پارس ناز پورتال

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

اگر تصمیم به خرید مبل داشته باشید، خصوصا که برای جهیزیه نوعروس باشد، مطمئنا اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است: “چه نوع مبلی بخرم؟” سوالی که بخصوص برای خانم هااهمیت بیشتری دارد. چرا که خانه قلمرو حکومت خانم هاست! پس چه بهتر که مطابق با سلیقه و علاقه خود خانه را تزئین کنند.

 

در ادامه از فروشگاه تخصصی مبلمان تخت طاووس، اطلاعات کاملی در ارتباط با پرسش “چه مبلی بخرم” را در اختیار شما قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

کدام نوع مبلمان بهتر است؟ مبل چی بخرم؟

پیش از آنکه به پرسش اصلی یعنی چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ داده شود، ابتدا نگاهی به انواع مبلمان موجود در کشور خواهیم داشت و بهترین نوع آن را نیز معرفی می کنیم. مبل های بازار کشور شامل مبل راحتی، مبل استیل یا سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل ال و مبل چستر هستند. البته مدل های دیگری مانند مبل نیمه استیل و مبل اسپرت نیز توسط تولیدکنندگان ارائه می شود که هریک دارای ویژگی های خاص خود و کاربرد متفاوتی است.

 

چه نوع مبلی از مد نمی افتد؟ کدام نوع مبل برای خرید بهتر است؟

وابسته به اینکه ابعاد خانه شما چقدر است؟ مبل کلاسیک، اسپرت، مجلل یا راحت دوست دارید؟ و اینکه چقدر هزینه دارید پاسخ به این سوال متفاوت خواهد بود. برای مثال در خانه های بزرگ با سبک دکوراسیون مجلل استفاده از مبل سلطنتی یا استیل گزینه مناسبی است. در خانه هایی که سبکی مینیمال در دکوراسیون دارند استفاده از مبل کلاسیک گزینه بهتری است.پس باید پاسخ دقیقی برای هر سه معیار عنوان شده داشته باشید.

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

در راستای ارائه بهترین خدمات به شما هموطنان عزیز در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان خرید اینترنتی مبل استیل، مبل اسپرت کلاسیک، مبل راحتی ارزان قیمت، مبل ال دیگر انواع مبل را برای شما عزیزان با بهترین قیمت ممکن و گارانتی دوساله فراهم کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

 

چه مبلی بخریم؟ مبل سلطنتی بهتر است یا مبل راحتی؟

مبل سلطنتی یا همان مبل استیل در کنار مبلمان راحتی دو مورد از معروف ترین و پرمخاطب ترین مبل ها در بین خریداران هستند. به همین دلیل پاسخ به اینکه مبل استیل خوبه یا راحتی کار ساده ای نیست! اما می توانیم به ارائه توضیحات کاملی در بررسی این دو مبل بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در حین خرید در اختیار داشته باشید.

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

مبل سلطنتی خوبه؟ مبل سلطنتی یا استیل از مد افتاده یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که مبل استیل از جمله انتخاب های همیشگی در طول زمان است و هرگز از مد نمی افتد. نکته مهم برای این انتخاب توجه به این موضوع است که خانه شما چند متری است؟ اگر خانه ای بزرگ با فضایی مناسب دارید خرید مبل استیل ترک گزینه مناسبی برای انتخاب است. پس اگر خانه خیلی بزرگی ندارید بهتر است که به فکر خرید مبل اسپرت باشید. مبل های اسپرت کلاسیک علاوه بر آنکه فضا کمتری اشغال می کنند، دارای تنوع رنگ های شاد بیشتری هستند.

 

پس تصمیم گیری برای آنکه مبل استیل بخرید یا نه در اولین مرحله به اندازه و متراژ خانه شما بستگی دارد. مبل های سلطنتی دارای زیبایی خاصی هستند و برای آنکه بهتر به نظر برسند، نیاز به دکوراسیون مجلل در خانه نیز دارند. در حقیقت استفاده از مبل سلطنتی در خانه ای که دارای سبک دکوراسیون متناسبی با طرح مبل استیل است، به نوعی کامل کننده پازل انتخاب در خرید مبل است!

چه نوع مبلی بخریم؟ پاسخ به مهمترین سوال خانم های خوش سلیقه برای خرید مبل

مبل راحتی برای خرید خوبه یا سلطنتی؟ کدام مبل به خانه شما می آید؟

تا بدین جای کار به این نتیجه رسیدیم که اگر خانه بزرگی ندارید و سبک دکوراسیون خانه مینیمالی دارید، مبل سلطنتی انتخاب مناسبی نیست و بهتر است برای خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی یا فروشگاه های معتبر اقدام کنید. مبل های راحتی علاوه بر آنکه دارای قیمت مناسب تری در مقایسه با مبل استیل هستند، به واسطه تنوع در رنگ و طرح مبل با هر سلیقه ای همخوانی دارند.

 

این موضوع تا جایی دست شما را باز می گذارد که حتی نا منظم چیدن مبل های راحتی نیز می تواند زیبایی متفاوتی به خانه شما بدهد! از طرفی با کمک کمترین تزئینات و یا اکسسوری در خانه، با خرید مبل راحتی می توانید دکوراسیون مناسبی را رقم بزنید.

 

بلاخره چه مبلی بخریم؟ راحتی یا استیل؟

مطابق با توضیحاتی که عنوان شد اگر خانه ای بزرگ دارید و هر سال نیاز به جابجایی ندارد خرید مبل استیل گزینه مناسبی برای شماست. اما اگر به دنبال تنوع رنگ و آزادی در چیمدان خانه هستید بهتر است به فکر خرید مبل راحتی ارزان قیمت از تولیدی باشید تا در هزینه نیز صرفه جویی کنید.

 

مبل خوب با قیمت مناسب از کجا بخریم؟ فروشگاه مبلمان تخت طاووس

در فروشگاه مبلمان تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین فروشگاه آنلاین مبل کشور، امکان خرید انواع مبل استیل، مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر و دیگر انواع مبلمان را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. تمامی محصولات در فروشگاه تخت طاووس با بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند و دارای گارانتی دو ساله هستند.

 

همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس https://takhttavoosco.com/ مراجعه کنید و یا با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند.