلیس تراویس 25 ساله را دستگیر کرد به آخر رسید. در طول کنسرت, این خواننده معروف که نام حقیقی او ژاک وبستر هست تماشاگران را ترغیب کرد که روی صحنه بپرند. در حین هجوم تماشاگران به روی صحنه تعدادی از مردم زخمی شدند.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

تراویس که گناهکار اصلی ماجرا بود بدون ضمانت آزاد شد اما باید به دلیل جرمی که مرتکب شده در دادگاه آماده شود. در روزهای بعد کسانی که در کنسرت او شرکت کرده بودند تجربیات و مشاهدات خود در کنسرت تراویس اسکات را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشتند و اداره ي پلیس را به دلیل دستگیری

 

خواننده ي پرطرفدار خود مورد سرزنش قرار دادند. دیدنی اینکه قبل از این واقعه در کنسرتی دیگر در نیویورک, تراویس از یکی از افراد آماده در سالن خواسته بود که از ایوان طبقه ي سوم محل برگزاری کنسرت پایین بپرد. اگر چه ویدوی این پیشامد در فضاهای مجازی سر و صدا به پا کرد اما تراویس با تعقیب قضایی برای به خطر انداختن جان افراد مواجه نگردید.

 

6- شیا لبوف – دستگیری به دلیل رفتارهای نامناسب و اهانت

بازیگر 31 ساله و معروف هالیوود بیش از بازی هاي بی نظیر اش به دلیل رفتارهای نا به هنجارش در رسانه ها خبرساز میشود و از نخست سال 2017 در این حوزه به شدت سرش شلوغ بوده هست. بار اول وی در ماه ژانویه و به جرم درگیری در راهپیمایی ضد ترامپ با دست بند پلیس آشنا شد. ظاهرا وی در این تجمع با یک مرد دیگر که دیدگاه هاي سیاسی متفاوتی داشت درگیر شده و به وی تعرض کرده بود.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

دومین مورد دستگیری او در 8 جولای در شهر ساوانا در جورجیا به وقوع ضمیمه. اداره ي پلیس جرم او را “مستی, پایداری در مقابل دستگیری و رفتار زننده و اخلالگرانه” توصیف کرده بود. در واقع دردسر زمانی نخست شد که لبوف از یک افسر پلیس خواهش سیگار کرده بود. بعد از اینکه وی با پاسخ منفی افسر مواجه میشود

 

شروع به ناحق گفتن با صدای بلند می‌کند. وقتی که درگیری بالا گرفته و افسر پلیس کوشش میکند او را توقیف کند, لبوف به سمت لابی هتل مجاور فرار می‌کند و در نهایت در آن جا دستگیر می‌شود.

 

5- جیمز کرامول – دستگیری به دلیل تجمع اعتراضی بر علیه ویرانی منابع طبیعی

جیمز کرامول 77 ساله و نامزد دریافت پاداش اسکار که اکثر به دلیل بازی در فیلمهای “عزیز” «Babe » ساخته ي سال 1995 و “مسیر سبز” «The Green Mile» ساخته ي سال 1999 شناخته می‌شود به دلیل خودداری از پرداخت جریمه ي 375 دلاری خود به یک هفته حبس محکوم شد. او پس از شرکت در یک تجمع اعتراضی بر علیه فرآوری یک نیروگاه برق در شهر نیویورک دستگیر و به پرداخت جریمه محکوم شد.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

جیمز کرامول که در سریال “حکایت وحشتناک آمریکایی” «American Horror Story» نیز حضور داشته و قرار هست در فیلم “دنیای ژوراسیک; پادشاهی سقوط کرده” «Jurassic World; Fallen Kingdom» نیز بازی کند یکی از 6 معترضی بود که ادعا می‌کردند ایستگاه برق مذکور به طبیعت محلی لطمه زده و در نتیجه در تغییرات اقلیمی

 

و آب و هوایی تاثیر منفی خواهد داشت. 3 نفر از این 6 نفر جریمه ي تعیین شده را پرداخت کردند اما این بازیگر معروف و دو نفر دیگر از اینکار خودداری ورزیدند. حالا او در حبس اورنج کانتی در حال سپری کردن یک هفته محکومیت خود هست.

 

4- دان مک لین – دستگیری به دلیل خشونت خانوادگی

دان مک لین, خواننده و آهنگساز مشهور که به دلیل آهنگسازی فیلمهای مشهور “کیک آمریکایی” «American Pie» در ماه ژانویه سال 2016 در شهر کامدن به دلیل اعمال خشونت خانگی علیه همسر سابقش دستگیر شد. این دو به مدت 30 سال با هم زندگی کرده و در آن دوران درگیری دردناکی بر سر جدایی از هم داشتند.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

در نتیجه ي درگیری با همسرش,مک لین به جرم تهدید دستگیر شد. اگر چه وکیل او ادعا میکرد که موکلش یک مجرم نیست اما مقامات قضایی اطلاعات بیشتری در مورد پرونده ي او اعلام نکردند. با این وجود, همسر آقای مک لین توانست فرمان قاضی پرونده را مبنی بر دستگیری شوهرش را اخذ کند.

 

جولای سال 2017 مک لین پس از برآورده کردن شرایط فرمان قاضی و توافق با همسرش توانست از این فرمان رهایی پیدا کند. وی دستکم یک سال را بدون ایجاد مزاحمت برای همسرش گذرانده بود. همین طور وی به پرداخت 3.000 دلار جریمه نیز محکوم شد که آن را پرداخت کرد.

 

3- پسر جان ملنکمپ – دستگیری به دلیل مستی و درگیری

اسپک ملنکمپ 22 ساله در 16 جولای پس از درگیری با برادرش هاد در بیرون از منزل ي پدری در ایندیانا دستگیر شد. بر زمینه مدارک تهیه شده توسط اداره پلیس, پسر کوچکتر جان ملنکمپ, خواننده نامدار موسیقی راک با سر و رویی خونین و کاملاً مست از پاسخگویی به سوالات افراد پلیس در مورد علت درگیری و صدماتی که به صورتش وارد شده بود طفره رفت.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

از این جهت اسپک جوان به جرم مستی در انظار عمومی و پایداری در مقابل اعمال قانون دستگیر شد. گرچه این نخستین باری نبود که این دو برادر از قانون تخطی میکردند. این دو یک‌بار دیگر نیز در سال 2013 اخلاق تند و عصبی خود را در جریان دستگیری بعد از یک دعوای خونین نشان داده بودند. بعد از دستگیری و حدود 86 ساعت زندانی شدن در نهایت اسپک ملنکمپ آزاد شد. گرچه این مقدار به چند بخش 12 ساعته تقسیم شده بود زیرا اسپک به مریضی صرع دچار بود.

 

2- جرمن تیلور – دستگیری به دلیل گاز گرفتن و تهدید کردن نامزدش

در حدود ساعت 3 بعد از نیمه شب 18 جولای جرمن تیلور, بوکسور معروف سابق به دلیل گاز گرفتن و تهدید کردن نامزدش به مرگ در حین یک درگیری لفظی دستگیر شد. نامزد او با پلیس تماس گرفته و بی درنگ انها در منزل ي تیلور در مایومیل آرکانزاس آماده شدند. نامزد او با نام اشلی وایت به پلیس گفته بود

 

که تیلور چندین بار صورت و دست چپ او را گاز گرفته و گوشی او را نیز خرد کرده هست. به گفته ي افسران پلیس در هنگام دستگیری شواهد نشان می داد که جرمن تیلور مشروبات الکلی مصرف کرده هست.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

وی بی درنگ به جرم تهدید نامزد خود و همین طور ضرب و جرح و قطع کردن تماس اضطراری تفهیم انگ شد. تیلور قبلاً نیز پیشینه ي تهدید و مصرف مشروبات الکلی در ملاء عام داشته بود که بدین معنا خواهد بود که به احتمال فراوان او مدتی را در پشت میله هاي حبس خواهد گذراند. وی حالا به علت 9 جرمی

 

که از سال 2015 تا به حال مرتکب شده به 6 سال حبس تعلیقی محکوم شده هست. وی قبلاً نیز به سمت پسرعموی خود شلیک کرده بود که زخمی شدن شدید او را در پی داشت.

 

1-دانته فاولر – دستگیری به جرم شکستن لیوان نوشیدنی یک مرد و پرت کردن مشروبات الکی به درون رودخانه

در 18 جولای دانته فاولر جونیور, مدافع عقب تیم راگبی جکسونوایل جگوارز به جرم ضرب و جرح و بدرفتاری دستگیر شد. فاولر در حال رانندگی در یک مجتمع آپارتمانی در محل زندگی خود در سنت پیترزبورک فلوریدا بود که مردی به علت رانندگی غیر طبیعی او به وی اعتراض کرده بود. فاولر صدای او را شنیده و عصبانی از ماشین خود پیاده میشود و دشنام هایي را به زبان می آورد و سپس ضربه اي به او وارد کرده و لیوان نوشیدنی او را می شکند.

چهره های مشهوری که توسط پلیس دستگیر شده اند

سپس کیسه ي خریدهای فرد مذکور را گرفته و به درون رودخانه پرت میکند. به همین علت وی به حبس فینلاس کانتی برده شده و 5 ساعت بعد با ضمانت 650 دلار نقد آزاد می‌شود. این نخستین باری نبود که فاولر چنین رفتارهایی خشونت آمیزی را از خود نشان می داد. سال قبل نیز وی کتک خوردن همسر سابقش از نامزد جدیدش را دیدن کرده و دخالتی نکرده بود.