پارس ناز پورتال

چه کیف پول هایی ارز دیجیتال وینک را پشتیبانی می کنند؟

چه کیف پول هایی ارز دیجیتال وینک را پشتیبانی می کنند؟

پلتفرم وینک (WINK) یکی از اکوسیستم‌های بازی در دنیای بلاک‌چین است که به‌صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند. درواقع این شبکه برای درک داده‌های خارجی و حقیقی در قراردادهای هوشمند، نقش واسطه را ایفا می‌کند.

 

بازی‌ها در فضای بلاک‌چین محبوبیت بالایی دارند و این شبکه نیز قابلیت‌های متعددی را به گیمرها ارائه می‌دهد. اما با توجه به اهمیت پشتیبانی از هر ارز دیجیتال، ممکن است بسیاری از افراد نگران آن باشند، به همین منظور در این نوشته تلاش می‌کنیم با کیف‌پول‌هایی که پس از خرید وینک قابلیت ذخیرهٔ این ارز دیجیتال را دارند بیشتر آشنا شویم.

 چه کیف پول هایی ارز دیجیتال وینک را پشتیبانی می کنند؟

شبکهٔ وینک چیست؟

 

بلاک‌چین‌ها از اجزای گوناگونی تشکیل می‌شوند که قراردادهای هوشمند یکی از اصلی‌ترین آن‌هاست؛ مهم‌ترین ضعف این قراردادها، ناتوانی در برقراری ارتباط با داده‌های واقعی خارج از بلاک‌چین است.

 

این مشکل در شبکهٔ بلاک‌چین، از طریق اوراکل‌ها رفع می‌شود؛ در حقیقت وینک نیز یکی از همین اوراکل‌هاست که امنیت در فرآیندهای قراردادهای هوشمند را برقرار می‌کند. شبکهٔ WINK، یک اوراکل غیرمتمرکز است که به‌عنوان یک پلتفرم بازی‌، با استاندارد TRC20 روی بلاک‌چین ترون فعالیت می‌کند. به‌طورکلی، اوراکل‌ها وظیفهٔ پل ارتباطی برای اطلاعات کلیدی در قراردادهای هوشمند را برعهده دارند.

 

* بنیان‌گذاران

استارت اولیهٔ پروژهٔ جذاب WINK توسط بی وانگ (Be Wang)، الکس یی (Alex Yee) و اس تانگ (Es Tong) زده‌شد. این سه نفر، از متخصصین بازی‌های بلاک‌چین محسوب می‌شوند.

 

پس از گذشت مدت‌زمان مشخصی، متخصصان بیشتری به این جمع سه‌نفره پیوستند و اکنون سیزده کارشناس بازی‌های بلاک‌چینی از سراسر دنیا، تیم اصلی این شبکه را تشکیل می‌دهند. این افراد در کشورهای گوناگون، وظیفهٔ توسعهٔ غیرمترکز بازی‌های بلاک‌چین را برعهده دارند.

 

در میان تیم سیزده نفرهٔ پروژه WINK، چهار نفر درزمینهٔ تکنولوژی بلاک‌چین، سه نفر درزمینهٔ بازی‌های بلاک‌چین، سه نفر درزمینهٔ توسعه نرم‌افزارهای موبایلی و چهار نفر درزمینهٔ تبلیغات و بازاریابی مشغول هستند.

 

* اهداف

ارائه بهترین بازی‌های بلاک‌چینی، همواره یکی از مهم‌ترین هداف شبکهٔ WINK به‌حساب می‌آید. در حقیقت آن‌ها متخصصان و توسعه‌دهندگان برجسته‌ای را درزمینهٔ قراردادهای هوشمند به‌خدمت گرفته‌اند. همین موضوع دلیلی است که قیمت وینک، صعودی ارزیابی می‌شود.

 

ایجاد یک سامانهٔ پرداخت ارز دیجیتال جدید، عرضهٔ استیبل‌کوین‌های جدید و نیز یک توکن اوراق بهادار، از اهداف دیگر این شبکه محسوب می‌شوند. اهداف ذکرشده در این بخش، توسط هیچ اوراکل دیگری ارائه نشده‌اند، بنابراین دست‌یابی به این چشم‌اندازها، به افزایش تقاضا برای خرید وینک خواهد انجامید.

 

* مزیت رقابتی

فضای رقابتی موجود در شبکهٔ WINK، اصلی‌ترین نکته و البته مزیت بزرگ آن محسوب می‌شود، بنابراین این سوال پیش می‌آید که مزیت رقابتی این شبکه چیست؟ این شبکه نسبت به سایر پلتفرم‌های غیرمتمرکز، با بلاک‌چین ترون همکاری مطلوبی دارد.

 

در حقیقت، مزیت رقابت آن در همین پیوند عمیق با شبکهٔ ترون نهفته است. علاوه‌بر آن، شبکهٔ WINK امکان استفاده از زبان‌های مختلف برنامه‌نوسی جهت ایجاد اوراکل‌های سفارشی را برای توسعه‌دهندگان جدید فراهم کرده‌است. عرضهٔ توکن‌های اوراق بهادار و امکان برقراری مکالمات و ارتباطات اجتماعی در بازی‌های بلاک‌چینی، موارد دیگری از این مزیت‌هاست که می‌تواند بر قیمت وینک مؤثر باشد.

 چه کیف پول هایی ارز دیجیتال وینک را پشتیبانی می کنند؟

ارز دیجیتال وینک (WIN)

 

در این بخش با محصول ویژهٔ پلتفرم WINK بیشتر آشنا می‌شویم.  این توکن که در اصل ارز دیجیتال شبکهٔ وینک محسوب می‌شود، مطابق استاندارد TRC20 عمل کرده و آن را مختصرا با نماد WIN  نمایش می‌دهند.

 

اگر خرید این ارز دیجیتال برای شما جذابیت دارد، نقد و بررسی نقشه راه شبکه وینک به شما کمک می‌کند بتوانید مسیر خود را به درستی انتخاب کنید. شایان به ذکر است که واژهٔ Wink به معنای چشمک یا چشمک‌زدن است، به همین دلیل لوگوی این شبکه و رمزارز آن، به حالت چشمک‌زدن شباهت دارد.

 

* کاربردها

پرداخت پاداش در بازی‌های بلاک‌چینی مبتنی‌بر ترون، یکی از اصلی‌ترین کاربردهای توکن بومی WINK است. به‌عبارتی توکن WIN، پلتفرم‌ها و بازی‌های گوناگونی را با شبکهٔ WINK مرتبط می‌سازد. هرچه این وظیفه بهتر انجام شود، سرمایه‌گذاری روی بازی‌ها بیشتر خواهد بود و نهایتاً می‌تواند بر قیمت وینک تأثیرگذار باشد.

 

* مزایا

پیش از این اشاره کردیم که تشویق کاربران در بازی‌های بلاک‌چین، مهم‌ترین هدف برای وجود این توکن در شبکهٔ وینک محسوب می‌شود. اما در این قسمت تلاش می‌کنیم دربارهٔ مزایای دیگری از این ارز دیجیتال صحبت کنیم.

 

وجود شاخصی با عنوان Win Power در این شبکه، از این توکن نگه‌داری می‌کند. هرچه میزان خرید وینک از طرف کاربران بالاتر برود، وین‌پاور هم بیشتر می‌شود. دریافت توکن WIN پاداش کاربرانی است که وین‌پاور بیشتری دارند.

 

پشتیبانی از ارز دیجیتال وینک

 

هنگامی که در رابطه با یک ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، همواره شرایط پشتیبانی از آن نقش مهمی در اعتبار این رمزارز خواهد داشت. در این نوشته نیز تلاش می‌کنیم که ابتدا کیف‌های پول و سپس صرافی‌های پشتیبانی‌کننده از ارز دیجیتال وینک را معرفی کنیم.

 

* کیف پول‌های پشتیبان WIN

کیف پول‌های WIN تنوع بالایی دارند؛ در این نوشته به سه مورد از معتبرترین‌های آن‌ها می‌پردازیم. به‌طورکلی، ولت‌ها در ارز دیجیتال به سه دستهٔ سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نسخهٔ وب تقسیم می‌شوند که هرکدام قابلیت‌های مختص به خود را دارند.

 

از نظر امنیت، کیف پول سخت‌افزاری شرایط بهتری را نسبت به دو نوع دیگر دارد. موارد زیر، سه کیف‌پول سخت‌افزاری معتبر برای نگه‌داری ارز WINK محسوب می‌شوند:

 

1- کیف‌پول سخت‌افزاری لجر (Ledger)؛

2- کیف‌پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor)؛

3- کیف‌پول نرم‌افزاری کوینومی (Coinomi).

 

* صرافی‌های پشتیبان WIN

صرافی‌های معتبر بسیار زیادی برای انجام معاملات، از ارز دیجیتال WIN پشتیبانی می‌کنند. پنج مورد از صرافی‌های غیرمتمرکزی که قابلیت انجام معاملات در این رمزارز را دارند، در زیر مشاهده می‌شوند:

 

1- بایننس (Binance)

2- کوکوین (KuCoin)

3- پولونیکس (Poloniex)

4- بیت هامب (Bithumb)

5- هیت بی‌تی‌سی (HitBTC)

 

البته صرافی‌های ایرانی معتبری نیز وجود دارند که با پشتیبانی از زبان فارسی، محیطی راحت‌تر را برای معاملات شما بر ارز دیجیتال وینک ایجاد می‌کنند، بنابراین انتخاب یک صرافی ایرانی معتبر، می‌تواند برای کاربران داخلی بازار ارزهای دیجیتال بسیار مفید باشد.

 چه کیف پول هایی ارز دیجیتال وینک را پشتیبانی می کنند؟

کلام پایانی

 

شبکهٔ WINK یک اوراکل غیرمتمرکز و پلتفرم بازی‌های بلاک‌چین است که با استاندارد ERC20 در بلاک‌چین ترون فعالیت می‌کند. ارائه بهترین بازی‌های لاک‌چینی، همواره اصلی‌ترین هدف این شبکه به‌حساب آمده‌است و مزیت رقابتی در آن، یکی از عواملی است که می‌تواند قیمت وینک را بهبود بخشد.

 

ارز دیجیتال WIN به‌عنوان توکن اختصاصی شبکهٔ وینک، محصول ویژهٔ این پلتفرم است. اصلی‌ترین کاربرد این ارز دیجیتال نیز پرداخت پاداش گیمرها در بازی‌های بلاک‌چین است.

 

در پایان نیز باید اشاره کرد که اگر قصد خرید وینک را دارید، بهتر است که صرافی‌های معتبر جهت انجام معاملات و نهایتاً کیف‌پول‌های پشتیبانی این رمزارز را برای ذخیرهٔ دارایی خود بشناسید. کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر (Ledger)، ترزور (Trezor) و کوینومی (Coinomi)، مواردی بودند که در این نوشته معرفی کردیم.