پارس ناز پورتال

کد های تخفیف ویژه خرید لباس از بانی مد و دیجی استایل

مجموعه : مدل لباس جدید
کد های تخفیف ویژه خرید لباس از بانی مد و دیجی استایل

از چه وب‌سایت‌هایی بهتر است لباس بخریم؟ مسلما همه وب‌سایت‌های فروش اینترنتی لباس، محصولات و خدمات با کیفیتی ارائه نمی‌دهند. خرید از برخی از آن‌ها نه‌تنها نمی‌تواند تجربه خوشایندی باشد؛ بلکه شاید با ضرر مالی به دلایلی مانند ارسال جنس بی‌کیفیت یا اشتباه و عدم تعهد به بازپس‌گیری همراه باشد.

 

در این مقاله، چهار وب‌سایت معتبر خرید آنلاین لباس در کشور را بررسی کرده و روشی نیز برای دریافت تخفیف بیشتر از این وب‌سایت‌ها معرفی می‌کنیم. درصورتی‌که قصد خرید آنلاین لباس را دارید با ما همراه باشید و تجربه بهتری برای خود رقم بزنید.

 

خرید اینترنتی لباس

خرید لباس، یکی از لذت‌بخش‌ترین‌ها در میان انواع خریدهاست. صنعت مد و پوشاک نیز به همین دلیل تا این حد رشد کرده و لباس را از جایگاه تنها یک کالای ضروری به یک وسیله دارای معانی متعدد مانند نشان‌دهنده جایگاه اجتماعی، سلایق، افکار و شغل افراد ارتقاء است.

 

در سال‌های اخیر، اینترنت و وب‌سایت‌های فروش آنلاین، کمک شایانی به افراد برای پیدا کردن لباس موردعلاقه و متناسب با بودجه‌شان کرده‌اند.وب‌سایت‌های فروش لباس معتبر با بهترین برندها همکاری کرده و با فراهم آوردن خدماتی مانند بازگشت کالا با شرایط مشخص، ریسک خرید لباس را برای مشتریان خود پایین می‌آورند؛ چراکه خریدار فرصت امتحان کردن لباس و بررسی سایز، جنس و غیره را خواهد داشت.

 

علاوه بر این، وب‌سایت‌های لباس با افزودن گزینه‌هایی مانند انتخاب رنگ، سایز و دیگر ویژگی‌های ظاهری، عکس‌های متعدد و نیز نظرات دیگر کاربران، سعی در بهینه‌تر کردن خرید مشتریان خود دارند. در ادامه، بهترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی لباس در ایران را معرفی می‌کنیم.

کد های تخفیف ویژه خرید لباس از بانی مد و دیجی استایل

بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد در سال ۱۳۹۳، به‌عنوان تنها فروشگاه اینترنتی محصولات برند جین‌وست در کشور شروع به فعالیت کرد. پس‌ازآن، این وب‌سایت با گسترش همکاری خود با برندهای دیگر مانند ساموئل و کوین، بالنو و جوتی‌جینز تبدیل به یکی از باکیفیت‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس در کشور شد. از مزایای وب‌سایت بانی مد به‌عنوان یک فروشگاه تخصصی پوشاک و مد، دسته‌بندی دقیق محصولات است که به‌صورت زیر انجام شده است:

 

* زنانه

* مردانه

* نوجوان

* بچه‌گانه

* سایز بزرگ

* کاکا اسپرت

* آرایشی و بهداشتی

* عطر و ادکلن

* لوازم خانه

* کی‌تویز

* فرهنگ و هنر

 

جستجوی محصول موردنظر بر اساس برندها، فروش ویژه و جدیدترین‌ها نیز در این وب‌سایت میسر است. بانی مد در حال حاضر با حدود ۴۰۰ برند معتبر ایرانی و خارجی همکاری می‌کند.

 

مزایای خرید از بانی مد

* رابط کاربری آسان وب‌سایت

* ضمانت بازگشت کالا تا ۱۵ روز

* ضمانت اصالت کالا

* پشتیبانی بسیار قوی

* ارسال رایگان کالا برای خریدهای بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان به تهران و شهرهای دیگر

 

وب‌سایت بانی مد به‌صورت دوره‌ای، تخفیف‌هایی را بر روی برخی محصولات خود ارائه می‌کند اما با استفاده از کد تخفیف بانی مد که توسط وب‌سایت‌های کد تخفیف مانند تخفیفان عرضه می‌شوند، می‌توانید خریدهای خود از این وب‌سایت را هرچه بیشتر مقرون‌به‌صرفه کنید.

 

دیجی استایل

دیجی استایل، یکی از شرکت‌های تحت رهبری دیجی کالا، فروشگاه نام‌آشنای اینترنتی کشور است که به‌منظور هرچه تخصصی‌تر کردن بخش فروش لباس دیجی کالا در سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شد.

 

در طول ۶ سال گذشته این وب‌سایت با برترین تولیدکنندگان داخلی لباس و پوشاک مانند چرم مشهد، نوین‌چرم، اناربن، نیکوتن‌پوش و نیز واردکنندگان برندهای خارجی مانند آدیداس، پوما، ابرکرومبی‌اند‌فیچ، تامی و غیره وارد همکاری شده و یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ها را بر مشتریان خود فراهم کرد است. دسته‌بندی محصولات دیجی استایل به‌صورت زیر است:

 

* زنانه

* مردانه

* بچه‌گانه

* زیبایی و سلامت

* خانه ساعت

 

همچنین، امکان خرید بر اساس محبوب‌ترین برندها، محصولات پرفروش، حراج استایل، جدیدترین‌ها و غیره نیز وجود دارد. دیجی استایل با معرفی طراحان ایرانی و راه‌اندازی مجله تخصصی مد دیجی‌مگ، سعی در هرچه تخصصی‌تر کردن وب‌سایت خود در زمینه مد و فشن دارد.

 

مزایای خرید از دیجی استایل

 

* تحویل سریع و آسان از طریق ارسال اکسپرس دیجی کالا در بسیاری از شهرهای ایران و حداکثر ۴۸ ساعته

* ضمانت ۱۴ روزه بازگشت کالا

* ارسال رایگان برای سفارش‌های با ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان

* راهنمای خرید کفش و اندازه‌گیری سایز

* پشتیبانی بسیار قوی

* ارائه تخفیف‌های دوره‌ای و بر اساس امتیازات در باشگاه مشتریان

 

امکان خرید با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل نیز وجود دارد. همان‌طور که در مورد بانی مد هم گفتیم، این کدها در وب‌سایت‌های کد تخفیف عرضه می‌شوند. نوعی خدمات دیگر نیز به نام بازگشت وجه خرید اینترنتی از دیجی استایل وجود دارد که وب‌سایت تخفیفان آن را ارائه می‌دهد. در این خدمات، مقداری از وجه پرداختی پس از تائید خرید به حساب کاربر بازگشت داده می‌شود.

کد های تخفیف ویژه خرید لباس از بانی مد و دیجی استایل

مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه در سال ۱۳۹۴، توسط هلدینگ گلستان راه‌اندازی شد. بیشتر محصولات این وب‌سایت را کالاهای مربوط به بخش پوشاک، زیورآلات و آرایشی و بهداشتی تشکیل می‌دهند. مدیسه در حال حاضر با برترین برندهای ایرانی و واردکنندگان برندهای خارجی همکاری کرده و محصولات خود را به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌کند:

 

* زنانه

* مردانه

* بچه‌گانه

* آرایشی و بهداشتی

* لباس‌های ورزشی و سفر

 

از مهم‌ترین مزایای خرید پوشاک از مدیسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* ارائه تخفیف‌های گسترده

* ضمانت اصالت کالا

* ارسال اکسپرس برای تهران و بسیاری از شهرهای دیگر

* ارسال رایگان برای خریدهای بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان

* امکان پرداخت در محل برای ساکنین تهران

* ارسال یک‌روزه برای تهران و کرج

کد های تخفیف ویژه خرید لباس از بانی مد و دیجی استایل

سارابارا

فروشگاه اینترنتی سارابارا یکی از جدیدترین فروشگاه‌های مد و پوشاک آنلاین است که در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد. این فروشگاه، محصولات خود را از برندهای ایرانی و خارجی با گستره قیمت وسیع تامین می‌کند. دسته‌بندی محصولات این فروشگاه به‌صورت زیر است:

 

* مردانه

* زنانه

* کیف

* کفش

* اکسسوری

 

 همچنین از بخش حراج سارابارا نیز می‌توان به محصولات تخفیف‌دار آن دسترسی داشت. از مزایای خرید از این فروشگاه موارد زیر هستند:

 

* ارسال رایگان برای خریدهای بیش از ۴۵۰ هزار تومان

* تضمین کیفیت و تطابق کالا

* ضمانت بدون قید و شرط بازگشت کالا تا هفت روز

* امکان پرداخت در محل در تهران

* پشتیبانی قوی

 

خرید با تخفیف پوشاک

همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم، یکی از راه‌های انجام خرید مقرون‌به‌صرفه پوشاک به‌صورت آنلاین، استفاده از کد تخفیف است. یکی از بهترین مراجع ارائه‌دهنده این کدها وب‌سایت تخفیفان به شمار می‌رود.

 

این وب‌سایت، علاوه بر این با خدمات بازگشت وجه خرید اینترنتی و پرداخت با سرویس اعتباری تالی نیز سعی در هرچه ارزان‌تر کردن خرید پوشاک آنلاین دارد. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم زمینه خرید بهینه‌تر پوشاک برای شما را فراهم کرده باشیم.