پارس ناز پورتال

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز احساس نمی کنید بار تمام دنیا روی دوش هایتان سنگینی می کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست های صمیمی تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

 

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید***حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید

به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق***به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید 

 

تعبیر: شما فراموش نشده اید. باز هم عدا هی هستند که قدرتان را بدانند و جواب زحمتتان را بدهند. شما کسی هستید که در عین خوشی و رسیدن به مراد دیگران را هم در شادی و خوشی خود سهیم کرده اید، اما دیگران در حق تان کم لطفی کرده اند ولی باز هم مرحمت خدا نصیب شما شده و خواهد سد.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال، به نظر می رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است، برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می آید حرکت کنید. شما همیشه می توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

 

فال حافظ امروز متولدین اردیبشهت :

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه ایست که هیچ آفریده نگشادست 

 

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین خرداد:

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش های خاصی از زندگی شخصی تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته اید که می تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

 

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم***دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت***چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم 

 

تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین تیر:

حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می گیرند شما نیز کمی دو دل هستید. شما ذاتاً می دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می دانید چگونه می توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

 

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر دست دهد خاک کف پای نگارم***بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است***از موج سرشکم که رساند به کنارم 

 

تعبیر:  برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

 فال روز متولدین مرداد:

امروز فکرهای اقتصادی بسیار خوبی در سرتان می چرخد. آنها را گوشه ای یادداشت کنید تا سر فرصت برایشان برنامه ریزی کنید. اما زمان الان خود را برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید. در کنار خانواده و عشقتان از همه لحظه های سال جدید لذت ببرید و در میان انسان های شاد و پر انرژی باشید. امسال با خودتان تصمیم بگیرید که افرادی که باعث پایین آمدن انرژی شما می شوند را به طور کل کنار بگذارید. فقط به استراحت و هیجان فکر کنید. هر چه شادتر باشید، دنیا زیباتر سپری خواهد شد.

 

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم 

 

تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین شهریور:

امروز می تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز عصر وارد این مهمانی کیهانی می شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می دانید که ایده های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی ها را تعدیل کنید، موفقترین خواهید شد.

 

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس***که چنان ز او شده ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد***که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس 

 

تعبیر: همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین مهر:

شما ممکن است امروز در رابطه با کسی که شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی کرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا که به نظر می رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید که اوضاع بدتر از این است که به نظر می رسد. به یاد داشته باشید یک فرصت جدید می تواند یک مشکل را حل کند و می تواند به موقعیت کمک کند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود***هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

از دماغ من سرگشته خیال دهنت***به جفای فلک و غصه دوران نرود 

 

تعبیر: یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به رازو نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین آبان:

شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می باشد.

 

فال حافظ امروز متولدین آبان :

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم***ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد***لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم 

 

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین آذر:

امکان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی کنند، اما شما واقعاً نمی توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می کنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن بکنید، فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

 

فال حافظ امروز متولدین آذر :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

 

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین دی:

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد***باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می گذری همچون باد***چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

 

تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دستندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین بهمن:

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

 

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

 

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1394

فال روز متولدین اسفند:

شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود 

 

تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.