پارس ناز پورتال

کدام کشورها رکورد سریع ترین اینترنت را دارند؟

کدام کشورها رکورد سریع ترین اینترنت را دارند؟

کدام کشورها رکورد سریع ترین اینترنت را دارند؟ 

رقابت بر سر ارائه اینترنت دلخواه و پرسرعت در بین کشورهای جهان بسیار داغ هست و برخی کشورها نیز در این اساس پیشتاز میباشند. شرکت آکامای جدیدا گزارشی را منتشر کرد و در آن به معرفی کشورهای دارای سریع ترین اینترنت جهان پرداخت. طبق این گزارش، کره جنوبی صدرنشین اینترنت جهان هست.

 

بنا بر گزارش شرکت آمریکایی آکامای تکنولوژی «Akamai Technologies»، کاربران در کشور کره جنوبی از سریع ترین اینترنت جهان بهره گیری میکنند. این گزارش که به سه ماهه اولیه سال 2017 مربوط می شود بر اساس 200 هزار میلیارد خواهش از 149 کشور جهان در بستر CDN آکامای انجام شده هست.

 

 به گزارش پارس ناز در این تحلیل، سرعت اتصال به اینترنت خانگی و تجاری به استثنای شبکه هاي تلفن همراه سنجیده شد. به این ترتیب 10 کشور کره جنوبی، نروژ، سوئد، هنگ کنگ، سوئیس، فنلاند، سنگاپور، ژاپن، دانمارک و ایالات متحده ایالات امریکا دارای سریع ترین اینترنت جهان در بین تمام کشورهای جهان میباشند.

 

سریع ترین اینترنت جهان
در گزارش منتشر شده توسط شرکت آکامای، ارقام اعلام شده به صورت میانگین سرعت اینترنت در کل کشور هست. طبق این تحلیل، 62.6 درصد اتصال هاي اینترنت در کره جنوبی بالای 15 مگابیت بر ثانیه میباشند و 96.7 درصد کاربران این کشور شرقی از اینترنت 4 مگابیت بر ثانیه بهره گیری میکنند.

 

هم‌چنین این گزارش نشان میدهد متوسط سرعت اینترنت در سه ماهه اولیه امسال میلادی افزایش پیدا کرده و به 7.2 مگابیت بر ثانیه رسیده هست.رتبه کشورهای لتونی و هلند در این رده بندی پایین آمده و کشورهای دانمارک و کشور آمریکا جای آن‌ها را گرفته‌اند. آمریکایی‌ها برای نخستین بار به جمع 10 کشور دارای سریع ترین اینترنت جهان راه پیدا کرده‌اند و سرعت اینترنت در این کشور 22 درصد نسبت به گذشته بهبود یافته هست.

 

سریع ترین اینترنت جهان در سه ماهه اول سال 2017 میلادی

کدام کشورها رکورد سریع ترین اینترنت را دارند؟