پارس ناز پورتال

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

گن ساعت شنی اصل و خرید بهترین گن لاغری برام شکم و پهلو یکی از دغدغه‌ های افراد چاق می باشد که می خواهند خیلی سریع کاهش وزن انجام دهند، داشتن شکم خوش فرم و صاف برای زنان و آقایان همیشه یک رویا بود ولی با پوشیدن این گن شنی افراد بسیار زیادی از جمله بازیگر مشهور ایرانی، خانم بهاره رهنما از اضافه وزن رها شدند.

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

ماجرای لاغری بهاره رهنما با گن ساعت شنی چه بود؟

ماجرا از این قرار بود که خانم بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی به دلیل داشتن اضافه وزن و شکم بزرگ، دنبال راهی بود تا از این چاقی راحت شده و بدنی خوش فرم داشته باشد که با مراجعه به اینترنت و کسب اطلاعات لازم برای لاغر شدن، با گن لاغری آشنا شد که سریع ترین روش و راحت ترین راه برای چربی سوزی بود!

 

او بعد از آن به دنبال خرید گن لاغری بود که در سایت های معروفی همچون دیجیکالا، ترب، کاپلان مارکت و ایران پاتوق اطلاعاتی در مورد آن و انواع این گن های لاغری کسب کرد که در این مقاله قصد داریم در مورد انواع مختلف گن و علی الخصوص گن ساعت شنی صحبت کنیم، همچنین مصاحبه‌ی ویژه درباره لاغری با بهاره رهنما انجام دادیم که در ادامه مطلب می توانید مطالعه نمایید.

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

انواع مختلف گن لاغری

گن های لاغری برای کمک به کاهش وزن و سایز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است

 

* گن های مخصوص شکم و پهلو مثل : گن ساعت شـنی ، شکم بند هات شیپر ، کمربند اسلیم لیفت و …

* گن های سرتاسری مثل گن MI ترک ، یکسره پادار بند دار و اسلیپ میکروفایبر

* گن های فرم دهی باسن و ران ها

* گن فرم دهی سینه و کتف

* و …

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

گن ساعت شنی چیست و مزایای این گن چه چیزهایی است؟

گن شنی یکی از معروف ترین نوع از گن های لاغری می باشد که به دور کمر و شکم بسته شده و باعث افزایش تعریق و فشرده سازی سلول های چربی می شود، همچنین فشار موجود بر عضلات را کم کرده و دردهای عضلانی حین ورزش را کاهش می دهد.

 

در واقع بخاطر شکل ساعت شنی بودن این محصول همه آنرا به گن ساعت شنی می شناسند و در بالاتنه (از زیر سینه تا زیر ناف) زنان، اندامی استاندارد ایجاد می کند و از شل شدگی و انیاشت چربی شکم و پهلوها جلوگیری می کند.

 

بهترین برند گن شنی مارک آنچری اکسلنت ساخت کشور کلمبیا می باشد، همچنین انوع از گنها لاتکس بوده و داخل این گن ها 9 ردیف فنر است که از لول شدن آن جلوگیری می کند، در جلوی این گن 3 ردیف قزن 15 عددی وجود دارد که با آن می توانید سایزش را هنگام پوشیدن تنظیم کنید.

 

ناگفته نماند که گن ساعت شنی در دو مدل شکم بند و تاپی (جلیقه ای) تولید و عرضه شده است.

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

مصاحبه با خانم بهاره رهنما در رابطه با گن لاغری ساعت شنی

در این بخش می خواهیم مصاحبه ای که همکارمون با خانم رهنما، بازیگر دوست داشتنی کشورمون در رابطه با کاهش وزنشان انجام داده است را خدمت شما عزیزان بیان کنیم!

 

خانم رهنما چند سالتونه و چرا تصمیم به کم کردن وزنتان گرفتید؟

با سلام به شما و همکارانتون، راستش بنده در آذر سال 52 دنیا اومدم و الان 47 سالمه ولی در اصل 18 سالمه (با خنده و شوخی) من از بچگی اصلا چاق نبودم و بعدها به دلایلی از 20 سالگی کم کم وزنم بالا رفت تا اینکه حدود 3-4 سال قبل بصورت عجیبی با اضافه وزن همراه بود و از این همه بد فرمی بدنم احساس کمبود اعتماد به نفس پیدا کردم، جوری که وقتی تو آینه خودمو نگاه میکردم از شکم بزرگ و شل شدم، خجالت میکشیدم! به همین خاطر تصمیم به لاغری گرفتم.

 

ماجرای آشنا شدنتون با گن لاغری چگونه بود؟

راستشو بخایین با دوستم راجب لاغریم صحبت کردم که ایشون بهم گفت یکسری گن لاغری هست که با پوشیدنش در طول روز به راحتی میتونی چربی های اضافه شکمتو آب کنی و کاهش وزن داشته باشی منم توصیه‌ی دوستمو گوش دادم و رفتم توی اینترنت کلی راجبش اطلاعات بدست آوردم، توی سایت های دیجی کالا، آمازون، کاپلان مارکت و ایران پاتوق برای خرید گشتم و گنی که مدنظرم بود را تونستم پیدا کنم.

 

بالاخره بهترین گن لاغری را چی انتخاب کردین و از کدوم سایت خرید کردین؟

والا از چندتا دکتر جراح زیبایی و لیپوماتیک مشورت گرفتم و شاید باور نکنید، همشون گن ساعت شنی رو بهم پیشنهاد دادند! البته خودم از شناختی که از این گن در سایت ها پیدا کرده بودم، میخاستم گن شنی استفاده کنم ولی با توصیه‌ی دکترها تصمیم خودم رو برای خرید گن ساعت شنی قطعی کردم! من در سایت های مختلفی فروش گن شنی رو دیدم، حتی توی دیجیکالا هم بود ولی یکی از دکترها بهم پیشنهاد داد جنس اصل و بهترین مارک گن شنی را از سایت ایران پاتوق بخرم!

گن ساعت شنی و ماجرای خرید گن لاغری توسط بازیگر معروف

در حال حاضر چقدر از وزنتان کاهش یافته و آیا از این گن راضی هستید؟

بعد از پوشیدن گن شنی همون لحظه‌ی اول شکمم فرم خوبی گرفت و شل شدنش رفع شد، بعد از 6 ماه استفاده از گن ساعت شنی اصل بصورت عجیبی در حدود 40 کیلو از وزنم کم شد و چربی های شکم و پهلوم کاملا آب شد که برای خودم باورکردنی نبود!! بله خدارو هزاران مرتبه شکر میگم که با این محصول آشنا شدم و توانستم گن ساعت شنی اصل و درجه 1 را از فروشگاه ایران پاتوق تهیه کنم و همینجا از این فروشگاه قدردانی می کنم.

 

در آخر برای افرادی که مشکل اضافه وزن دارند چه پیشنهادی می کنید؟

تنها توصیه‌ای که میتونم بکنم سعی کنند رژیم غذایی خودشونو رعایت کنن، ورزش کردن رو هیچ وقت فراموش نکنن و حتما برای لاغری جراحی یا هزینه های میلیاردی نمیخاد انجام بدهند، فقط با پوشیدن گن ساعت شنی به راحتی میتونن لاغر کرده و از اضافه وزن خداحافظی کنند!

 

در آخر از شما و همکارانتون تشکر می کنم و برای خرید گن ساعت شنی اصل با سایت ایران پاتوق با شماره 09904589799 تماس بگیرید و این را برای خودتون تهیه نمایید.