پارس ناز پورتال

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس 

فروشگاه والمارت در چین اقدام به عرضه خوراکی هایي می کند که مردم چین علاقه زیادی به خوردن آنها دارند مثل گوشت کوسه!آمار نشان می دهد که یک خانواده آمریکایی به طور متوسط حدود ۴۰۰۰ دلار در سال از فروشگاه‌هاي زنجیره‌اي والمارت خرید می کند. این مقدار پول بسیار زیادی هست؛ و اکنون میبینید

 

که فروشگاه والمارت در چین هم درآمد بسیار عظیمی دارد. اما چیزی در فروشگاه‌هاي والمارت چین وجود دارد که در هیچ فروشگاه والمارت دیگری وجود ندارد. اگر از بیرون مشاهده نمایید فروشگاه‌هاي والمارت چین و ایالات امریکا تفاوتی با هم ندارند. اما اگر وارد آن شوید، به دلایل عجیب و احتمالا چندش آوری به شدت تعجب میکنید.

 

فروشگاه‌هاي والمارت چین یکی از زشت‌ترین فروشگاه‌ها در تاریخ والمارت میباشند. در این جا برخی از صحنه هایي را دیدن میکنید که هنگام ورود به والمارت در چین با آن‌ها مواجه میشوید.

 

مشتریان گوشت خامی که میخواهند را خودشان با دست خالی جدا میکنند

هیچ چیزی منزجر کننده‌تر از این نیست که دست یک میلیارد نفر گوشت شما را گذشته از این که سر میز شامتان بیاید لمس کرده باشد. این ماجرای گوشتی هست که در فروشگاه‌هاي والمارت چین فروخته میشود. هزاران مشتری هر روز اجازه دارند به این گوشت‌ها دست بزنند و گوشتتشان را انتخاب کنند و بردارند.

 

از همۀ بدتر این که این گوشت‌ها در ظرف‌هاي بزرگی در فضای باز در کنار چیزهایی فروخته میشوند که ممکن هست هیچ علاقه‌اي به آن‌ها نداشته باشید.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

لاکپشت‌ها و قورباغه‌هاي زنده در کنار هم فروخته می شوند

 به گزارش پارس ناز برکه و ساحل تنها مکان هایي نیستند که در آن‌ها لاکپشت و قورباغه‌هاي زنده پیدا می کنید. شما می توانید به فروشگاه والمارت در چین سر بزنید و قورباغه و لاکپشت‌هاي زنده را مشاهده نمایید. چینی‌ها به خوردن غذا هاي عجیب‌وغریب سرشناس میباشند و مدیریت والمارت انچه مشتریان دوست دارند را به آن‌ها ارائه دهند.

 

برای ما قورباغه و لاکپشت زنده در سبد خرید چیز جالبی نیست و به ندرت آن‌ها را دوست داریم. اما این یکی از قفسه هایي هست که هنگام خرید از این فروشگاه مجبورید از مقابل آن عبور کنید.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

مشتریان میتوانند به معنای حقیقی کلمه در این فروشگاه ماهیگیری کنند

دیدن کسی با یک قلاب ماهیگیری در یک فروشگاه قطعا چیز عجیبی به نظر می رسد، اما یکی دیگر از مناظری هست که در فروشگاه والمارت چین دیدن میکنید. مشتریان اجازه دارند غذای دریایی خود را از یک مخزن بزرگ ماهیگیری کنند و حتی تجهیزات لازم برای اینکار هم برایشان فراهم شده هست. حیوانات دریایی این مخزن نیز به خوبی مراقبت و تغذیه میشوند. این موضوع به همان اندازه که عجیب هست طنز هم هست.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

کروکدیل‌هاي مرده در بخش گوشت‌هاي یخبسته فروخته می شوند

مزه غذا هاي چینی بسیار دورتر از آن چیزیست که همۀ ما تجربه کرده ایم. یکی از این غذا‌ها گوشت کروکدیل هست. در فروشگاه‌هاي والمارت چین کروکدیل‌ها در بخش گوشت‌هاي یخبسته به فروش میرسند. اگر گوشت کروکدیل دوست ندارید این صحنه برایتان بسیار چندش آور خواهد بود. کروکدیل‌ها معمولاً در قفسه‌ها چیده و با یخ پوشیده می شوند. درست در کنار آن‌ها ماهی‌ها قرار دارند

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

برنج در ظرف‌هاي بزرگ سربازی فروخته میشود که مشتریان می توانند از آن برداشته و بو کنند

به نظر میرسد که هیچ سیاستی برای مدیریت مواد خوراکی در والمارت چین وجود ندارد. اضافه بر این که دست زدن به گوشت آزاد هست، هرکسی میتواند به برنج‌ها هم دست بزند، بو کرده و انتخاب کند.‌می توانید تصور کنید که چند بار باید این برنج را بشویید تا خیالتان آسان شود.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

کوسه هم در این فروشگاه فروخته می شود

اضافه بر کروکدیل میتوانید کوسه‌ها را هم در بخش گوشت‌هاي یخبسته این فروشگاه مشاهده نمایید. کوسه‌ها حیوانات مهربانی نیستند و دیدن آن‌ها به این شکل اصلا دیدنی نیست. اما از نظر چینی‌ها این یک بازاریابی فوق العاده در والمارت هست. این کوسه‌ها را هم هرکسی می تواند لمس کرده و کوسه موردنظر خود را انتخاب کند.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

والمارت چین گوشت الاغ یخبسته هم دارد

فهرست غذا هاي عجیب چین در بخش گوشت‌هاي یخبسته تمامی ندارد. والمارت چین به مشتریان ارجمند خود گوشت الاغ می‌فروشد. ظاهراً میلیون‌ها الاغ هر سال در کشتارگاه‌هاي چین کشته می شوند. در سال ۲۰۱۱ حدود ۲.۴ میلیون الاغ کشته شدند. شمار افرادی که گوشت الاغ میخورند خیلی چندان نیست، اما بخش قابل توجهی از جمعیت چین را تشکیل می دهند.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

این فروشگاه یکی از شلوغ‌ترین فروشگاه‌هاي والمارت دنیا هست

چین کشور بزرگی هست و والمارت وقتی تصمیم گرفت فروشگاه‌هاي خود را در این کشور ۱.۳ میلیارد نفری باز کند آینده خوبی برای آن تصور میکرد. شلوغ بودن این فروشگاه از نظر سودآوری خبر خوبی هست، اما با دقت به شمار کم فروشگاه‌هاي والمارت در چین برای برای خریداران خبر بدی هست. چین شلوغ‌ترین فروشگاه‌هاي والمارت دنیا را دارد و مجبورید به خصوص در ساعات بحبوحه و فصول خرید برای پیدا کردن قفسه و رسیدن به صندوق‌ها بجنگید.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

می توانید آب پرتقال و روغن را با هم بخرید

والمارت توصیه‌ها و کالاهای ارزانی در چین ارائه می دهد، یکی از پیشنهادهای عجیب این فروشگاه روغن ذرت و آب پرتقال هست که باهم ارائه می شود. چینی ها این پیشنهادهای ترکیبی را دوست دارند و به سرعت قفسه‌ها را خالی می کنند، اما از این ایده در والمارت‌هاي ایالات امریکا پیشباز نشد.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

قسمت‌هاي بسته بندی شده خزندگان

در فروشگاه‌هاي والمارت چین قسمت‌هاي گوناگون هر نوع خزنده را به صورت بسته بندی شده و در اندازه‌هاي گوناگون پیدا میکنید. افرادی که نمیتوانند یک کروکدیل کامل بخرند به این قسمت می آیند و یک بسته سر، پا یا دم کروکدیل می خرند. این قسمت یکی از پرطرفدار‌ترین بخش‌ها برای چینی هاست.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

آزمایشگاه‌هاي سیار فروشگاه‌هاي والمارت

آزمایشگاه‌هاي سیاری در فروشگاه‌هاي والمارت چین وجود دارند که فروشگاه به فروشگاه میروند تا مواد خوراکی را از نظر آلاینده‌ها که یکی از آن‌ها آفت کش‌ها میباشند مورد بررسی قرار دهند.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

اردک‌هاي پوست کنده در معرض دید

اردک مزه خوبی نزدیک به مرغ دارد، اما احتمالا دوست ندارید اردکی را خرید کنید که در فضای باز آویزان شده هست. والمارت مجبور شد به دلیل فروش اردک‌هاي منقضی شده دو میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ پرداخت کند. مجبورید برای پیدا کردن راه در بین جمعیت بجنگید، خدمت کردن به یک جمعیت یک میلیاردی میتواند وحشتناک باشد. خریداران والمارت چینی با جنگیدن برای پیدا کردن راه در بین جمعیت و قفسه‌ها آشنا میباشند.

 

ازدحام‌ها و شلوغی هنگام پیشنهادات ویژه و فصول تعطیل اکثر می شود. باتوجه به نزدیکی بیش ازحد در این مکان فوق شلوغ و این که افراد چقدر در چنین شرایطی عرق میکنند میتوانید تصور کنید که با چند نفر با لباس‌هاي خیس از عرق برخورد خواهید کرد.

گوشت حیوانات عجیب در فروشگاه والمارت چین +عکس

قورباغه خوردن چینی ها،کوسه خوردن چینی ها،غذا هاي عجیب درچین،خوردن کوسه در چین،خوردن لاک پشت در چین