پارس ناز پورتال

کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران

کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران

در سال های اخیر همواره افراد به دنبال راه هایی بوده اند تا بتوانند متناسب با شیوه های جدید کسب درآمد کنند، یکی ازاین راه ها کسب درآمد از طریق اینترنت است. این شیوه ی کسب درآمد نیازی به اجاره ی محل کسب درآمد، پرداخت هزینه ی آب و برق و موارد اینچنینی ندارد.

 

این شیوه تنها به اتصال با سرعت مناسب به دنیای جهانی اینترنت دارد. در این شیوه کاربر می تواند ساعت کاری خودش را خودش تعیین کند و متناسب با نیاز هایش در مورد شیوه ی کار کردن تصمیم بگیرد.از میان راه های کسب درآمد به این شیوه می توان سرمایه گذاری در فارکس را نام برد.

 

با سرمایه گذاری در فارکس می توانید سود کسب کنید. متناسب با میزان سرمایه ی وارد شده در فارکس و نیز نوع نگرش شما نسبت به ریسک در بازار های مالی، سود کسب شده متغییر خواهد بود.

کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران

واریز سرمایه به بازار فارکس، مانند بورس ایران نیست. شهروندان ایرانی لازم دارند تا برای واریز دلاری به حساب فارکس از واسطه های ارائه خدمات استفاده کنند. ووچر پرفکت مانی یکی از ارائه دهندگان خدمات پرداخت است که ایرانیان می توانند بدون نگرانی از خدمات این وبسایت استفاده کنند.

 

البته نکته ای که در این میان وجود دارد این است که کاربران ایرانی امکان واریز مستقیم ریال به وبسایت پرفکت مانی را ندارد، آنها از خدمات صرافی های داخلی برای انجام این کار استفاده می کنند. داماهی پی یکی از معتبر ترین مراکزی است که می توان برای شارژ حساب پرفکت مانی معرفی کرد.

 

خدمات ارائه شده در داماهی پی به صورت آنی به انجام می رسد و کاربران در کوتاه ترین زمان می توانند حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و با استفاده از آن برای واریز سرمایه در فارکس اقدام کنند.خرید پرفکت مانی تنها برای شارژ حساب فارکس به کار نمی رود از جمله دیگر کاربرد های پرفکت مانی می توان به پرداخت هزینه ی امتحانات زبان، خرید از برخی وبسایت های خارجی و پرداخت هزینه ی اقامتگاه و هتل اشاره کرد.

 

با یک بار افتتاح حساب پرفکت مانی قادر خواهید بود تا واریز و برداشت پول در این وبسایت را به انجام برسانید. واریز پول به حساب پرفکت مانی یعنی ایرانیان قادر خواهند بود تا از هر شخصی در هر کجای کره ی زمان دلار دریافت کنند. یعنی هیچ مانعی برای انجام کارهای فری لنسری وجود ندارد.

 

شما می توانید پروژه هایی را از سراسر دنیا دریافت کنید و با انجام آن به صورت دلاری درآمد داشته باشید و برای دریافت حق الزحمه پروژه های گفته شده حساب پرفکت مانی را معرفی کنید. در قدم بعدی برای تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال می بایست از حساب داماهی پی خودتان استفاده کنید. داماهی پی نقد کردن دلار پرفکت مانی را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رساند.

کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران

از سایر خدمات ارائه شده در وبسایت داماهی پی می توان به ارائه پرمیوم ووچر یا پی اس ووچر اشاره کرد. پی اس ووچر نوعی ووچر است که عمدتا برای شارژ حساب پلی استیشن استفاده می شود. پلی استیشن یکی از محبوب ترین کنسول های بازی است که از دیرباز تاکنون جایگاه خود را برای سرگرم کردن کوچک و بزرگ حفظ کرده است.

 

بازی های اخیر پلی استیشن با واقعیت افزوده عجین شده اند و می تواند تمامی سلایق را راضی نگه دارد. هم اکنون همه ی افراد در تمامی رده های سنی می توانند با پلی استیشن مطابق با ذائقه و سلیقه خودشان از میان هزاران هزار بازی که هر روز معرفی می شوند، یک گزینه را انتخاب کنند.

 

برخی از بازی های ارائه شده در کنسول پلی استیشن نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارند، برخی دیگر نیز نیاز به پرداخت هزینه قبل از نصب دارند. پی اس ووچر برای این کاربرد ایجاد شده است. ایرانیان برای خرید پی اس ووچر به وبسایت داماهی پی مراجعه می کنند و با ثبت سفارش و پرداخت آن پی اس ووچر خود را دریافت کرده و با استفاده از آن بازی های مختلف را نصب کرده و یا پرداخت های درون برنامه آن را به انجام می رسانند.

کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران

در این مقاله شما را با امکانات ارائه شده توسط صرافی های داخلی مانند داماهی پی اشنا کردیم، با استفاده از امکانات اشاره شما ایرانیان هیچ دغدغه ای برای انجام پروژه های بین المللی یا سرمایه گذاری خارجی نخواهد داشت. تنها کافی است در صرافی های معتبر ثبت نام کرده و از خدمات آنها بهره ببرند. این امکان کسب درآمد خارجی و دریافت آن در ایران ویژگی ای است که افق های جدیدی برای کسب درآمد برای افراد ایجاد می کند.