پارس ناز پورتال

۱۰ گوشی محبوب شیائومی میان‌رده

۱۰ گوشی محبوب شیائومی میان‌رده

وقتی می‌خواهیم گوشی هوشمند تهیه کنیم، با برندهای نام آشنای بسیاری در بازار روبه‌رو می‌شویم که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در سال‌های اخیر، گوشی‌های شیائومی به‌عنوان گوشی‌هایی کارآمد و قیمت مناسب در بین افراد جامعه شناخته شده‌اند.

 

شیائومی دارای مدل‌های متنوعی از انواع گوشی‌های میان‌رده و رده‌بالا است. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی برند شیائومی، به بررسی مدل‌های میان رده محبوب آن پرداخته و سپس به بررسی امکان خرید اقساطی گوشی موبایل بپردازیم. اگر خرید گوشی مناسب برای شما دغدغه ایجاد کرده است و در پی شناخت مدل‌های میان رده مناسب برای خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

برند شیائومی

 

شیائومی یا ژیائومی «Xiaomi» که گاهی «شومی» نیز تلفظ می‌شود، یک شرکت چینی است که در سال 2010 در شهر پکن کشور چین تأسیس شد. این شرکت حول محور طراحی و تولید قطعات الکترونیکی، به‌خصوص برای تلفن‌های همراه فعالیت دارد.

 

مدیر عامل این شرکت آقای لی جون «Lei Jun» به‌عنوان سومین فرد ثروتمند در کشور چین شناخته شده است. از جمله محصولات شیائومی می‌توان به تلفن همراه، تلویزیون هوشمند، تبلت، پاور بانک و… اشاره کرد.

 

البته در کشور ما، این برند بیشتر بخاطر تلفن‌های همراه هوشمند خود در بین مردم شناخته شده است. در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های میان رده و محبوب این برند می‌پردازیم.

 

معرفی ۱۰ گوشی شیائومی میان رده

 

وقتی تصمیم به خرید گوشی موبایل گرفته می‌شود، معمولا مدل‌های متنوع بازار را بررسی می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. برای بررسی گوشی‌های شیائومی میان‌رده مناسب می‌توان به مدل‌های زیر توجه کرد:

 

گوشی ردمی نوت ۱۱ «Redmi Note 11»

ردمی نوت یازده یک گوشی با صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع «AMOLED» با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است که طراحی ظاهری و ارگونومی مناسبی دارد. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

* وضوح مناسب تصویر

* نرخ رفرش صفحه بالا

* اندروید 11 همراه با MIUI 13

* تراشه مرکزی اسنپدراگون 680 و تراشه گرافیکی Adreno 610

 

این گوشی به نسبت کیفیت و امکاناتی که دارد، دارای قیمت مناسبی است که خرید آن را نسبتا به‌صرفه می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی میان رده خوب هستید، ردمی نوت 11 می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو «Redmi Note 10 Pro»

ردمی نوت 10 پرو یک گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچ «AMOLED» با حاشیه‌های نازک و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است که به‌عنوان یک گوشی خوش‌دست شناخته شده. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان چنین مواردی را نام برد:

 

* نرخ رفرش بالا

* تراشه مرکزی اسنپدراگون 732 و تراشه گرافیکی Adreno 618

* اندروید 11 همراه با پوسته MIUI 12

 

این گوشی دوربین باکیفیتی دارد که در عکس‌ها و فیلم‌ها می‌توان جزئيات و رنگ‌های با کیفیت بالا را ارائه کند. بنابراین اگر به‌دنبال یک گوشی با کیفیت دوربین و کارایی مناسب هستید، ردمی نوت 10 پرو به شما پیشنهاد می‌شود.

۱۰ گوشی محبوب شیائومی میان‌رده

گوشی پوکو اف ۳ «Poco f3»

پوکو اف سه یک گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع «AMOLED» است که کیفیت تصویر عالی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی در برابر ضربه و افتادن مقاوم است. سایر ویژگی‌های این گوشی به قرار زیر هستند:

 

* نرخ تازه‌سازی 120 هرتز

* تراشه مرکزی اسنپدراگون 870 و تراشه گرافیکی Adreno 650

* اندروید 11 قابل ارتقاء همراه با MIUI 12.5.6

 

این گوشی نیز کیفیت دوربین و عملکرد مناسبی دارد که آن را به یک گوشی میان رده ایده‌آل تبدیل می‌کند و می‌تواند انتخاب مناسب شما در خرید گوشی باشد.

 

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو «Poco X4 Pro»

پوکو ایکس چهار پرو یک گوشی با نمایشگر 6.67 اینچی «AMOLED» است که بسیار روشن بوده و بسیار راحت می‌توان از آن در زیر نور آفتاب استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

* نرخ تازه سازی 120 هرتز

* تراشه مرکزی اسنپدراگون 695 و تراشه گرافیکی Adreno 619

* اندروید 11 قابل ارتقاء همراه با MIUI 13

 

دوربین این گوشی هم در روز و هم در شب به‌خوبی عمل کرده و جزئیات متناسبی از تصاویر گرفته شده را به نمایش می‌گذارد. از این رو می‌توان از پوکو ایکس 4 پرو نیز به‌عنوان یک گوشی مناسب برای خرید یاد کرد.

 

*گوشی پوکو ام ۴ پرو «Poco M4 Pro»

گوشی پوکو ام چهار پرو یک گوشی با نمایشگر 6.43 «AMOLED» است که کیفیت تصویر بالایی داشته و رنگ‌ها را به‌صورت دقیق نمایش می‌دهد. ویژگی‌های اصلی این گوشی به این قرار است:

 

* نرخ تازه سازی 90 هرتز

* تراشه مرکزی مدیاتک هلیو جی 96 و تراشه گرافیکی Mail-G57

* اندروید 11 قابل ارتقاء همراه با MIUI 13

 

کیفیت کارایی و دوربین این گوشی نیز در حد مطلوب قرار دارد. به همین خاطر می‌توان در خرید اقساطی گوشی موبایل به خرید پوکو ام 4 پرو نیز فکر کرد.

 

گوشی پوکو ام 5 «Poco M5»

پوکو ام پنج یک گوشی با نمایشگر 6.58 اینچ «IPS LCD» که از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. از جمله ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

* نرخ تازه‌سازی 90 هرتز

* تراشه مرکزی مدیاتک هلیو جی 99 و تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2

* اندروید 12 قابل ارتقاء همراه با MIUI 13

 

تصاویر گرفته شده با این گوشی دارای کنتراست و وضوح بالایی هستند. برای خرید اقساطی گوشی موبایل و همچنین خرید هدفون و هندزفری به همراه آن می‌توان گوشی پوکو ام 5 را در نظر گرفت.

 

گوشی ۱۱ لایت ان‌ای «Lite NE»

گوشی یازده لایت ان‌ای یک گوشی با نمایشگر 6.55 اینچ «AMOLED» است که کیفیت تصویر عالی داشته و از حالت‌های دالبی‌ویژن و « HDR10+» پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های اصلی این گوشی به قرار زیر هستند:

 

* نرخ تازه‌سازی 90 هرتز

* تراش مرکزی اسنپدراگون 778 تراشه گرافیکی Adreno 642L

* اندروید 11 قابل ارتقاء همراه با MIUI 12.5

 

روشنایی این گوشی سبب میشه تا در جلوی نور آفتاب نیز بتوان از آن استفاده کرد. همچنین دوربین آن برای عکاسی در شب و روز مناسب است. بنابراین می‌توان خرید آن را در برنامه قرار داد.

 

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس «Redmi note 11 pro plus»

ردمی نوت یازده پرو پلاس یک گوشی با نمایشگر 6.67 اینچی از نوع «Super AMOLED» است که کیفیت مطلوبی دارد. دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی به این قرار هستند:

 

* نرخ تازه‌سازی 120 هرتز

* تراشه مرکزی مدیاتک 920 و تراشه گرافیکی Mail-G68

* اندروید 11 همراه با پوسته MIUI 12.5

 

این گوشی طراحی راحتی داشته و از حالت «HDR10» پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان آن را نقدی خریداری کرده یا در گزینه خرید اقساطی گوشی موبایل قرار داد.

 

گوشی پوکو ایکس 4 جی‌تی «Poco X4 GT»

گوشی پوکو ایکس چهار جی‌تی یک گوشی با صفحه‌نمایش 6.6 اینچ «IPS LCD» است که بسیار شیک و ساده طراحی شده است. ویژگی‌های اصلی این گوشی به قرار زیر هستند:

 

* نرخ تازه‌سازی 144 هرتز

* تراشه مرکزی دیمنسیتی 8100 و تراشه گرافیکی Mali-G610 MC6

* اندروید 12 همراه با پوسته MIUI 13 برای پوکو

 

صفحه نمایش این گوشی نیز از حالت «HDR10» و دالبی ویژن پشتیبانی کرده و روشنایی 650 نیت را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در خرید اقساطی گوشی موبایل در کنار خرید هدفون و هندزفری به این گوشی فکر کنید یا آن را نقدی خریداری نمایید.

 

نکته قابل توجه در تمام گوشی‌های فوق آن است که هم می‌توانند به‌صورت نقدی و هم اقساطی خریداری شوند. این امکان از طریق گزینه خرید اقساطی گوشی موبایل در کنار خرید هدفون و هندزفری در وبسایت «ازکی وام» فراهم شده است.

 

خرید اقساطی گوشی شیائومی از طریق «ازکی‌وام»

 

ممکن است شما یکی از مدل‌های گوشی شیائومی را برای خرید در نظر گرفته باشید. خبر خوب این است که برای خرید گوشی موردنظر خود لازم نیست به هر دلیلی صبر کنید. بلکه در اسرع وقت می‌توانید برای خرید آن اقدام کرده و هزینه آن را بعدا پرداخت کنید.

 

ازکی‌وام امکانی را فراهم کرده که افراد می‌توانند از طریق آن انواع گوشی‌های برند شیائومی یا حتی سایر برندها را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. برای این کار فقط کافی است در ازکی‌وام ثبت‌نام کرده و اطلاعات هویتی و کاری خواسته شده را بارگذاری کنید.

 

آن‌گاه ازکی‌وام به شما اعتبار می‌دهد و شما می‌توانید با اعتبار خود برای خرید اقساطی گوشی موبایل و همچنین خرید هدفون و هندزفری و سایر لوازم دیجیتال از فروشگاه‌های همکار و طرف قرارداد با ازکی‌وام اقدام کنید.