پارس ناز پورتال

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 

چگونه جوان به نظر برسیم؟ در این مطلب، با 6 راه آسان برای جوان شدن چهره آشنا می شویم. اگر مانند اکثریت قریب به اتفاق انسان های امروزی در قرن 21 هستید، احتمالاً ترس از پیری دارید. در واقع، 87 درصد از مردم جهان از پیر شدن می ترسند. خوشبختانه، درمان های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید و بیبی فیس باشید.

 

1. مکمل های کلاژن ساز

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد. در ماهیچه ها، استخوان ها و خون شما نگهداری می شود. همچنین حدود 3/4 پوست و یک سوم پروتئین بدن شما را تشکیل می دهد. دلیل ایجاد چین و چروک در طول پیری این است که کلاژن شما تجزیه شده و بدن شما نمی تواند آن را راحت تولید کند.

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

بنابراین، پوست شما مانند گذشته خواص درخشندگی و کشسانی ندارد. به همین دلیل هم چین و چروک ایجاد می شود. خوشبختانه، مصرف مکمل های کلاژن می تواند کمک کننده باشد. در بسیاری از موارد می توانید کپسول، پودر و آدامس آن را بدون نسخه تهیه کنید.

 

مزایای کلاژن عبارتند از:

خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر

پوست مرطوب

توده عضلانی بهتری

موهای ضخیم تر و کچلی کمتر

درد کمتر ناشی از آرتروز با افزایش سن

 

البته برای تعیین دوز آن باید با پزشک تان مشورت کرده و دوز مناسب کلاژن را هر روز مصرف کنید. یک پزشک خوب می تواند به شما در تعیین دوز مکمل ها کمک کند. ممکن است که بتوانید به تنهایی و با کمی تحقیق آنلاین چیزهایی بیاموزید، ولی خوب است که همیشه با متخصصان نیز مشورت کنید.

 

2. میکرونیدلینگ

اگر قبلاً در مورد میکرونیدلینگ چیزی نشنیده اید، باید بگوییم که یک روش غیر تهاجمی برای جوان سازی پوسن است که با سوزن انجام می شود. یک متخصص، از سوزن های ریز برای سوراخ کردن صورت و جوان تر نشان دادن آن استفاده می کند. سوزن سوزن شدن، باعث می شود پوست شما کلاژن تولید کند. با این روش، می توانید از شر برخی چروک های ایجاد شده، خلاص شوید.

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

این روش سریعتر و قدرتمندتر از مصرف مکمل های کلاژن ساز است. البته این روش ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما متخصصان اخیراً فرآیند میکرونیدلینگ را بسیار آسان‌تر و راحت‌تر کرده‌اند. مثلا، دریافت درمان Morpheus 8 برای معکوس کردن علائم پیری در صورت شما با صاف کردن پوست و پاک کردن جای زخم ها بسیار موثر است.

 

3. درمان های لیزری

آیا ایده سوزن زدن به پوست صورت خود را دوست ندارید؟ اشکالی ندارد لیزر درمانی منظم نیز، می تواند سطح کلاژن پوست شما را بهبود بخشد. اینگونه می توانید از شر چین و چروک و خطوط خلاص می شوید. شما همچنین از شر آکنه، جای زخم و سایر لک ها نیز خلاص خواهید شد. درمان‌های لیزری با فرکانس (RF) همچنین می‌تواند باعث شود بدن شما کلاژن بیشتری تولید و استفاده کند.

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

بر خلاف سایر روش های لیزر، این مورد فقط بر روی سطح پوست شما تمرکز نمی کند. بلکه روی لایه‌های پایین‌تر هم تمرکز می‌کند، که ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به پیری هستند. این درمان کاملا بدون درد و واقعا سریع است. همچنین جای اسکار بر جای نمی گذارد و باعث لایه برداری یا تحریک نمی شود. درمان لیزری، می‌تواند به عمق پوست شما نفوذ کند و گردش سلولی بالاتری داشته باشد.

 

لیزرهای RF می توانند به پوست نفوذ کرده و حتی عمیق ترین لایه های آن را گرم کنند. به این دلیل پوست سفت و ضخیم تری خواهید داشت. شما همچنین یک لیفت دستمال کاغذی هم دریافت خواهید کرد. بسیاری از افراد این کار را در ترکیب با میکرونیدلینگ انجام می دهند. استفاده از درمان‌های RF و میکرونیدلینگ به صورت پشت سر هم نتایج بهتر و طولانی‌مدتی ایجاد می‌کند.

 

4. مصرف ویتامین سی

به دنبال یک راه فوق العاده آسان برای مبارزه طبیعی با پیری هستید؟ کارشناسان و اینفلوئنسرها همگی در مورد ویتامین C در سال‌های اخیر صحبت کرده‌اند. این ویتامین به پوست شما بافت نرم تری می دهد و ایجاد چین و چروک را متوقف می کند. همچنین مو و ناخن های شما را سالم نگه می دارد. یکی از جالب ترین خواص ویتامین C محافظت پوست در برابر نور خورشید است.

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

اشعه ماوراء بنفش می تواند پوست شما را بسوزاند، در نتیجه پوست چروک شده و افتاده شود. صورت شما با دریافت نور طبیعی بیش از حد خطوط ریز پیدا می کند که ویتامین C می تواند با آن مبارزه کند. با خوردن مرکبات می توانید ویتامین C را به طور طبیعی دریافت کنید. پرتقال، لیمو و گریپ فروت مقدار زیادی از این ماده معدنی معجزه آسا را دارند.

 

با این حال، سرم ویتامین C نیز یک انتخاب عالی است. اینگونه ویتامین C بیشتری نسبت به غذا دریافت کرده و استفاده از آن هم واقعاً آسان است. همچنین، میت وانید یک حبه به اندازه نخود از قرص ویتامین سی را روی صورت خود بمالید و بعد از چند دقیقه روی آن را با مرطوب کننده بپوشانید. با استفاده از این راه هم می توانید پوست را غنی از ویتامین سی کنید.

 

5. درمان های اسپا

تمام افراد مراقبت از خودشان را دوست دارند. رفتن به اسپا یک ایده عالی برای افرادی است که به دنبال جوان نگه داشتن ظاهر خودشان هستند. درمان های اسپا حدود یک ساعت طول می کشند. این یک درمان پاکسازی ملایم است که احساس خوبی هم دارد. اثرات آن عبارتند از: پاکسازی عمیق صورت، رفع گرفتگی و لایه برداری منافذ، خلاص شدن از شر خطوط ریز، آکنه و سایر لک ها و…

 

باید بگوییم که درمان های اسپا، بازسازی سلول های پوست را آسان تر می کند. این روش همچنین، به از بین بردن تنش در صورت شما کمک می کند. می توانید این روش را با یک ماساژ آرامش بخش ترکیب کنید، و بسیار جوان تر به نظر خواهید رسید. به هر حال اسپا، تنش عضلات شما را کاهش می دهد و روحیه شما را هم بهبود می بخشد.

 

6. جوان سازی پوست با آرایش

هنگامی که می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، درمان های زیبایی نیزمهم هستند. آرایش نیز یک ایده عالی است. شما نیازی به انجام هیچ کار سختی برای زیبایی چهره خود در این روش ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک زیرسازی خوب، مقداری کانسیلر و سایر لوازم آرایشی است که بهترین ویژگی های شما را نشان دهد.

چگونه جوان به نظر برسیم؟ 6 راه آسان برای جوان شدن چهره

این قطعا کم تهاجم ترین گزینه است، پس آن را امتحان کنید. البته حواس تان باشید که لوازم آرایشی ارزان قیمت را از داروخانه ها تهیه نکنید. مصرف این لوازم مشکلی را حل نمی کند و برای پوست شما ضرر هم دارد. به علاوه، لوازم آرایش بی کیفیت صورت شما را خشک می کند و آن را ترک می اندازد، که هم زشت و هم ناراحت کننده است.

 

در عوض، یک پرایمر با کیفیت برای پنهان کردن خطوط ریز و منافذ بزرگ پوست تان تهیه کنید. سپس یک رژ لب زیبا تهیه کنید که لب های شما را بزرگتر به نظر برساند. همچنین ابروهای خود را پر کنید و کمی ریمل و سایه چشم بزنید. چشمان شما زیبا شده و برق خواهند زد. با رفتن سن یک موهبت است اما اگر با آن مشکل داشتید، می توانید از روش های امروز استفاده کنید.