پارس ناز پورتال

کد های تخفیف فلای تودی و مستر بلیط ویژه خرید بلیط سفر

کد های تخفیف فلای تودی و مستر بلیط ویژه خرید بلیط سفر

سفر کردن، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیاست و بازدید از مناطق و شهرهای مختلف، حسابی می‌تواند روحیه شما را تغییر دهد. فارغ از اینکه چه روش یا مقصدی را برای سفر انتخاب می‌کنید، سامانه‌های مختلفی مانند فلای تودی، مستر بلیط و فلایتیو وجود دارد که خرید اینترنتی بلیط و رزرو اتاق و هتل در شهرهای مختلف را ممکن می‌کنند.

 

اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید بلیط سفر را با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف بخرید، همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توان جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف این سایت‌ها را دریافت کرد.

 

فلای تودی

 

فلای تودی مناسب افرادی است که می‌خواهند سفری هوایی را تجربه کنند چرا که این وب‌سایت، به صورت تخصصی در زمینه فروش بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و کاربران می‌توانند ضمن خرید بلیط، در شهرهای مختلف ایران یا کشورهای خارجی، هتل‌های مختلف را با بهترین قیمت رزرو کنند. فلای تودی با تمام شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌های مطرح ایرانی و خارجی همکاری دارد و همین مسئله، سبب افزایش محبوبیت آن شده است.

 

خرید بلیط هواپیما از این سایت، بسیار ساده است و پیش از جستجو به صورت دقیق می‌توان تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و حتی کلاس پروازی را نیز تعیین کرد. مسافران همچنین می‌توانند با استفاده از فیلترهای بیشتر، ایرلاین‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و شرکت‌هایی که مایل به استفاده از خدمات آنها نیستند را حذف کنند.

 

کار با بخش رزرو هتل نیز بسیار ساده است؛ فقط کافی‌ست تاریخ ورود و خارج، شهر مقصد، نام هتل و تعداد مسافران را مشخص کرده و به سادگی چند دکمه، اتاق دلخواه‌تان را رزرو کنید. به علاوه، اگر به صورت دسته‌جمعی  سفر می‌کنید، این امکان برای شما هست که به صورت همزمان، تا 4 اتاق از یک هتل را رزرو کنید.

 

خوشبختانه، تمام کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف فلای تودی، پول کمتری را پرداخت کنند؛ تخفیفان یکی از بهترین سایت‌هایی است که جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف را به صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌دهد.

 

به علاوه، با سرویس بازگشت وجه تخفیفان می‌توان تا 1.4 درصد از پول پرداختی را روی حساب کاربری دریافت کرد و از بیشترین تخفیف فلای تودی روی پروازهای داخلی و خارجی و همچنین هتل در داخل و خارج از کشور، برخوردار شد.

 

مستر بلیط

 

کد های تخفیف فلای تودی و مستر بلیط ویژه خرید بلیط سفر

یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار و حتی سواری، مستر بلیط است؛ کاربران با استفاده از این سامانه هوشمند می‌توانند بلیط انواع وسایل نقلیه را با کمترین قیمت ممکن خریداری کرده و دیگر نگران صف‌های طولانی ایستگاه‌ها نباشند.

 

بخش خرید بلیط خودروهای سواری هم یکی از بهترین خدمات این سایت محسوب می‌شود چرا که علاوه بر امکان حالت اکو یا اقتصادی، امکان کرایه خودروهای لوکس و VIP تا شهرهای دلخواه از طریق سایت امکان‌پذیر است. البته، قیمت این خودروها بسیار بالاتر از حالت معمولی خواهد بود.

 

در کنار وسایل نقلیه، این امکان برای شما هست که در تمام شهرهای ایران بتوانید اتاق‌ها و هتل‌ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. فعلا امکان رزرو اتاق در کشورهای خارجی از طریق مستر بلیط امکان‌پذیر نیست و مسافران فقط می‌توانند هتل‌های ایرانی را به صورت آنلاین رزرو کنند. پیشنهادهای لحظه آخری برای سفر با هواپیما هم بخش دیگری از خدمات ویژه این سایت که به شما کمک می‌کند بهترین پیشنهادها را با پایین‌ترین قیمت بخرید.

 

برای کاهش هزینه بلیط، کاربران می‌توانند از کد تخفیف مستر بلیط نیز استفاده کنند؛ این کدها توسط وب‌سایت‌های تخفیف گروهی مختلفی از جمله تخفیفان منتشر می‌شوند و می‌توانند از 20 تا بیش از 100 هزار تومان از مبلغ نهایی را کاهش دهند.

 

در صورت نیاز به تخفیف بیشتر هم می‌توان از سرویس بازگشت وجه اینترنتی تخفیفان استفاده کرد؛ سرویسی هوشمند و پیشرفته که تا 1.7 درصد از پول پرداختی شما در سایت مستر بلیط را به کیف پول شما بازمی‌گرداند و استفاده از آن برای خریدهای بعدی را امکان‌پذیر می‌کند.

 

فلایتیو

 

کد های تخفیف فلای تودی و مستر بلیط ویژه خرید بلیط سفر

یکی دیگر از سایت‌های تخصصی در زمینه فروش بلیط قطار و هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی، فلایتیو است. کار کردن با سیستم جستجوی این سایت، اصلا سخت نیست و بعد از انتخاب تاریخ حرکت، تعداد مسافران و شهر مبدا و مقصد، لیستی از ارزان‌ترین پروازها پیش روی شما قرار می‌گیرد.

 

فلایتیو با در نظر گرفتن فیلترهایی مانند انتخاب ایرلاین و همچنین حدود ساعت پرواز مانند صبح زود، ظهر یا شب، کار خرید بلیط هواپیما را بسیار ساده کرده است. علاوه بر این، اگر در روز یا ساعت انتخابی شما صندلی خالی وجود نداشته باشد،

 

نزدیک‌ترین روزها و ساعاتی که می‌توان برای مسافرت انتخاب کرد، به صورت خودکار پیش روی شما قرار خواهد گرفت. قبل از خرید بلیط نیز تمام جزئیات مربوط به پرواز اعم از نام شرکت، نوع هواپیما، کلاس پروازی، مدت زمان پرواز، قوانین مربوط به استرداد بلیط و بار مجاز آن نمایش داده می‌شود.رزرو هتل در ایران یا سایر کشورهای خارجی هم با فلایتیو امکان‌پذیر بوده و به ساده‌ترین شیوه ممکن، می‌توان اتاق‌ها را به صورت آنلاین رزرو کرد.

 

خوشبختانه تمام اطلاعات مربوط به اتاق‌ها در صفحه مخصوص به آنها در دسترس کاربران است و حتی می‌توان با مطالعه نظرات دیگر افراد، در مورد وضعیت کلی اتاق، اطلاعات مفیدی را کسب کرد. در صورتی که از قبل اتاق را رزرو کرده باشید و بخواهید با قطار به شهرهای مختلف سفر کنید هم این سایت می‌تواند همراهی بسیار خوب برای شما باشد.

 

کاربرانی که به دنبال بهترین و جدیدترین کد تخفیف فلایتیو هستند، می‌توانند به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنند. سرویس بازگشت وجه هم این امکان را به شما می‌دهد که 0.7 درصد از مبلغ پرداختی را روی کیف پول خود دریافت کرده و بیشترین تخفیف فلایتیو را دریافت کنید.