پارس ناز پورتال

کوین ترودو و علت اصلی زندانی شدن او | بدون سانسور

کوین ترودو و علت اصلی زندانی شدن او | بدون سانسور

جالب است بسیار از افراد درباره کوین ترودو مطالبی می گویند که خلاف واقعیت است کوین ترودو در زندان است و علت مهمی دارد و بسیاری حرف درباره او آن چیزی نیست که واقعا وجود دارد کوین ترودو در دوره ای وارد گروه مخفی می شود در این گروه ها آموزش می بیند مطالب آنها را به کار می بندد و کسب و کارهای مختلفی استارت می زند.

 

اون در حتی برای خودش شبکه تلویزیونی راه اندازی می کند و طبق مطالب وب سایت کوین ترودو نماینده رسمی آنها در ایران کوین ترودو 60 شرکت دارد و قبل از فروش آموزش خودش درآمد میلیون دلاری داشته است.

 

کامل ترین توضیحات درباره زندان رفتن کوین ترودو

 

در طی دورانش او مدتی دوره های تقویت حافظه هم برگزار می کرده و حتی مدتی رژیم کاهش وزن معروف خودش را می فروخته و حتی به او فروشنده تلویزیونی می گفتند.اما عمده کارهای او در گذشته واردات و صادرات و در دست داشتن محصولات حیاتی بوده چیزی که خودش در دوره آرزوی تو دستور توست گفته او در زندان شدنش چند اشتباه مهلک انجام می دهد.

 

چهار علت زندانی شدن کوین ترودو

 

* اولین آن

برگزار کردن دوره آرزوی تو دستور توست که در این مطالبی را فاش می کند که از مفاهیم انجمن مخفی است (درباره انجمن مخفی در ادامه صحبت می کنیم) و همین مورد باعث دردسر او می شود و تهدیدی از سمت گروه های مخفی دریافت می کند که تو نباید قوانین موفقیتی که ما سینه به سینه منتقل کردیم در دوره آموزشی انتشار دهیهمانطور که می دانید بیل گیتس، ترامپ، ایلان ماسک همگی در این گروه های مخفی آموزش دیدند و رشد کردند.

 

* پس از آن دومین اشتباهش

کتاب های درمان های طبیعی در این کتاب او به تمام شرکت های دارویی می تازد و آنها شرکت های قاتل معرفی می کند همچنین او راهکارهای درمانی معرفی می کند اما چون آن کشورها قانونمندی خودشان را دارد می گویند چرا تو بدون مدرک پزشکی راهکار درمانی و نسخه پزشکی ارائه می کنی و همین عامل باعث می شود شرکت هایی مثل FDA و سازمان غذا و دارو از او شکایت هایی کنند.

 

* سومین اشتباه آن

سلسله آموزش های شبکه جهانی اطلاعات یکی دیگر از مواردی است که باعث دردسر بیشتر او شد او وب سایتی راه اندازی کرد به نام شبکه جهانی اطلاعات و در آن آموزش هایی را به صورت سطح به سطح قرار می داد که وب سایت کوین ترودو تمام آنها را بدون سانسور قرار داده است در انتها لینک وب سایت قرار گرفته است.کوین ترودو یک سخنران و مربی موفقیت های فردی می باشد.

 

البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که کوین ترودو یکی از ثروتمند ترین افرادی است که در آمریکا زندگی می کند. او بر مبنای زندگی خاصی که داشته توانسته هم به یک فرد معروف و هم به یک فرد مبهم تبدیل گردد. معروف بودن، به این دلیل است که همیشه رمزها و رازهایی را در قالب موفقیت ارائه می کند. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است. در این مقاله ما می خواهیم کوین ترودو و نکاتی که از او نمی دانید را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

 

* چهارمین اشتباه او

تولید قرص کلسیم که با پوسته تخم مرغ تولید شده بود و تعدادی شرکت دارویی از او بابت این موضوع شکایت کرده بودند که چرا شخصی بدون مدرک داروسازی اقدام به ساخت قرص کلسیم کرده.

 

کوین ترودو الان کجاست

 

پس از بررسی های به عمل آمده متوجه شدیم همین چند وقت پیش کوین ترودو از زندان به حصر خانگی منتقل شده و جالب است بدانید که نتیجه ی حصر خانگی استاد دوباره تمدید شده و تا دو سال ایشان در حصر خانگی هستند.

کوین ترودو و علت اصلی زندانی شدن او | بدون سانسور

ادامه مقاله مطلب مهمی گفتیم که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید

 

خب بپردازیم به کوین ترودو و اسراری که از او نمی دانید.

 

کوین ترودو و ارتباط آن با قانون جذب

او همیشه گفته است که او به هیچ عنوان قانون جذب تدریس نمی کند. همیشه او سعی کرده است که تمامی قوانین علمی اش را بر اساس یک سری استدلال ها بیان نماید و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید.

 

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که او مثل اساتید قانون جذب هیچ وقت نمی گوید که شما فقط گوشه ای بنشینید و به صورت مداوم مثبت اندیش باشید تا تمامی ثروت های کائنات وارد زندگی شما شود.بعد از گوش دادن به استاد و تمامی سمینارهایش شما خواهید فهمید که چرا بسیاری از افراد از قانون جذب نتیجه ای نمی گرفتند.

 

کوین ترودو چه شخصیتی است؟

کوین ترودو یک تاجر و یک کارآفرین و یک نویسنده می باشد. البته او یک بازیکن بسیار حرفه ای در بیلیارد می باشد. گردش حساب او سالانه بیش از 3 الی 4 میلیارد دلار تخمین زده می شود. شخصیت او، نیز به گونه ای است که سعی می کند همیشه، چیزهای بهتر را برای خودش داشته باشد.

 

بر اساس موارد گفته شده، نشان داده شده که او با توجه به ثروتی که در جوانی به او می رسد، با گروه های مخفی وابسته به فراماسون آشنا می شود، پس نباید  شرایط موفقیت او در نوجوانی و جوانی را نیز در نظر نگیریم. پس از عضویت در گوره هود، رشد ثروت ترودو به طوری بالا می رود که ناگهان به یک فرد معروف تبدیل می گردد.

ارتباط با گروه های مخفی

شاید خیلی از افراد مفهوم گروه های مخفی را ندانند. ولی باید در نظر داشته باشید که همین گروه های مخفی هستند که در حال اداره جهان می باشند. بعد از عضویت در گروه های مخفی، او همیشه از خودش سوال می کند که چرا برخی افراد می توانند در یک سال راه صد ساله را طی نمایند. چرا در برخی موارد افراد پولدار هر روز پولدارتر می شوند. همچنین چرا برخی ها بدون فروخت پکیج پولدار می شوند.

 

کتاب های چالش بر انگیز او

کوین ترودو، چندین کتاب نوشته است. یکی از این کتاب ها، درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید نام دارد. در این کتاب کوین سعی کرده بود که از راه کاری های بسیار ساده برای درمان بیماری ها استفاده کند.

 

سپس به فسادی که در سیستم دارویی آمریکا هست پرداخته بود. او گفت که بیشتر شرکت های سازنده دارو فقط می خواهند به سودی که مد نظرشان است دست یابند. آنها به دنبال روش های طبیعی و رایگان نیستند. به همین دلیل است که برخی افراد  به خاطر وجود این سیستم ها دچار بیماری های متنوع می شوند.

 

از دیگر کتاب های کوین ترودو می توانیم به آرزوی تو دستورتوست اشاره داشته باشیم. در این سمینار دقیقا کوین ترودو به این موضوع اشاره می کند، که برای اینکه شما صاحب یک میلیون دلار و یا هر چه قدر پول شوید، باید تلاش کنید و در راه رسیدن به آن نیز قدم هایی بردارید.

 

سپس خیلی از افراد که طرفدار قانون جذب هستند، بر علیه کوین ترودو پرداختند. تمامی کتاب های کوین ترودو جز مواردی هستند که به صورت چندین میلیون نسخه به فروش رسیدند. فروش چندین میلیون نسخه از یک کتاب باعث شد تا افراد زیادی جذب سخنان کوین ترودو شوند. باید در نظر داشته باشید که کوین ترودو با این کار چند سال زندان را به جان خرید.

کوین ترودو و علت اصلی زندانی شدن او | بدون سانسور

زندانی شدن کوین ترودو

بعد از ارائه کتاب درمان طبیعی، ناگهان سازمان FBI بر علیه کوین ترودو درآمد. این سازمان بر اساس یک سری مدارک و شواهدی که اصلا هم منطقی نبودند، گفته که کوین بدون داشتن مدرک پزشکی سعی در تجویز برخی موارد داشته که می دانسته می توانند بر زندگی مردن نیز تاثیر گذار باشند. البته منظور آن ها تاثیرات بدی بوده است که توانسته بیشتر جنبه مثبت داشته باشد تا جنبه منفی.

 

بسیاری از افراد می گویند که پاپوش های گروه های مخفی باعث شده تا کوین ترودو دچار چنین وضعیتی شود. وضعیت کوین ترودو در واقع تا سال 2023 جز بدترین وضعیت ها بود. ولی باید در نظر داشته باشید که این به خاطر کارهایی بود که کوین ترودو انجام داد. معمولا به خاطر ارائه توصیحات در جهت ثروتمند شدن افراد کوین ترودو به زندان افتاد. به زندان افتادن وی یک پروسه ای طولانی بود، البته بسیاری از افراد به خاطر این اتفاق سعی کردند که دیگر جذب ایده ها و نظرات کوین ترودو نشوند.

 

نظریات پایه ای کوین ترودو

کوین ترودو همیشه سعی کرده که نظریاتش را بر اساس شواهد ارائه نماید. به عنوان مثال درکتابش، یک خاطره ای در مورد معبد شائولین را ارائه می دهد و نکته مهم خاطره اش این است که او جمله ای از بروسلی را به یاد ما می آورد. آن جمله می گوید، اگر فردی هزار فن را یکبار تمرین کرده، ترسی برای کسی ایجاد نمی کند. ولی اگر شخصی یک فن را هزار بار تمرین کرده می تواند در دل تمام افراد ترس ایجاد کند و به یک فرد برتر تبدیل شود.

 

این مورد بیشتر به خاطر خود بروسلی نیز بود.بروسلی هر تکنیک ورزشی را چندین بار تمرین می کرد. تمرینات ورزشی او بر اساس یک سری جزییات می باشد  که در جیت کاندو و کنگفو ریشه داشته اند و باید به این مورد توجه داشته باشید.

 

بررسی 5 نظریه اساسی از کوین ترودو

 

کوین ترودو چندین نظر را  ارائه می دهد. اولین مورد این است که او می گوید، باید حواستان باشد که به چه شخصی گوش می دهد.

 

دومین مورد این است که ظرفیت یادگیری خودتان را باید در نظر بگیرید.

 

سومین مورد نیز این است که باید بدانید که از نظر آموزشی چه قدر پیشرفت داشته اید و باید به این امورد توجه داشته باشید.

 

نکته دیگر این است که شما باید فرآیند ها ذهنی خودتان را در نظر بگیرید تا باعث پیشرفت خودتان شود.

 

نکته آخر این است که باید سعی کنید در چهار مورد قبلی به یک فرد خیلی قوی تبدیل شوید.

 

بر همین اساس می گوید، که قانون جذب فقط برای کسانی جواب می دهد که بر این موارد نیز تسلط کامل دارند.

 

در صورتی که می خواهید بدانید چرا برخی از افراد از قانون جذب نتیجه نمی گیرند باید بر این 5 عامل تسلط داشته باشید. نکته مهمی که باید شما در نظر بگیرید توضیحات مربوط به این موارد می باشد.

 

گوش دادن از نظر استاد

 

کوین ترودو همیشه می گوید که شما اگر می خواهید ثروتمند شوید نباید به سراغ کسی بروید که پکیج های آموزش جذب ثروت را به فروش می رساند، بلکه باید به سراغ کسی بروید که تجربه بسیار زیادی در زمینه جذب ثروت دارد و می خواهد آن را در اختیار شما قرار دهد.

 

نکته ای که شما نیز باید آن را در نظر بگیرید این است که کوین ترودو گوش دادن را ملاک اصلی تمامی کارهایی قرار می دهد که ما حتی نمی دانیم خود او چگونه این سری کارها را انجام می داده است و باید به این امر نیز توجه داشته باشید چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

ارتباط ظرفیت یادگیری و کوین ترودو

کوین ترودو همیشه می گوید که شما باید در هر کاری ظرفیت یادگیری خاص خودتان را بالا ببرید. در این صورت  است که شما می توانید در کار مربوطه به موفقیتی که می خواهید برسید و باید به آن توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که ظرفیت یادگیری در واقع سکوی پرتاب بسیاری از افرادی می باشد که می خواهند در فعالیت ها و رویاهایی که دارند به موفقیت نیز برسند و شما نیز باید این مورد را به خاطر بسپارید.

 

آموزش و پیشرفت از نظر ترودو

او همیشه بر این باور دارد که  آموزش باعث پیشرفت می شود. پیشرفت در چنین حوزه ای در واقع باعث می گردد تا فرد بتواند آموزش را در زمینه های مختلف نیز پیاده سازی نماید و باید به این امر توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود. نکته مهمی که باید شما در نظر داشته باشید این است که آموزش در واقع باعث پیشرفت برای افرادی می باشد که خواهان یادگیری نیز هستند و باید به این امر توجه داشته باشید.

 

عوامل موثر در نظریات کوین

 

کوین ترودو همیشه انجام کارهای عملی و ذهنی را باهم ضروری می داند و شما نیز باید به آن توجه کنید. افکار و عملکرد نیز دو عنصر متفاوت از همدیگر هستند. این دو مورد درواقع آن چیزی می باشند که شما باید به آن ها عمل کنید و طبق آنها رفتار نمایید.

 

توجه به خواسته ها نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که شما باید به همراه تلاش فیزیکی به آن ها برسید. استفاده از رویاها به تنهایی جواب نمی دهد و برای رسیدن به آنها باید از یک سری تکنیک ها استفاده نمایید. اهداف و استراتژی نیز چیزی است که دو عنصر مکمل یکدیگر می باشند. شما برای رسیدن به اهداف نیازمند یک سری استراتژی هستید. نگرش  و اقدام نیز دو عنصر متفاوت از یکدیگر هستند.

 

فرآیند های ذهنی نیز به همراه نقشه جواب می دهند. مقصد و فعالیت نیز چیزهایی هستند که باید آن را در نظر بگیرید. ارتعاض و برنامه ریزی نیز دو عنصر متفاوت از همدیگر هستند. ارتعاش و برنامه ریزی  نیز دو عنصر متفاوت دیگر هستند.

 

به همراه ارتعاش شما قادر خواهید بود مواردی را که می خواهید را به خودتان جذب کنید و باید به آن توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. نیت شما از کارهایی که انجام می دهید نیز باید درست باشد.

 

هرچه نیت شما درست باشد شما نیز به آن چیزی که می خواهید دست خواهید یافت و باید آن را در نظر بگیرید. البته باید بدانید که احساس شما در واقع نشان دهنده این است که چگونه یک کار را به انجام برسانید.

 

چگونگی انجام یک کار در واقع همان چیزی می باشد که شما به آنها برای رسیدن به هدف تان به آن نیاز خواهید داشت و باید به این امر توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

آیا رازهای ناگفته زیادی دارد؟

با توجه به مواردی که گفتیم باید در نظر بگیریم که کوین ترودو رازهایش در واقع در کارهایی می باشد که انجام می دهد. شما نیز باید در نظر بگیرید که کوین ترودو نقشی مهم را در ایجاد موفقیت برای افراد زیادی داشته است و باید به این مورد نیز توجه داشته باشید  چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین باید بدانید که اگر به تمامی نکاتی که کوین ترودو گفته عمل کند می توانید به چیزهایی که می خواهید برسید.

 

دوره های کوین ترودو را بدون سانسور فقط از وب سایت زیر می توانید تهیه کنید چون آثار استاد بعد از زندانی شدن او از اینترنت حذف شد اما این وب سایت تمام آنها را نسخه اصلی قرار داده چون اینترنت پر است از آثار استاد اما فقط نماینده رسمی کوین ترودو در ایران این آثار را به صورت کامل قرار داده است

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما کوین ترودو و نکاتی که از او نمی دانید را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که کوین ترودو از معروف ترین سخنرانان انگیزشی می باشد و کتاب هایی را نیز در این زمینه نوشته است که می توانیم به کتاب آرزوی تو دستورتوست و کتاب درمان های طبیعی اشاره داشته باشیم. در واقع اگر شما به تمامی نکات کوین ترودو عمل کنید به تمامی مواردی که می خواهید دست پیدا خواهید نمود.

 

منبع ما : کوین ترودو