پارس ناز پورتال

کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر مناسب است؟

کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر مناسب است؟

تتر USDT اولین استیبل کوین در کریپتو بود. 1 USDT که به دلار آمریکا متصل یا «پیوند» است، برای حفظ ارزش 1 دلار آمریکا طراحی شده است. تتر در سال 2014 ایجاد شد و USDT اکنون با موفقیت چندین سال است که به بزرگترین استیبل کوین در ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و بیشترین نقدینگی را ارائه می‌دهد.

 

بسیاری از معامله گران تتر را به عنوان یک حرکت بدون ریسک یا به عنوان یک جفت معاملاتی برای تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر خریداری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان مکانیزم پرداخت همتا به همتای یکپارچه با زمان تراکنش بسیار سریعتر از انتقال بانکی استفاده می‌کنند. USDT در چندین بلاک چین، از جمله اتریوم، سولانا، الگوراند، ترون و EOS در دسترس است.

 

از کجا تتر بخریم؟

 

برای خرید تتر، نیاز به یک صرافی ارز دیجیتال داریم، با توجه به تحریمی که در کشور با آن روبه‌رو هستیم، نمی‌توانیم از صرافی‌های بزرگ جهانی استفاده کنیم، این‌جاست که این سوال پیش می‌آید که کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر مناسب است؟

 

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی وجود دارند که می‌توان در آن تتر خرید. اما صرافی امن ارز دیجیتال والکس با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر بهترین صرافی برای خرید تتر به حساب می‌آید:

 

پشتیبانی 24 ساعته

امکانات پیشرفته برای معاملات

عمق بازار و حجم معاملات بالا

سپرهای امنیتی مدرن

تنوع کوین و سبد معاملات

کیف پول اختصاصی

احراز هویت سریع

 

چگونه تتر USD بخرم؟

 

با استفاده از گزینه‌های سریع و راحت والکس وجوه را به حساب صرافی واریز کنید.

مقدار Tether USD که می‌خواهید بخرید را وارد کنید.

خرید خود را تأیید کنید و Tether USD فوراً به حساب شما تحویل داده می‌شود.

 

با تتر USD خود چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

 

در زیر به هریک از کارهایی که می‌توانید با تتر خود انجام دهید اشاره می‌کنیم:

 

نگه داشتن ارز تتر HOLD TETHER USD

بسیاری از سرمایه گذاران زمانی که انتظار اصلاح بازار یا افزایش نوسانات را برای مدت طولانی دارند، تتر  USDT را خریداری می‌کنند و آن را در پرتفوی خود نگه می‌دارند.

 

معامله ارز تتر TRADE TETHER USD

بلافاصله در عرض چند ثانیه تتر USD را با یک ارز دیجیتال دیگر معامله کنید. با بیش از 160 جفت معاملاتی، می‌توانید رمز ارز را در بهترین زمان خریداری کنید تا بیشترین درآمد را داشته باشید.

 

ارسال ارز تتر SEND TETHER USD

هنگامی که Tether USD خریداری می‌کنید، می توانید USDT را به یک کیف پول خارجی Tether USD بفرستید تا به صورت ایمن در اختیار خودتان قرار گیرد.

 

USD TETHER خرج کنید

فراتر از خدمات مالی، مردم از جایگزین ثابت دلار برای خرید و فروش کالاها و خدمات مانند یک کارت بدهی معمولی استفاده می‌کنند.

 

ذخیره سازی ارز تتر و آمادگی برای معامله DEPOSIT TETHER USD

فوراً Tether USD را به کیف پول والکس خود منتقل کنید و در زمان مناسب برای معامله آماده باشید.

کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر مناسب است؟

آیا خرید تتر امن است؟

 

همانطور که تا به حال همه ما می‌دانیم، بازار کریپتو به شدت بی ثبات است. شما می‌توانید در عرض چند ثانیه یک ثروت کسب کنید یا از دست بدهید. با این حال، تتر فراتر از همه این نوسانات است. در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، تتر دارای عناصر ریسک بسیار کمی است که آن را به یک ارز دیجیتال مطمئن برای خرید تبدیل می‌کند.

 

با توجه به CoinMarketCap، تتر با 62,631,619,572 دلار در رتبه سوم در ارزش بازار قرار دارد. گزارش جدیدی از Changelly می‌گوید که محبوبیت روزافزون Tether می‌تواند به سرمایه‌گذاران در کسب بازدهی خوب در 3 تا 5 سال کمک کند. “اگر به دنبال بازدهی خوب در 3 تا 5 سال باشید، USDT ممکن است گزینه مناسبی باشد.”

 

نتیجه: آیا تتر سرمایه گذاری شایسته ای است؟

 

از آنجایی که تتر را می‌توان با دلار آمریکا بازخرید کرد، استیبل کوین می‌تواند ابزار قدرتمندی برای جلوگیری از نوسانات شدید گاهی اوقات در بازارهای ارزهای دیجیتال باشد. علیرغم اینکه تتر در گذشته چندین جنجال خبری را پشت سر گذاشت، یک ارز دیجیتال نسبتاً پایدار باقی مانده است و با وجودی که تتر در طول سال‌ها با رقبای زیادی روبرو بوده است، اما همچنان پرمصرف ترین استیبل کوین است.

 

چندین مزیت را ارائه می‌دهد، که برجسته ترین آنها این است که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا از نوسانات شدید سایر ارزهای دیجیتال، همانطور که قبلاً دیدیم، جلوگیری کنند. با تبدیل ارزش به USDT، معامله گران می‌توانند خطر قرار گرفتن در معرض افت ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال را محدود کنند.

 

استیبل کوین‌هایی مانند تتر نیز تبادل هر ارز دیجیتال با تتر را ساده و سریع کرده‌اند، در حالی که تبدیل یک ارز دیجیتال به پول نقد روزها طول می‌کشد و هزینه‌های تراکنش را به همراه خواهد داشت.

 

این نه تنها نقدینگی را برای پلتفرم‌های مبادله و استراتژی‌های خروج بدون هزینه برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند، بلکه انعطاف پذیری و ثبات پرتفوی آنها را افزایش می‌دهد. تتر برای آسان‌تر کردن خرید ارزهای رمزنگاری‌شده ایده‌آل است، زیرا اکثر مردم به دلیل نوسان‌پذیری آن‌ها می‌خواهند به بیت‌کوین یا اتریوم اعتماد نکنند.

 

تتر علیرغم کاهش به زیر 1 دلار و افزایش بیش از 1 دلار در گذشته توانسته ارزش خود را حفظ کند، زیرا به صندوق ارز فیات منطبق است و کاملاً توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شود. همه این عوامل قطعاً تتر را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می‌کند.

 

منبع : تحلیل بازار