پارس ناز پورتال

کاربرد و موارد استفاده از تراست ولت توکن چیست؟

کاربرد و موارد استفاده از تراست ولت توکن چیست؟

توکن TWT (تراست ولت توکن) توکن رسمی کیف پول تراست ولت است؛ یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر تلفن همراه که برای معامله، خرید و فروش NFT و ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

 

TWT فرصتی است برای هر کسی که در پلتفرم Trust Wallet قرار دارد تا دارایی رمزنگاری (مقرون به صرفه) خود را که توسط خود پلتفرم پشتیبانی می‌شود، در اختیار داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ویژگی و کاربردهای مختلف تراست ولت توکن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

به ویژگی‌های برنامه کیف پول اعتماد کنید

 

به گفته ویکتور رادچنکو (Viktor Radchenko)، موسس اپلیکیشن تراست ولت، این اپلیکیشن ارز دیجیتال رابط کاربری ساده‌ای دارد و از حدود ۲۵۰۰۰۰ دارایی مختلف پشتیبانی می‌کند. ویکتور در وبلاگ رسمی تراست ولت اشاره می‌کند:

 

«ما در حال حاضر از بیش از 33 بلاک چین پشتیبانی می‌کنیم که در مجموع شامل حدود 250000 دارایی مختلف است. بنابراین ما از نظر دارایی‌های دیجیتال متفاوتی که در جهان‌های مختلف پشتیبانی می‌کنیم، پوشش بسیار خوبی داریم.»

 

“Earn” پروژه آینده تراست ولت توکن است که به کاربران خود کمک می‌کند تا به راحتی درآمد غیر فعالی داشته باشند. ویکتور معتقد است که با راه‌اندازی این ویژگی، تنها چیزی که مردم نیاز دارند دکمه‌ای است که آن‌ها را فشار داده و شروع به کسب درآمد کنند تا در اپلیکیشن تراست ولت معامله یا بفروشند.

 

به گفته ویکتور، ماموریت تراست ولت قابلیت دسترسی است. این بدان معناست که هیچ گونه تأیید KYC از کاربران برای ایجاد یک حساب کاربری و شروع معامله ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

 

تراست ولت توکن چگونه کار می‌کند؟

 

کل مفهوم توکن TWT حول فعالیت‌های حاکمیتی می‌چرخد، جایی که دارندگان TWT می‌توانند در فرآیندهای رای‌گیری درباره تصمیم‌گیری‌های اصلی در مورد برنامه تراست ولت شرکت کنند. اینها شامل به روزرسانی‌های آینده، ویژگی‌های جدید و غیره است.

 

برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر بازارهای ارزهای دیجیتال، تراست ولت توکن (TWT) هیچ ارزش واقعی در خارج از اکوسیستم خود ندارد، با این حال، در دنیای تراست ولت، کسانی که توکن را در اختیار دارند می‌توانند هنگام خرید ارزهای دیجیتال از تخفیف‌های مختلفی بهره ببرند.

 

برای کسب تراست ولت توکن، کاربران باید چندین کار را انجام دهند که ممکن است شامل آزمون‌ها، کمپین‌های ارجاع، معامله و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و سایر کارهای درون برنامه‌ای باشد.

 

چگونه تراست ولت توکن منحصر به فرد است؟

 

توکن کیف پول تراست ولت مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، یک شبکه بلاک چین است که برای توانمندسازی پروژه‌های رمزنگاری مبتنی بر قراردادهای هوشمند طراحی شده است. هزینه‌های گاز BSC در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها بسیار پایین است و زمان‌های تایید تراکنش فوق‌العاده سریع، یک امتیاز اضافی برای تمام توکن‌هایی است که روی BSC اجرا می‌شوند.

 

هدف اصلی تراست ولت توکن، ارائه ارزش به کاربران تراست ولت است. با این حال، از آنجایی که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است، می‌توان آن را به عنوان پرداخت برای خدمات ارائه کرد یا با سایر دارایی‌های رمزنگاری مبادله کرد.

 

چشم‌انداز تراست ولت توکن

 

بنیانگذار تراست ولت معتقد است که توکن TWT بسیار مفید است زیرا دارندگان خود را در مورد تصمیم گیری حاکمیتی و قدرت رای دادن آموزش می‌دهد. او همچنین معتقد است که تراست ولت می‌تواند مفهوم «پذیرش» و «آموزش» را برای فناوری‌های آینده در دنیای گسترده رمزارزها ترویج کند.

کاربرد و موارد استفاده از تراست ولت توکن چیست؟

ویکتور رادچنکو ماموریت TWT را اینگونه تعریف می‌کند: «ساده کردن، در دسترس بودن، و دادن توانایی به مردم برای ایجاد کیف پول بدون محدودیت ماموریت اصلی تراست ولت توکن است. شما آزاد هستید که در هر جایی که می‌خواهید بدون محدودیت کیف پول راه اندازی کنید.”

 

توکنومیک تراست ولت توکن

 

در حال حاضر، عرضه توکن TWT یک میلیارد تعیین شده است. با این حال، عرضه در گردش 1/4 کل عرضه است. توزیع توکن به شرح زیر است:

 

* 40% برای جذب کاربر

* 15% به توسعه دهندگان

* 15% به جامعه TWT

* 30% برای پلتفرم‌های ذخیره

 

قیمت تراست ولت توکن

 

قیمت توکن TWT اکنون از اویل ژانویه 1.4 دلار معامله می‌شود. چندی پیش به خاطر سقوط صرافی FTX، فعالان حوزه کریپتو به سمت کیف پول‌های امنی مثل تراست ولت هجوم آوردند و قیمت این دارایی را به بیش از دو برابر افزایش دادند؛ تا جایی که قیمت آن به 2.71 دلار در صرافی بایننس رسید. حجم معاملات 24 ساعته آن در صرافی‌ها حدود 31،261،799 دلار است.

 

پیش بینی قیمت تراست ولت توکن؟

 

از 30 آگوست 2021، این توکن با قیمت 0.898 دلار معامله می‌شود. اینکه آیا تراست ولت توکن در آینده نزدیک به 10 دلار خواهد رسید به عوامل زیادی بستگی دارد.توکن TWT بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است که یکی از شبکه‌های بلاک چین پیشرو در جهان است.

 

BSC از کیف‌پول‌های محبوب دیفای پشتیبانی می‌کند، هزینه‌های تراکنش کم را با سرعت انتقال تقریباً آنی ارائه می‌کند و اکوسیستم آن با صدها دارایی (توکن) در شبکه در حال گسترش است. محبوبیت فزاینده آن ممکن است تأثیر قابل توجهی بر قیمت تراست ولت توکن داشته باشد و 10 دلار ممکن است هدفی باشد که می‌تواند در آینده نزدیک به آن برسد.

 

برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال، TWT توسط یک کیف پول با تعداد رو به رشدی از کاربران و یک جامعه پشتیبان آن حمایت می‌شود. درست مانند BNB که از بایننس پشتیبانی می‌کند، TWT نیز می‌تواند از محبوبیت و اعتبار اپلیکیشن تراست ولت استفاده کند تا آن را در مدت کوتاهی به ارتفاعات جدیدی برساند.

 

جمع‌بندی

 

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین و روان‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری در بازار ارزهای دیجیتال است که دارای توکن اختصاصی خود به نام تراست ولت توکن است. این توکن برای حاکمیت و کاهش کارمزد‌های داخلی خود برنامه تشکیل شده است.

 

علاوه بر این می‌توان از طریق آن به سایر صرافی‌های غیرمتمرکز مثل پنکیک سواپ و یونی سواپ و همینطور پلتفرم‌های وام دهی مثل اوه متصل شد. تراست ولت توکن همچنین به دید یک توکن ارزنده برای سرمایه گذاری نیز قابل توجه است چرا که با افزایش کاربران به پلتفرم‌های غیر متمرکز، تقاضا را برای توکن‌های آن نیز افزایش می‌دهد.

 

قیمت تراست ولت توکن را می‌توانید در والکس به‌صورت روزانه مشاهده کنید و در صورتی که خرید تراست ولت توکن برای شما جذاب است، امکان خرید آن را نیز خواهید داشت.