پارس ناز پورتال

کلینیک کاشت مو آریان؛ بهترین کلینیک کاشت مو شیراز

کلینیک کاشت مو آریان؛ بهترین کلینیک کاشت مو شیراز

امروزه با پیشرفت علم پزشکی افرادی که موی سر آن ها کم پشت شده یا به اصطلاح عامیانه کچل شده اند اقدام به کاشت مو می کنند. کاشت مو شیراز دارای تجهیزات پیشرفته روز دنیا است که می تواند پاسخگوی نیاز افراد از سرتاسر ایران و سایر کشورها باشد.

 

همان طور که می دانید ریزش مو در آقایان بیشتر از خانم ها اتفاق می افتد و حتی منجر به طاسی می شود که فرد از چهره خود رضایت ندارد. استان فارس نسبت به سایر شهرها در زمینه ی علم پزشکی پیشرفت چشم گیری داشته است.

 

با مقایسه کردن مراکز مختلف کاشت مو در ایران تعداد مراجعین کاشت مو در شیراز بسیار بیشتر است و روزانه افراد زیادی را پذیرش می کنند. ریزش مو در افراد به وراثت، تغذیه نامناسب، مراقبت نادرست بستگی دارد که در آقایان و خانم ها اتفاق می افتد.

 

اگر شما هم دچار ریزش مو شده‌اید و به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده نمونه کارهای کلینیک کاشت مو آریان به سایت این مرکز به نشانی www.ariyanhairclinic.com مراجعه کنید.

 

سپس برای دریافت نوبت جهت ویزیت توسط پزشکان متخصص کلینیک کاشت مو آریان، از طریق شماره تماس‌های قرار داده شده در این سایت با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

 

هزینه و مزایای کاشت مو در شیراز

 

کلینیک کاشت مو آریان؛ بهترین کلینیک کاشت مو شیراز

همان طور که ریزش مو به عوامل گوناگونی بستگی دارد هزینه کاشت مو در شیراز هم متفاوت است. مراکز کاشت مو شیراز ز با استفاده از افراد باتجربه و ماهر اقدام به کاشت می کنند. در هنگام کاشت مو از روش جدید sut استفاده می شود که نسبت به روش های قدیمی مزایای بیشتری دارد.

 

در این روش متخصص با دقت بیشتری اقدام به کاشت مو می کند که احتمال از بین رفتن فولیکول مو بسیار کم و حتی به صفر می رسد. کاشت مو شیراز با روش sut در کلینیک ها به خوبی و در مدت زمان بسیار کم انجام می شود.

 

در این مراکز قیمت کاشت مو با توجه به شرایط افراد تغییر می کند. روش دیگر کاشت مو شیراز fut است که اولین تکنیک پیوند مو در سراسر دنیا محسوب می شود و هزینه ی آن کمتر است. در این روش متخصصان با دقت و ظرافت از پشت سر افراد به صورت نواری برش می دهند و به مناطق مورد نظر پیوند می زنند.

 

در روش fit هم که بیشتر کاربرد دارد موها تار به تار با دستگاه برداشته و به قسمت های کم پشت انتقال می دهند. به طور کلی هزینه کاشت مو در شیراز به مقدار ریزش و طاسی سر در افراد بستگی دارد.

 

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

 

کلینیک کاشت مو آریان؛ بهترین کلینیک کاشت مو شیراز

از آنجا که کاشت مو حساسیت زیادی به دنبال دارد افراد به دنبال مراکز و کلینیکی معتبر هستند. کاشت مو شیراز توسط گروه های متخصص و مجرب انجام می گیرد. در سال های اخیر شهر شیراز با داشتن مراکز تخصصی کاشت مو به عنوان بهترین مرجع معرفی شده است.

 

افراد زیادی از سرتاسر کشور و حاشیه ی خلیج فارس برای کاشت مو به شیراز سفر می کنند. هزینه کاشت مو شیراز به صورت میانگین بین 5 الی 10 میلیون متفاوت است که باتوجه به تراکم مو و روش کاشت متغیر است.

 

بهتر است افراد قبل از کاشت هزینه ی آزمایش، دارو و رفت و آمد را محاسبه کنند. از سوی دیگر خانم ها هم دیگر به دنبال روش هایی مثل مزوتراپی مو نیستند بلکه مستقیم برای کاشت مو به این مراکز مراجعه می کنند.

 

مهم ترین مرحله برای کاشت مو مشاوره گرفتن است که علت ریزش مو را بررسی می کنند. در سایت زیر ابتدا مشاوره انجام می شود و سپس به مراحل کاشت مو پرداخته می شود. این کلینیک یکی از بهترین مراکز کاشت مو در شیراز است که خط رویش موی طبیعی برای افراد انجام می دهد.

 

کاشت مو شیراز با استفاده از بانک موی خود افراد، به آن ها ظاهری کاملا طبیعی می دهد که از جای برش هیچ اثری نمی ماند. بعد از طی دوره نقاهت رشد مو در افراد شروع می شود که رویش مو در افراد متفاوت است.

 

این مرکز با بیش از ده سال سابقه در زمینه کاشت مو در شیراز فعالیت دارد که از سراسر ایران و سایر کشورها مراجعه کننده دارد. با مراجعه به سایت زیر می توانید از خدمات موجود و روش های کاشت مو آگاه شوید.