پارس ناز پورتال

10 ترند آرایشی جذاب برای پاییز 2023

10 ترند آرایشی جذاب برای پاییز 2023

برخلاف سال‌های گذشته، با فرا رسیدن پاییز امسال، دیگر لازم نیست خودتان را به پالت‌های نود و قهوه‌ای محدود کنید. بلکه می‌توانید تمام خلاقیت و رویاهای ذهنی خود را به واقعیت تبدیل نمایید و از آنها لذت ببرید. برای درک شگفتی ترندهای پاییز 2023، کافی است با چند مورد از آنها آشنا شوید.

 

پرطرفدارترین ترندهای پاییز 2023 را بشناسید

 

1.  به استقبال وینیل لب بروید

از ترند جدید وینیل لب کمک بگیرید و ظاهری جسورانه و خاص برای پاییز امسال رقم بزنید. وینیل لب، تکنیک خاصی است که امسال به لطف برند میبلین شاهد ترند شدن آن هستیم. رژ لب‌های وینیل، ظاهری براق و پررنگ به لب‌هایتان هدیه می‌دهند. هدف اصلی این ترند، معطوف کردن توجهات به سمت آرایش لب‌ها است.

 

ترند وینیل لب را می‌توانید با میکاپ‌های نود و نچرال ترکیب کنید. یا حتی با کمک ریمل ساده، مژه‌هایتان را پرپشت کنید و بدون هیچ زحمت بیشتری با لب‌های وینیل خود بدرخشید.

 

2.     تم نارنجی کدو تنبل‌ها را فراموش نکنید

تم نارنجی خرمالوها و کدوتنبل‌ها، یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های پاییزی هستند. به لطف سلبریتی مشهور هالیوودی باربی فریرا، امسال شاهد ترند آرایشی کدو تنبل‌ها هستیم. این ترند خاص، یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثرترین آرایش‌های پاییزی است.

 

برای داشتن این میکاپ، بهتر است تم نارنجی متوسط تا پررنگی را با توجه به رنگ پوست و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. حالا سایه نارنجی را به سراسر پلک‌هایتان بمالید و با رسیدن به ابروها، آن را محو نمایید.

 

برای تکمیل آرایش چشم‌ها، می‌توانید از مشکی با الگوی کلاسیک یا گرافیکی کمک بگیرید. کنتراست بین خط چشم مشکی و سایه نارنجی، ظاهری چشمگیر و متفاوت به چهره‌تان هدیه می‌دهد.

 

برای انتخاب رژ لب، بهتر است به سراغ برق لب، بالم لب یا پالت نود رژ لب‌هایتان بروید. در نظر داشته باشید که انتخاب رژ لب‌های پررنگ، تاثیر سایه نارنجی چشم‌هایتان را کمررنگ‌تر می‌کند و زحماتتان را هدر می‌دهد. در آخر هم، می‌توانید از کک و مک‌های مصنوعی و هایلایترهای طلایی و برنز برای تکمیل میکاپ خود استفاده کنید.

10 ترند آرایشی جذاب برای پاییز 2022

3.     از ترند رژ لب‌های مشکی غافل نشوید

از تغییر نترسید و به سراغ تازه‌ترین هدیه‌های پاییزی بروید. رژ لب مشکی، یکی از نوآوری‌های نسبتا جدید صنعت مد و زیبایی است که اخیرا با جنجال زیادی همراه بوده است. تاثیری که رژ لب مشکی می‌تواند روی ظاهر و استایلتان داشته باشد، احتمالا شما را شگفت زده می‌کند.

 

بهترین گزینه آرایش چشم با رژ لب مشکی، خط چشم‌های سرتاسری استایل گرانج است. برای اجرای این خط چشم، ابتدا مداد چشم پررنگ و نرمی را انتخاب نمایید. سپس خطوط نامنظمی را در دو قسمت پلک بالا و پایین رسم نمایید.

 

سعی کنید استایل ابروهایتان را تا جای ممکن طبیعی نگه دارید. در صورت تمایل می‌توانید با کمک ژل یا صابون ابرو، حالت ابروهایتان را مرتب نمایید و ظاهری لیفت و جسورانه برای چشم‌هایتان رقم بزنید.

 

این رژ لب خاص را می‌توانید با تاثیر کلاسیک رژگونه‌های پررنگ ترکیب کنید. برای این کار، رژ گونه‌ای با طیف زرشکی تا قرمز را انتخاب نمایید و براش آرایشی خود را به مقدار زیادی از پودر رژگونه آغشته کنید. حالا براش را از شقیقه تا استخوان گونه حرکت دهید و بگذارید زیبایی این رژگونه چهره‌تان را تسخیر کند.

 

4.     سایه‌های هلویی و صورتی را امتحان نمایید

سایه چشم‌های پررنگ هلویی و صورتی، احتمالا رنگ‌هایی هستند که در پالت سایه اکثر ما دست نخورده باقی مانده‌اند. اگر از ظاهر یکنواخت و همیشگی‌تان خسته شده‌اید، پس بهتر است دست به کار شوید و به سراغ رنگ‌های هیجان انگیز پالت سایه بروید.

 

براش سایه متوسط و با کیفیتی را انتخاب کنید و تا جای ممکن به پیگمنت‌های سایه هلویی خود آغشته نمایید. بی‌مهابا سایه را به سراسر پلک بالای خود بمالید و تا وسط پلک پایین امتداد دهید. حالا با سایه روشن نقره‌ای یا طلایی، گوشه داخلی چشم‌هایتان را پر کنید.

 

سایه‌های پررنگ را می‌توانید با خط چشم‌های کلاسیک و دنباله دار تکمیل کنید و ظاهری کشیده به چشم‌هایتان بدهید. اگر دوست دارید چشم‌هایتان بیش از همیشه بدرخشد، می‌توانید از اکستنشن‌های مژه و ریمل‌های پرکننده نیز کمک بگیرید.

 

عاشق کانتور لب هستید؟ الان بهترین زمان ممکن برای اجرای آن است. کانتورهای قهوه‌ای پررنگ و جذاب، هارمونی خارق‌العاده‌ای با سایه هلویی و صورتی دارند. پس دست به کار شوید، مداد لب قهوه‌ای خود را بردارید و دور تا دور لب‌هایتان را پر کنید. حالا با براش کوچکی، کانتور را به سمت داخل لب‌ها محو نمایید و به کمک برق لب‌ آرایشتان را تکمیل کنید.

 

5.     چشمانی به سبک پانک

جولیا فاکس، با آرایشی جسورانه و غیر منتظره پا بر فرش قرمزهای پاییز امسال گذاشت و پایه‌گذار یکی از داغترین ترندهای امسال شد. اگر از طرفداران سبک پانک و گرانج هستید، این مدل آرایش چشم، جذاب‌ترین میکاپی است که امسال می‌توانید امتحان کنید.

 

برای اجرای این آرایش چشم، به سایه مشکی پررنگ و مداد چشم با‌کیفیت احتیاج دارید. این ترند آنقدر جذاب است که باید حتما به فکر خرید خط چشم عالی باشید و همه پاییز و زمستان از داشتن این مدل آرایش چشم لذت ببرید.

 

ابتدا الگوی سایه مورد نظرتان را با مداد طراحی نمایید و حتما توجه داشته باشید که قسمت زیر استخوان ابرو را خالی بگذارید. حالا به کمک سایه پررنگ مشکی، قسمت داخلی الگو را پر کنید، به شکلی که سرتاسر پلک‌هایتان را فرا بگیرد. در صورت تمایل، می‌توانید از سایه‌های گلیتری مشکی برای پُرکردن قسمت داخلی سایه خود استفاده کنید و ظاهر مجلل‌تری بسازید.

 

بعد از اجرای سایه‌هایی با سبک پانک، احتمالا خودتان به خوبی متوجه می‌شوید که به هیچ آرایش اضافه‌ای احتیاج  ندارید. اما در صورت تمایل، می‌توانید از برق لب یا رژ لب‌های گوشتی استفاده نمایید. همچنین، برجسته کردن زیبایی‌های صورت با به کار گرفتن تکنیک کانتورینگ یا استروبینگ، می‌تواند ظاهر حرفه‌ای‌ و زیبا‌تری به آرایشتان بدهد.

 

6.     کلاسیک و درخشان باشید

مگان فاکس، با ظاهری کلاسیک از دهه 80 میلادی به استقبال پاییز امسال رفته است. چیزی که بیش از همه در استایل پاییزی این سلبریتی محبوب خودنمایی می‌کند، ترکیب جسورانه آرایش چشم و لب‌های او است.

 

برای شروع، می‌توانید با آرایش چشم دودی و محو دست به کار شوید. ابتدا سایه قهوه‌ای کمرنگ تا متوسطی را در گوشه خارجی چشم‌ها بمالید و به سمت انتهای ابروها امتداد دهید. قسمت داخلی پلک را نیز با سایه نود و کرم رنگی پر کنید.

10 ترند آرایشی جذاب برای پاییز 2022

در ادامه، خط چشم ظریف و کشیده‌ای روی پلک بالا رسم نمایید و مژه‌های انتهایی را با کمک ریمل لیفت کنید تا چشمانتان حالت کشیده‌ای داشته باشند.رژگونه زرشکی یا قرمزی را بسته به تناژ پوستتان بردارید و سیب گونه‌هایتان را برجسته نمایید. در آخر، با رژ لب زرشکی یا آلبالویی کارتان را به پایان برسانید.

 

7.     با سایه‌های طلایی و صورتی جیجی حدید همراه شوید

جیجی حدید در جدیدترین ظاهر پاییزی خود، عکسی با سایه‌های طلایی و صورتی ملایم به اشتراک گذاشت و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. این سبک آرایشی ملایم، می‌تواند انتخاب جذابی برای میکاپ‌های روزانه و قرارهای کاری شما باشد. به خصوص که می‌توانید به راحتی آن را با استایل‌های کلاسیک و ترنچ کت‌های پاییزی‌تان ست کنید.

 

برای اجرای این مدل سایه چشم، به پالت سایه شاین و ملایمی از سه رنگ سفید، طلایی و صورتی احتیاج دارید. کار را با سایه سفید آغاز نمایید و قسمت داخلی پلک را پر کنید. در ادامه، سایه صورتی را به قسمت خارجی پلک بالا بمالید و تا وسط پلک ادامه دهید. حالا وقت آن است که مقداری از درخشش سایه طلایی را به قسمت میانی پلکتان بمالید و سایه‌ها را به ضربات آرام و ملایم براش محو کنید.

 

برای تکمیل این آرایش، بهتر است از رژگونه هلویی تا برنز کمک بگیرید و با رژ لب‌های نود و کمرنگ آرایشتان را کامل کنید.

 

8.     در پاییز امسال بیش از همیشه بدرخشید

حتما شما هم از بهار امسال متوجه حضور پررنگ سایه‌های گلیتری شده‌اید. این دانه‌های درخشان و چشمگیر، به قدری جذاب،کاربردی و گیرا بودند که در نهایت به ترند پاییزی 2023 پیوستند. حالا می‌توانید با خیال راحت آنها را با استایل‌های روزمره خود هماهنگ کنید و لذت ببرید.

 

رنگ سایه گلیتری مورد نظرتان را انتخاب کنید و سراسر پلک خود را با ذرات پرل و اکلیلی آنها بپوشانید. بهتر است توجه داشته باشید که وجود دانه‌های درشت اکلیل در ساختار سایه‌های گلیتری، طراحی خط چشم را با مشکل روبرو می‌کند. اما به عنوان راهکار جایگزین، می‌توانید از اکستنشن‌های لیفت مژه یا ریمل‌های بلند کننده استفاده نمایید.

 

حقیقت این است که سایه‌های گلیتری به قدری چشم نواز هستند، که به تنهایی می‌توانند آرایش کامل و بی‌نقصی به حساب بیایند.در صورت تمایل، می‌توانید به استقبال رژ لب‌های نود یا حتی کانتورینگ لب بروید. رژگونه‌های پررنگ و کک و مک‌های مصنوعی نیز هارمونی خاصی با سایه‌های گلیتری به وجود می‌آورند.

 

9.     سایه‌های زرد را دست کم نگیرید

زرد یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های پاییزی است که در تمام این سال‌ها دست کم گرفته شده است. حالا در پاییز 2023 صنعت زیبایی برای جبران تمام این سال‌ها، با استقبالی کم‌نظیر به پیشواز خط چشم و سایه‌های زرد رنگ رفته است.

 

از پیشتازان این ترند سرزنده و جذاب، می‌توان به بازیگر و خواننده هالیوودی کامیلا کابلو اشاره کرد. خط چشم زرد و نوآورانه کامیلا، به یکی از محبوب‌ترین الگوهای خط چشم گرافیکی پاییز 2023 تبدیل شده است.

 

اما درخشش رنگ زرد پاییزی به همینجا ختم نمی‌شود. سایه‌های ترکیبی دودی و زرد، یکی دیگر از ترندهای مورد استقبال امسال است. برای اجرای این مدل آرایش، می‌توانید از تناژهای مختلف سایه زرد استفاده نمایید.

کافی است براش خود را به رنگ زرد آغشته کنید و سایه را از گوشه داخلی پلک تا قسمت انتهایی ابروها امتداد دهید. در صورت تمایل، می‌توانید از تناژهای مختلف رنگ زرد برای اجرای آرایش چشمتان استفاده کنید. ترکیب خط چشم‌های گرافیکی مشکی با این مدل سایه، از جمله راهکارهای پیش رو برای زیبایی بیشتر آرایش چشمان شما است.

 

اگر دوست دارید آرایش چشم‌هایتان مورد توجه قرار بگیرد، می‌توانید کار را با برق لب و برنزرهای گونه به پایان برسانید. اما اگر به دنبال میکاپ پررنگ‌ و مجلل‌تری هستید، می‌توانید از ایده کانتور لب و رژگونه‌های پررنگ دهه 90 میلادی استفاده کنید.

 

10.     اهمیت آرایش پلک پایین را فراموش نکنید

پس از گذشت سالها، متخصصان حوزه زیبایی به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت آرایش زیر چشم به شدت نادیده گرفته شده است. این مدل سایه چشم در وهله اول ممکن است کمی نامتعارف به نظر برسد، اما نتیجه کار، کاملا شگفت زده‌تان است.

 

برای اجرای این ترند، بهتر است سایه نود و کمرنگی با تناژ کرم را روی پلک بالا اجرا نمایید و برای تعیین مرز آرایش خود، خط چشم بلند و دنباله داری طراحی کنید. در ادامه با کمک کانسیلر، تیرگی زیر چشم را بپوشانید و با پررنگ‌ترین سایه پالت خود دست به کار شوید. می‌توانید حتی از سایه چشم قرمز یا زرشکی کمک بگیرید و پلک زیرین خود را آرایش کنید.

 

نقطه عطف این ترند جسورانه و متفاوت، هماهنگی رنگ سایه زیر چشم و رژ لب است. در این مرحله، می‌توانید با استفاده از رژ لب وینیل قرمز به پیشواز میکاپی شگفت انگیز بروید. همچنین، رژگونه‌های صورتی کمرنگ در ترکیب با هایلایترهای صدفی ملایم، انتخابی عالی برای تکمیل این ترند به شمار می‌روند.