پارس ناز پورتال

چگونه با استفاده از هارد دیسک، ارز دیجیتال استخراج کنیم؟

چگونه با استفاده از هارد دیسک، ارز دیجیتال استخراج کنیم؟

استخراج ارز دیجیتال با استفاده از هارد دیسک یکی از روش‌های جدیدی است که تنها توسط چند پروژه ارز دیجیتال انجام می‌شود.ولی با توجه به مزیت‌هایی که دارد آینده درخشانی در انتظارش است و حتی برخی معتقد هستند که در آینده نزدیک می‌تواند جایگزین روش‌های فعلی استخراج ارزهای دیجیتال شود. در این مقاله، نگاهی به این شیوه استخراج رمزارزها می‌اندازیم و مزیت‌ها و معایبش را کشف می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

ماجرای استخراج ارز دیجیتال با هارد دیسک چیست؟

این روش استخراج رمزارزها بر پایه یکی از الگوریتم‌های اثبات کار بلاکچین به نام «الگوریتم اثبات ظرفیت» است. در این روش، می‌توان از فضای خالی هارد دیسک برای استخراج رمزارز استفاده کرد.

 

استخراج ارز با کمک هارد دیسک در چند مرحله انجام می‌شود؟

 

این کار فقط به سه گام نیاز دارد. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم:

 

1- پلاتینگ (Plotting)

در این روش، استخراج ‌کنندگان می‌توانند بلاک‌های داده را از قبل تولید کنند که به آن «پلاتینگ» گفته می‌شود. این روش در مقایسه با روش «استخراج با GPU» بیشتر زمان می‌برد.

 

2- تعیین کردن پاداش ماینینگ

این مرحله مشخص می‌کند که پاداش تولید شده باید به چه کسی تعلق بگیرد. اگر خودتان در حال انجام این کار باشید و پاداش را برای خودتان در نظر بگیرید در نهایت می‌توانید آن را از طریق کیف پولتان دریافت کنید.

 

3- ماینینگ یا استخراج

بعد از اینکه مقدمات کار فراهم شد، می‌توانید استخراج کار را از نرم افزار استخراج خودتان شروع کنید.

 

مهم‌ترین مزیت‌ها و معایب روش استخراج با کمک هارد دیسک چیست؟

 

بررسی نقطه‌های قوت و ضعف یک ماجرا می‌تواند درک آن را برایتان راحت‌تر کند. بیایید نگاهی به این بخش‌ها بیندازیم:

 

مزیت‌های روش استخراج ارز دیجیتال با کمک هارد دیسک:

 

* در این روش به هیچ مجوزی احتیاج پیدا نمی‌کنید.

* هزینه‌های آغاز کار برایتان بسیار کمتر می‌شود.

* هیچ احتیاجی به سیستم تهویه پیدا نمی‌کنید.

* میزان برق مصرفی‌تان بسیار کم می‌شود.

* نیازی به داشتن مهارت در زمینه تجهیزات و راه‌اندازی آنها ندارید.

* هر زمان که بخواهید می‌توانید هارد دیسکتان را فرمت کرده و از آن برای هدف‌های دیگری استفاده کنید.

 

معایب روش استخراج ارز دیجیتال با کمک هارد دیسک:

 

* تنها چند ارز دیجیتال وجود دارند که می‌توانید از طریق هارد دیسک آنها را استخراج کنید.

 

* قیمت هارد دیسک‌ها به دلیل استقبال بیشتر از این روش در حال بالا رفتن است.

 

* بار داده‌هایی که روی هارد دیسک ایجاد می‌شود می‌تواند عمر مفید آن را کاهش دهد.

 

خودتان را به لامپ فرصت‌شناس تبدیل کنید

دنیای ارزهای دیجیتال، سرشار از فرصت‌های ناب برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد دلاری است. البته برای اینکه بتوانید این فرصت‌ها را شناسایی کنید باید از قبل ذهنتان را برای این کار مهیا کرده باشید. راه و روش مهیا کردن ذهنتان هم از مسیر آموزش، تمرین و استفاده از تجربه افراد فعال در این بازار، ریشه می‌گیرد.

 

البته شما می‌توانید به جای آموزش دیدن از روش تجربه شخصی همراه با آزمون و خطا هم استفاده کنید. ولی بهتر است بدانید که طی کردن این روش به صرف زمان بسیار زیاد، تحمل ریسک فراوان و آماده کردن خودتان برای از دست دادن تمام یا بیشتر سرمایه فعلی‌تان گره خورده است. پیشنهاد ما به شما دور زدن این ماجرا و شرکت کردن در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه است.

 

‌چرا ما خانه سرمایه را برای آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

چگونه با استفاده از هارد دیسک، ارز دیجیتال استخراج کنیم؟

برای این کارمان، چند دلیل محکم داریم:

* وجود اساتید حرفه‌ای، کارکشته و کاربلد

* تجربه چندین ساله در زمینه آموزش بازارهای مالی

* عملی، کاربردی و به روز بودن آموزش‌ها

* پوشش دادن همه جانبه موضوع‌ها

* آنلاین و حضوری بودن دوره‌ها

* پشتیبانی قوی در تمام طول دوره آموزش

* ارتباط با اساتید و رفع اشکال

* گرفتن دو مدرک معتبر بعد از تمام شدن دوره

 

حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به ماجرای خانه سرمایه بیندازیم:

 

* بیش از 10 سال تجربه در قالب یک دوره

شرکت خانه سرمایه بیش از 10 سال است که در حال تربیت دانشجویان در زمینه مالی و سرمایه گذاری است. نتیجه این تلاش، برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت و اضافه کردن بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر به بازار سرمایه است.

 

* یک آموزشگاه معتبر و خوش سابقه

آموزشگاه خانه سرمایه از دو سازمان «بورس و اوراق بهادار» و «فنی و حرفه‌ای» مجوز دارد. بنابراین خیالتان راحت که آموزشتان را در موسسه‌ای معتبر و قابل اطمینان سپری می‌کنید.

 

* بدون هیچ پیش‌نیازی، یادگیری را آغاز می‌کنید

برای شروع یادگیری ترید و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به هیچ پیش‌نیازی احتیاج پیدا نمی‌کنید. چون همه موضوع‌ها از صفر آموزش داده می‌شوند.

 

* در تجربه فعالان بازار ارزهای دیجیتال شریک می‌شوید

آموزش عملی و کاربردی یکی از رویکردهای آموزشی خانه سرمایه است. اساتید این دوره فقط به صورت تئوری به شما آموزش نمی‌دهند. آنها می‌خواهند که دانشجویانشان بعد از تمام کردن دوره آموزشی بتوانند به عنوان یک تحلیلگر و تریدر واقعی با سرمایه‌شان دست به معامله بزنند.

 

از طرفی، این اساتید خودشان هم به عنوان سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال مشغول فعالیت هستند. به همین دلیل می‌توانند نکته‌هایی را در اختیار شما قرار دهند که در هیچ کتاب یا جزوه‌ای پیدا نمی‌شوند.  

 

* تمام سرفصل‌های تخصصی و مورد نیازتان پوشش داده می‌شوند

در دوره آموزش ارز دیجیتال، تمام سرفصل‌های تخصصی ارز دیجیتال به شما آموزش داده می‌شوند و بر موضوع‌هایی مانند «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل بنیادی» تسلط پیدا می‌کنید. گذشته از این موضوع‌های زیر هم را هم یاد می‌گیرید:

 

* آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال

* آشنایی با انواع کیف پول ارز دیجیتال

* روش‌های مختلف کسب سود از ارزهای دیجیتال

* استخراج ارزهای دیجیتال

* نوسان گیری

* پرایس اکشن

* صرافی ارز دیجیتال

* ثبت نام و شروع به کار در بایننس

* آموزش صرافی بای بیت

* کیف پول تراست ولت

* اصول تحلیل تکنیکال

* اصول تحلیل فاندامنتال

* استراتژی‌های مختلف برای تبدیل، خرید، فروش، ورود، خروج و زمان‌بندی

* آشنایی با قوانین وضع شده برای ارزهای دیجیتال در ایران

* افزایش بازدهی ترید

* معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری

* نکات روانشناسی ترید

* متاورس

 

به طور خلاصه در مجموع بیش از 75 ساعت آموزش کاربردی، تجربی و تمرین محور در طول این دوره انتظارتان را می‌کشد.

 

* آموزش در دوره‌های آنلاین و حضوری

دوره آموزش ارزهای دیجیتال به دو صورت «آنلاین» و «حضوری» برگزار می‌شود. می‌توانید بسته به شرایط کاری، اوقات فراغت یا ترجیح روش یادگیری‌تان یکی از دو گزینه را انتخاب کنید.

 

در دوره آنلاین، ویدیوهای دوره همیشه در پنل کاربری‌تان قرار خواهند داشت. در این شیوه آموزشی با وجود اینکه استاد همیشه در کنارتان نیست ولی می‌توانید بارها تدریس او را تماشا کرده و پرسش‌هایتان را با کمک راه‌های ارتباطی از او بپرسید.

 

* ترکیبی از آموزش + آزمون‌های هفتگی منظم

دوره آموزشی ارز دیجیتال با آزمون‌های هفتگی همراه است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در بازه‌های زمانی مشخص، سطح مهارت و پیشرفتتان را زیر نظر بگیرید و برای ادامه پیشرفت یا تقویت بخش‌هایی که در آنها ضعیف هستید، برنامه تازه‌ای بچینید. این موضوع شما را چندین پله از رقبایتان جلوتر می‌برد.

 

* ترید در کنار استاد

یکی از ماجراهایی که هنگام آموزش در خانه سرمایه تجربه می‌کنید، ترید کردن در کنار استاد است. این ماجرا به شما کمک می‌کند تا از اشتباه‌هایی که هنگام ترید می‌کنید با خبر شوید و از تجربه استادتان برای یادگیری مسیرهای درست معاملاتی و کشف روش ویژه خودتان برای ترید کمک بگیرید.

 

* یادگیری با کمترین امکانات ممکن

برای شرکت در دوره‌های آنلاین خانه سرمایه فقط به یک گوشی هوشمند یا یک کامپیوتر متصل به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. پس از آن می‌توانید به دوره آموزشی خودتان دسترسی داشته باشید و به صورت نامحدود آن را تماشا کنید.

 

* پشتیبانی واقعی در تمام طول دوره آموزشی

یکی از چیزهایی که خیال شما را بابت سرمایه گذاری روی خودتان در خانه سرمایه راحت می‌کند حضور پشتیبان‌های این دوره است. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام دادن در تلگرام به طور مستقیم با آنها در تماس باشید.

 

* عضویت در کانال سیگنال ارزهای دیجیتال (VIP)

پس از خرید دوره، یک ماه اشتراک رایگان عضویت در کانال VIP به شما هدیه می‌شود و می‌توانید از اطلاعات ناب این کانال که تنها در اختیار اعضای محدودی قرار می‌گیرد استفاده کنید.

 

* دریافت دو مدرک معتبر با شرکت در یک دوره آموزشی

همزمان با پایان یافتن کلاس آموزش ارز دیجیتال می‌توانید مدرک ویژه خانه سرمایه را دریافت کنید. در کنار این ماجرا شما از طرف خانه سرمایه به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوید. سپس در آزمون دو مرحله‌ای تئوری و عملی این سازمان شرکت می‌کنید و با قبولی در این آزمون، می‌توانید مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گری بازار مالی» را از این سازمان دریافت کنید.

 

با داشتن این مدرک می‌توانید بدون کنکور در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ادامه تحصیل دهید. از طرفی چون این مدرک مورد تایید سازمان جهانی کار است و قابلیت ترجمه رسمی را دارد می‌توانید از آن برای مهاجرت هم استفاده کنید. گذشته از این می‌توانید با دریافت کارت مربی‌گری به آموزش بازارهای مالی در موسسه‌های مختلف مشغول شوید و حتی درخواست ارتقای موقعیت شغلی دهید.

 

هیچ وقت برای تغییر کردن دیر نیست

شما همیشه این فرصت را دارید تا فرمان زندگی‌تان را در دست بگیرید و آن زندگی که دوست دارید را بسازید. بهانه‌ها را تبعید کنید، دست از غر زدن و شکایت کردن بردارید تا هوای خنک تحول و پیشرفت، مجالی برای ورود به زندگی‌تان پیدا کند. باور کنید که شما ارزش این تغییر و تحول را دارید.