پارس ناز پورتال

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

مجموعه : مدل کیف و کفش
کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب 

بعضی اوقات کفش های پاشنه بلند با طراحی هاي عجیب غریبی ارائه می‌شوند که هم طنز میباشند و هم زحمت خانم ها برای راه رفتن را اکثر می‌کنند. در ادامه این مقاله، ۱۰ مشابه از عجیب ترین و غیرمرسوم ترین کفش هاي پاشنه بلند زنانه را برایتان گزینش کرده ایم که شاید فقط عده اي خاصی از مردم جامعه به خرید و پوشیدن انها علاقه داشته باشند.

 

از جمله می‌توان به کفش سرسره اي اشاره کرد که به ندرت پیش می‌آید که یک خانم در یک مجلس رسمی یا حتی غیررسمی آن را بپوشد.در این راستا، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

پاشنه کفتری

ژاپنی ها عموما قادرند از مقولات ساده زندگی، ایده هاي بزرگ بگیرند. از جمله میتوان به کفش هاي نمدی به شکل کبوتر اشاره کرد که در ظاهر عجیب و شاید حتی وحشتناک به نظر برسند اما هدف از ساخت انها، دوستی با کبوترها اعلام شده هست. در شهر توکیوی ژاپن پارکی به نام Ueno وجود دارد که شمار زیادی کبوتر در آن ساکن میباشند.

 

این کبوترها اغلب از عبور و مرور مردم در پارک دچار وحشت شده و اقدام به پرواز میکنند. از این رو، یکی از شهروندان که مسیر همیشگی وی از این پارک هست، برای جلوگیري از ترس پرنده ها، کفش هایي از جنس نمد و به شکل کبوتر تهیه کرده و می‌پوشد تا بدین صورت دوستی خود را به کبوترها نشان دهد.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریبپاشنه مینی ماوس

یک طراح ایتالیایی موسوم به «اسکار تایه» این کفش ها را به صورت صندل هاي پاشنه بلند و یک بنده طراحی کرده که در بخش پاشنه دارای دو گوش به سبک مینی ماوس میباشند. این کفش ها اکثر برای دوستدران دنیای فانتزی دیزنی مناسب به نظر می‌رسند.
کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

این کفش ها بین ۴۵۰ تا ۷۰۰ دلار – بسته به طرحشان – قیمت دارند. بعضی از انها پاشنه هاي پارچه اي دارند و بعضی دیگر از ساتن و سنگ هاي براق درست شده اند. اما طراحی کلی کفش در تمام مدل ها اثبات باقی می‌ماند.

 

کفش هاي پاشنه بلند سیسیلی دولچه اند گابانا

این کفش هاي پاشنه بلند و رنگارنگ که اکثر عجیب میباشند تا خوشگل را کمپانی دولچه و گابانا با قیمت 4995 دلار عرضه میکند. جنس کفش ها نخ و چرم هست که قسمت پاشنه آن را مجسمه یک بانوی سیسیلی تشکیل داده و بند قوزک آن از پارچه هاي نخی و رنگی درست شده هست. سنگ هاي تزئینی و آرم برجسته کمپانی در کفی کفش از دیگر ویژگی هاي آن میباشند.کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریبپاشنه هاي قابل تعویض

اگر خانم باشید حتما می‌دانید که با کفش هاي پاشنه بلند نمیتوان برای ساعات طولانی راه رفت. بنابراین کسانی که دوست دارند در مناسبت هاي خاص کفش هاي پاشنه دار بپوشند، اما همزمان هم دلشان میخواهد پس از اتمام مراسم کفش هاي تخت به پا داشته باشند، میتوانند از ایده Mime et moi بهره گیری کنند.

 

بنا بر این طرح، پاشنه هاي کفش قابل تعویض هست و شما می‌توانید هر بار که اراده می‌کنید، کفش خود را پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه کنید؛ بدون این که به تعویض کفش نیاز باشد.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

کفش پاشنه بلند سرسره اي

طراحان کمپانی Kobi Levi از همه ي تخیل خود برای ساخت یک کفش پاشنه بلند بهره گیری کرده و این کفش هاي عجیب و غیرمرسوم را ساخته اند. فارغ از شمایل عجیب این پاپوش، این که چه کسانی چنین کفشی را خریداری میکنند نیز جای سوال دارد!

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریبکفش هاي جنگ ستاره ها

کفش هایي که در عکس میبینید یک جفت میباشند و هر کدام به شکل و شمایل خاص خود توسط کمپانی Orion’s Originals طراحی شده اند.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریبکفش هاي خروسی

اگر تاکنون فکر میکردید که کفش هاي کفتری بسیار عجیب میباشند، احتمالا با مشاهده این عکس نظرتان عوض شده. «ماسایا کوشینو»، طراحی ژاپنی هست که همۀ وقت} برای طرح هاي فراواقعی و عجیب و غریب خود شناخته میشود. کفش هایي که این هنرمند طراحی می نماید، تلفیقی از مجسمه و پاپوش میباشند

 

که عموما از طیور و ماکیان الهام گرفته شده اند. وی بیان داشته که ایده نخست کارهایش را از نقاش سرشناس دهه 18 میلادی به نام Jakuchu Ito الهام گرفته هست. وی در جدید ترین طراحی خود، خروس را بعنوان منبع ایده هایش در ساخت کفش هاي پاشنه بلند و پوشیده از پر الهام گرفته که برخلاف ظاهرشان، قابل پوشیدن میباشند و می‌توان با انها راه رفت.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

کفش هاي پاشنه بلند حکاکی شده

یک کمپانی ساخت کفش موسوم به «فشن فور فریدم» نوعی کفش پاشنه بلند زنانه از جنس چرم و چوب ساخت می‌کند که عجیب اما منحصربه فرد میباشند. پاشنه هاي چوبی این کفش ها با تکنیک قدیمی طراحی روی چوب ویتنام، حکاکی و زیباسازی میشوند. کمپانی مذکور، مشابه هایي از این کفش ها را به بعضی یتیم منزل ها اهدا میکند.

 

همین طور، مواد نخست اي که اضافه آمده اند را نیز به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار میدهد. با این حساب با خریداری آنها، به نوعی در انجام کار خیر هم شرکت خواهید کرد.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریبکفش هشت پا

طراح این کفش فردی به نام کرمیت تسورو هست که در کالج هنرهای زیبای یو پی دیلیمن تحصیل کرده هست. بد نیست بدانید، این کفش عجیب که پوشیدن و راه رفتن با آن نیز بسیار سخت به نظر می‌رسد، مورد دقت لیدی گاگا، خواننده سرشناس آمریکایی قرار گرفته هست.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

کفشی با پاشنه چرخنده BB-8

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب

پاشنه کروی این کفش از چوب درست شده که به واسطه یک پیچ و مهره بلند به بدنه کفش وصل می‌شوند.

کفش های پاشنه بلند زنانه با طراحی عجیب و غریب