پارس ناز پورتال

۵ نکته برای رزرو هتل ارزانتر و آسانتر

۵ نکته برای رزرو هتل ارزانتر و آسانتر

شاید همیشه ارزان بودن خوب نباشد؛ اما اگر امکان این کار وجود داشته باشد؛ چراکه نه! بگذارید منظور را این‌طور به عرض‌تان برسانیم؛ همیشه راه‌هایی برای کمتر خرج کردن و رسیدن به هدف با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر هم وجود دارد! بخصوص اگر بخواهید به سفر بروید.

 

رزرو هتل با قیمت کمتر و ارزان‌تر حتماً به نفع شما خواهد بود و می‌توانید بقیه بودجه سفرتان را صرف خوشگذرانی و خرید کنید. ۵ نکته برای رزرو هتل ارزان‌تر و آسان‌تر را به شما آموزش خواهیم داد.

 

سفر در ایام غیر پیک

 

حتماً واژه پیک و غیر پیک را شنیده‌اید؟ اما اگر به گوشتان نخورده، باز هم مشکلی ندارد ما برایتان توضیح می‌دهیم. ایام پیک به زمانی می‌گویند که فصل سفر باشد. حتماً در کنار ایام پیک، کلمه ‌های سیزن را نیز شنیده‌اید! های سیزن در واقع همان ایام پیک سال است.

 

برای مثال عید نوروز در ایران های سیزن یا فصل سفر است. همچنین تابستان‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، یکی از بهترین زمان‌های سفر بوده و جزو فصل‌های توریست پذیر است. بنابراین تابستان‌ها به خصوص ایام تعطیل در تابستان، جزو ایام پیک شناخته می‌شود.

 

علاوه بر تابستان‌ها دو هفته آخر زمستان که هوا رو به گرم شدن است و یا دو هفته اول فروردین نیز جزو ایام پیک سفر است. تعطیلات رسمی نیز جزو ایام پیک بوده و باید حواستان به این ایام باشد! همان‌طور که می‌دانید در ایام پیک، مسافرت‌ها به شدت اوج گرفته و بسیاری از هتل‌ ها به دلیل بالا بودن متقاضی مجبورند هزینه‌ها را بالا ببرند؛

 

چراکه اکثر هتل ‌ها رزرو شده و در صورت خالی بودن اتاق‌ها ترجیح می‌دهند با هزینه بیشتری خدماتشان را ارائه دهند. بنابراین یکی از راه‌های رزرو ارزان هتل توجه به ایام پیک و فصل‌های پر سفر است.

 

نقطه مقابل ایام پیک روزهای کم سفر و غیر پیک سال است. روزهای غیر پیک هم مشخص است. اواسط هفته، روزهای برفی، روزهای بارانی، اکثر روزهای زمستان، اوایل فصل مهر که مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند. همچنین گرم‌ترین روزهای سال در تابستان و فصل امتحانات یعنی خرداد جزو روزهای غیرپیک هستند.

 

از همین رو از شدت سفرها کاسته شده و هتل داران با پایین آوردن قیمت‌ها و تخفیفات فصلی سعی به جذب گردشگران و مسافران دارند. در نتیجه ایام غیر پیک بهترین زمان برای سفر ارزان است.

۵ نکته برای رزرو هتل ارزانتر و آسانتر

استفاده از تخفیف‌های ویژه

 

گاهی وقتا حتی قصد سفر کردن را ندارید؛ اما با یک پیشنهاد ویژه راهی سفر می‌شوید. این وسوسه از جایی شروع می‌شود که چشمتان به تخفیف‌های ویژه می‌خورد. تخفیفات ویژه رزرو هتل را اکثر وبسایت‌ها ارائه می‌دهند؛

 

البته باید از صحت این تخفیفات مطمئن شوید! برای این کار لازم است کمی تحقیق و جستجو کنید و یک وب سایت معتبر را برای رزرو هتل انتخاب نمایید که تخفیفاتش واقعی باشند!

 

نوع اتاق

 

همان‌طور که می‌دانید اکثر هتل ‌ها دارای اتاق با ظرفیت‌های متفاوت هستند. علاوه بر این بعضی از هتل ‌ها علاوه بر اتاق، دارای سوئیت، ویلا و آپارتمان نیز هستند. یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل قیمت هتل، نوع اتاقی است که انتخاب می‌کنید! اگر شما یک خانواده پنج نفره هستید و دوست دارید رزرو هتل را ارزان‌تر انجام دهید،

 

بهتر است به دنبال اتاق‌های پنج تخته باشید؛ چراکه با انتخاب سوئیت، ویلا یا آپارتمان، مطمئناً هزینه بیشتری را باید باید برای رزرو هتل پرداخت کنید. می‌بینید که با یک انتخاب هوشمندانه و انتخاب اتاق‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند، می‌توان سفری مقرون به صرفه داشت.

 

امکانات و خدمات رایگان اتاق

 

شاید در هنگام رزرو هتل از دیدن قیمت اتاق‌ها متعجب شوید و حس کنید قیمت اتاق کمی بالاست! در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات بیشتری در مورد اتاق‌های هتل مورد نظراتان به دست آورید.

 

برای مثال روی جزئیات بیشتر اتاق، کلیک کنید تا امکاناتش را ببینید. توجه داشته باشید که اکثر هتل ‌ها امکانات و خدمات رایگانی را در اختیار شما قرار می‌دهند که هزینه آن را روی اتاق محاسبه می‌کنند!

 

زمان مناسب سفر

 

برای نجات یافتن از شلوغی‌ها بهتر است زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید. گذشته از بحث پیک و غیر پیک بودن می‌خواهیم در مورد مسئله‌ای مجزا با شما صحبت کنیم. اگر دوست دارید اتاق موردنظرتان را با قیمت مناسب‌تر، امکانات و خدمات بهتر رزرو کنید، بهتر است زمان سفر خود را به اواسط هفته موکول نمایید.

 

اولین مزیت رزرو هتل آسان و ارزان است. دومین مزیت رزرو اتاق مورد نظر شما با کیفیت بیشتر است؛ چراکه نیروی خدمات هتل، زمان بیشتری برای نظافت و رسیدگی به اتاق‌ها دارند.

 

سومین مزیت دسترسی راحت و بدون دغدغه شما به امکانات ورزشی و تفریحی هتل مانند استخر، سونا، جکوزی، اسپا و سایر امکانات و خدماتی است که در ایام پیک شاید شامل حالتان نشود و یا برای استفاده از آنها باید منتظر زمان مشخص باشید.

 

رزرو آنلاین هتل

 

یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو هتل به صورت آنلاین است. سعی کنید این نکته را جدی بگیرید! معمولاً وب سایت‌ها تخفیفات خوبی روی رزرو آنلاین هتل اعمال می‌کنند و شما می‌توانید از این تخفیفات بهره‌مند شوید. همچنین وب سایت‌هایی هستند که اگر در آنها ثبت نام نمایید دارای تخفیفات ویژه اعضا هستند.

 

رزرو هتل آپارتمان

 

رزرو هتل آپارتمان در شهرهای مختلف طرفداران خاص خودش را دارد، اقامت در هتل آپارتمان بسیار شبیه ‏به اجاره آپارتمان است ، هتل آپارتمان ها برای افرادی که به دنبال راحتی و احساسی شبیه به اقامت در منزل خود را می باشند بسیار مناسب است برخی هتل آپارتمان ها را به مثابه خانه خود انگاشته که موقتاً از محل اصلی زندگی آنها به دور است،

 

بنابراین هرآنچه که در ‏خانه فراهم است ممکن است در هتل آپارتمان نیز فراهم باشد و همچنین فرصت اینکه همه اعضا خانواده در کنار هم و در یک واحد اقامت داشته باشند بیشتر است ،در برخی از هتل آپارتمان ها امکان پخت و پز برای مهمانان فراهم می باشد .‌

 

امکان رزرو اقامتگاه های بومگردی مختلف با امکانات متفاوت به صورت گسترده در ایران هتل آنلاین ممکن می باشد حس نوستالژی وآشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم محلی در هر منطقه و حس زیستن به سبک و سیاق باستانی اصیل ایرانی همراه باطعم غذا های محلی باعث گردیده افراد زیادی از تمامی نقاط به این مناطق بیایند وتجربه پخت نان را با دستان خود بچشند.

 

اگر به دنبال یک وب سایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین هتل هستید به شما ایران هتل آنلاین را پیشنهاد می‌کنیم. این وب سایت سالیان سال است که در زمینه رزرو هتل ‌های ایران فعالیت داشته و خدمات ایده‌آلی در این زمینه دارد!

 

برای مثال در این وب سایت می‌توانید به گالری تصاویر هر هتل دسترسی داشته باشید، نظرات کاربران در مورد هتل ‌های مورد نظرتان را بخوانید، بدون کسر جریمه هتل خود را کنسل کنید، از خدمات ۲۴ ساعته و پشتیبانی فعال این وب سایت بهره‌مند شوید.

 

علاوه بر همه این‌ها وبسایت ایران هتل آنلاین تضمین کمترین نرخ در بین تمامی وب سایت‌های آنلاین را دارد و شما می‌توانید با رزرو هتل در این وب سایت کمترین نرخ را برای هتل مورد نظرتان را پرداخت کنید.

 

در نهایت ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com/) را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چون می‌توانید رزرو هتل را آسانتر و سریعتر انجام دهید.