پارس ناز پورتال

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017 

بعضی از فیلم ها میباشند که با وجود حضور ستاره هاي سرشناس اما ناکام می مثل و استقبال خوبی از انها نمی‌شود مثل فیلمهای زیر. تاکنون حدود نیمی از سال ۲۰۱۷ سپری شده و زمان خوبی هست که به فیلمهای پرسر و صدایی که با استقبال بسیار ناامید کننده و اسف بار تماشاگران روبرو شده اند اشاره کنیم.

 

در حالیکه فیلمهای پخش شده در سال ۲۰۱۷ مثل «برو بیرون» «Get Out»، «لوگان» «Logan»، «دیو و دلبر» «Beauty and the Beast»، «نگهبانان کهکشان نسخه ي دوم» «Guardians of the Galaxy Vol. 2» و «زن شگفت انگیز» «Wonder Woman» همگی عملکرد خوبی در اساس ي فروش داشتند فیلمهای دیگری نیز وجود دارند که نتوانسته اند ذره اي از انتظارات را برآورده کرده و معمولاً در سالن هاي خالی از تماشاگر به نمایش در آمده اند.

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

در ادامه می‌خواهیم شما را با فیلم هایي که در سال اخیر میلادی و تاکنون پخش شده و بدترین عملکرد را در باکس آفیس به خود اختصاص داده اند آشنا کنیم. نکته اینکه فهرست ارائه شده در ادامه ي این مقاله تنها فیلم هایي را در بر می‌گیرد که توسط ۶ کمپانی زیاد ي ساخت فیلم در ایالات متحده ساخت شده

 

و در بیش از ۲٫۰۰۰ سینما برای مدتی اکثر از ۲ هفته به نمایش درآمده اند. همین طور باید خاطرنشان کرد که میزان فروش فیلم در سینماهای داخلی ایالات متحده و تا تاریخ نوشتن این مقاله بوده و هزینه ي ساخت فیلم نیز بدون در نظر گرفتن هزینه هاي بازاریابی و پخش محاسبه شده هست. با ما همراه باشید.

 

۱۰- اسمورف ها: دهکده ي گمشده- میزان فروش ۴۳٫۸ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «اسمورف ها: دهکده ي گمشده» «Smurfs: The Lost Village» داستان روستای اسمورف ها را روایت می‌کند که زندگی آرامی در آن جریان دارد. کدخدای روستا یک پیرمرد باهوش و سخت گیر هست. یک روز یکی از اسمورف ها با مشاهده یک موجود آبی رنگ به دنبال او راه میوفتد و علی رغم ممنوعیت وارد شدن

 

به جنگل ممنوعه برای اسمورف ها وارد آن میشود. او موجود را گم می‌کند اما کلاه وی را می یابد. بعد از مدتی وی توسط یک موجود شرور به نام گارگامل بازداشت شده و به قلعه ي خوفناکش منتقل می‌شود. در نهایت وی مجبور میشود که مکان روستای اسمورف ها را روی نقشه به گارگامل نشان دهد. اما در نهایت وی توسط دوستانش از دست گارگامل

 

نجات پیدا میکند. اما این پایان ماجرا نیست و انها توسط رییس دهکده تنبیه میشوند و در ادامه با بازگشت به جنگل ممنوعه داستان ادامه پیدا می‌کند. این انیمیشن با بودجه اي بالغ بر ۶۰ میلیون دلار توسط کمپانی فیلمسازی سونی پیکچرز ساخته شده و پخش آن هنوز ادامه دارد.

 

۹- نگهبان ساحلی- میزان فروش ۴۱٫۷ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

داستان فیلم «نگهبان ساحلی» «Baywatch» از این قرار هست که در سواحل فلوریدا گروهبان میچ بوچانون و تیم نجات غریق هاي او گروهی افسانه اي را تشکیل داده و تاکنون بیش از ۵۰۰ عملیات نجات پیروز را به انجام رسانده اند. میچ که شدیداً مورد علاقه ي همکاران و مردم منطقه هست یک روز صبح بسته اي مواد مخدر

 

را در کنار یک کافه در نزدیکی ساحل پیدا می‌کند. در ادامه با ورورد افراد جدیدی به گروه اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که به کشمکش ها و اتفاقات در حین انجام عملیات نجات و روابط بین اعضای گروه مربوط میشود. در ادامه انها بعنوان ماموران پنهان وارد کافه ي مورد نظر شده و به تحقیق در مورد توزیع مواد مخدر در این کلوب می‌پردازند.

 

هزینه ي ساخت این فیلم ۶۹ میلیون دلار بوده و توسط کمپانی فیلمسازی پارامونت پیکچرز ساخته شده هست. پخش فیلم «نگهبان ساحلی» همچنان ادامه دارد.

 

۸- شبح در پوسته- میزان فروش ۴۰٫۵ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

داستان فیلم «شبح در پوسته» «Ghost in the Shell» در آینده اي نزدیک رخ می‌دهد که در آن اکثریت انسان ها با بهره گیری از علوم کامپیوتری تقویت شده اند و قدرت بدنی، دید و هوش انها از یک انسان معمولی فراتر رفته هست. یک شرکت پیشگام در این حوزه برنامه اي سری را برای ساخت یک بدن مکانیکی ترتیب می‌دهد

 

که «پوسته» «shell» نام داشته و به جای هوش مصنوعی از مغز انسان بهره گیری میکند. میرا کیلیان یک زن جوان و تنها بازمانده ي یک حمله ي تروریستی سایبرنتیک بعنوان نخستین انسان آزمایشی برای این پروژه گزینش میگردد. وی در این حمله والدین خود را از دست داده و به شدت آسیب دیده هست.

 

در ادامه تصمیم گرفته می‌شود که از کیلیان بعنوان نیرویی زبده برای مقابله با تهدیدات تروریستی بهره گیری شود. وی بعد از اینکه عملیات ضد تروریستی متعددی را با موفقیت به اتمام میرساند رفته رفته به فکر فرو می‌رود و درصدد آگاهی از قبل اش برمی آید. در ادامه برای وی اتفاقاتی میوفتد که سیر کلی داستان را تشکیل می‌دهد. این فیلم با بودجه اي ۱۱۰ میلیون دلاری توسط کمپانی فیلمسازی دریم ورکس ساخته شده و پخش آن به اتمام رسیده هست.

 

۷- شاه آرتور: افسانه ي شمشیر- میزان فروش ۳۷٫۱ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «شاه آرتور: افسانه ي شمشیر» «King Arthur: Legend of the Sword» داستان آرتور شاه افسانه اي انگلیس را روایت می‌کند که در دوران کودکی پدر و مادرش به قتل رسیده و خودش نیز به شیوه اي معجزه آسا نجات پیدا کرده و بی خبر از قبل ي خود بزرگ میشود. وی رفته رفته به یک جنگجوی خیابانی بزرگ

 

و سرشناس تبدیل شده هست در یک درگیری با نیروهای شاه بازداشت شده و به زودی در می یابد که تمامی هم سن و سال هاي او باید سعی کنند یک شمشیر افسانه اي و جادویی را از سنگ بیرون بکشند. تنها کسی که پیروز می‌شود شمشیر را از سنگ بیرون بیاورد آرتور هست. در ادامه آرتور از قبل ي خود باخبر میشود

 

اما دستور قتل وی صادر میگردد. آرتور توسط دوستانش و چندین فرد غریبه نجات داده می‌شود اما از بهره گیری از شمشیر افسانه اي سرباز میزند. در نهایت وی با گروه خود و با بهره گیری از این شمشیر جادویی علیه نیروهایی که در قتل پدر و مادرش دخیل بوده اند وارد نبرد می‌شود. این فیلم با بودجه اي بالغ بر ۱۷۵ میلیون دلار توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده و پخش آن همچنان ادامه دارد.

 

۶- کامیون هاي هیولایی- میزان فروش ۳۳٫۳ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «کامیون هاي هیولایی» «Monster Trucks» داستان پسری را روایت میکند که با جدا شدن پدر و مادرش دچار سردرگمی شده و سعی دارد راهی برای خارج شدن از شهر و سروسامان دادن به وضعیت خود پیدا کند. به همین منظور وی در یک گاراژ ماشین هاي اسقاطی در پی ساختن یک کامیون منحصر به فرد هست که با بهره گیری از آن بتواند فرار کند.

 

یک شب وی با یک موجود عجیب و غریب مواجه می‌شود اما این موجود از دست وی فرار میکند. روز بعد وی درمی یابد که موجود مورد نظر از نفت تغذیه می‌کند و در خودروی او پنهان شده هست. وی به سرعت با این موجود دوست شده و قول می‌دهد به او کمک کند. دوستی این دو در ادامه اتفاقاتی را برای آنها به همراه دارد. این فیلم توسط کمپانی پارامونت پیکچرز ساخته شده و هزینه ي ساخت آن ۱۲۵ میلیون دلار اعلام شده هست.

 

۵- زندگی، میزان فروش ۳۰٫۲ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم علمی تخیلی «زندگی» «Life» داستان یک گروه تحقیقاتی فضایی را روایت میکند که بعد از سفر به مریخ که گمان می‌رود امکان حیات در آن وجود دارد مقداری از خاک این سیاره را برای تحقیقات اکثر با خود به ایستگاه فضایی می آورند. یک محقق زیست شناسی با انجام آزمایش بر روی این مشابه و کاشت

 

آن پیروز به زنده کردن یک ارگانیسم چند سلولی میشود که اسم «کالوین» برای آن گزینه می‌گردد. بعد از یک حادثه در آزمایشگاه کالوین دوباره به حالت خفته فرو میرود اما زیست شناس فوق با نام هیو با یک شوک ملایم کالوین را زنده نگه می دارد. در ادامه کالوین به هیو حمله میکند. زمانی که هیو در اثر حمله ي

 

کالوین بیهوش می‌شود وی با بهره گیری از دستگاه شوک خود را آزاد کرده و فرار می‌کند. وی با خوردن یک موش آزمایشگاهی بزرگ می‌شود. در ادامه وی به پای یکی از کارکنان آزمایشگاه می چسبد و بعد از وارد شدن به دهانش وی را می‌کشد. بدین ترتیب وی بزرگ تر و بزرگ تر می‌شود.

 

ادامه ي داستان به تلاش کارکنان پایگاه فضایی برای از بین بردن کالوین میپردازد. این فیلم با بودجه ي ۵۸ میلیون دلاری توسط کمپانی کلمبیا پیکچرز ساخته شده و هنوز پخش آن ادامه دارد.

 

۴- چیپ ها- میزان فروش ۱۸٫۶ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «چیپ ها» «CHiPs» داستان یک راننده را روایت می‌کند که در جریان یک دزدی خود را مامور پنهان اف بی آی معرفی می نماید و فردی که همکارش را به قتل رسانده هست بازداشت میکند. در همین هنگام یک پلیس موتور سوار کهنه کار در یک مرکز آموزشی با شرایطی خاص دوره ي آموزشی خود را به اتمام برساند.

 

وی قبلاً در مسابقات حرفه اي موتور سواری حضور داشته و بعد از یک حادثه صدمات جسمی شدیدی دیده هست. به همین علت باید دائماً داروهای مُسکن مصرف کند. وی از همسر خود جدا شده و منزل اي نیز ندارد. مامور اف بی آی مذکور برای پیگیری یک دزدی ماشین مسلحانه به صورت مخفیانه مامور میشود و در ادامه در می یابد

 

که در بین افراد پلیس افراد فاسدی وجود دارد. در ادامه این دو در این پرونده همکار میشوند در حالی‌که موتورسوار تازه کار چیزی در مورد پرونده و عملیات سری همکارش نمیداند. در نهایت با اتفاقات فراوان این دو پیروز می‌شوند پلیس هاي فاسد را شناسایی کرده و سر دسته ي انها را به قتل برسانند. فیلم «چیپ ها» توسط کمپانی برادران وارنر ساخته و توزیع شده هست و هزینه ي ساخت آن ۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

 

۳- خاطرات یک بچه ي دست و پا چلفتی:دور- میزان فروش ۱۷٫۸ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «خاطرات یک بچه ي دست و پا چلفتی:دور» «Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul» داستان یک پسر بچه ي خجالتی و مضطرب به نام گرِگ هفلی را یک سال بعد از قسمت قبلی فیلم روایت میکند که سعی دارد برای بهبود وضعیت روحی روانی خود در یک مسابقه ي بازی هاي کامپیوتری حضور یافته و با گیمر مورد علاقه ي خود دیدار کند.

 

وی برای حضور یافتن در این مسابقه نقشه اي طراحی میکند تا به بهانه ي حضور در مراسم جشن تولد مادربزرگ خود به محل برگزاری مسابقه برود. در ادامه نقشه ي او با مشکلاتی همراه میشود که داستان فیلم را تشکیل میدهند. این فیلم با هزینه اي ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده و پخش آن همچنان ادامه دارد.

 

۲- فراموش نشدنی- میزان فروش ۱۱٫۳ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «فراموش نشدنی» «Unforgettable» داستان زنی را روایت می‌کند که به دلیل قتل نامزد سابقش مورد بازجویی قرار میگیرد در حالی‌که وی ادعا می‌کند توطئه اي در کار هست و هیچ دخالتی در قتل نامزد سابقش ندارد. اما مدارک نشان می‌دهند که وی بیشترین علت و انگیزه را برای اینکار داشته و پیام هاي کوتاه تلفن همراه

 

او نیز موید این مقاله هست. در ادامه فیلم به ۶ ماه قبل باز می‌گردد و اتفاقاتی که در این مدت برای نقش اول داستان افتاده هست. این فیلم با بودجه اي ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده و یک شکست تجاری برای کمپانی فیلمسازی برادران وارنر محسوب میشود.

 

۱- درمانی برای سلامتی– میزان فروش ۸٫۱ میلیون دلار

کم فروش ترین فیلم های سینمایی سال 2017

فیلم «درمانی برای سلامتی» «A Cure for Wellness» داستان مردی به نام موریس را روایت میکند که در یک موسسه ي تجاری بزرگ در شهر نیویورک مشغول به کار بوده و دیرهنگام در محل کارش دچار حمله ي قلبی می‌شود. در نتیجه یک کارمند جوان جای وی را گرفته و مدیران شرکت از او میخواهند که برای بازگرداندن

 

مدیر عامل شرکت به یک بیمارستان رازآلود در کوه هاي آلپ سویس برود. وی در این مرکز درمانی با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شود و در می یابد که آزمایش هاي عجیبی در این مرکز انجام میگیرد. وی در نهایت همراه با یک دختر که برای مدتی در این مرکز بوده هست پیروز به فرار میشود. این فیلم توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شده و بودجه ي ساخت آن ۴۰ میلیون یورو اعلام شده هست.