پارس ناز پورتال

خانم های خانه دار پذیرایی مهمانان را جدی بگیرید

خانم های خانه دار پذیرایی مهمانان را جدی بگیرید

مهمان حبیب خداست.توسعه هایی در مورد مهمانوازی و پذیرایی را جدی بگیرید.فرقی نمی کند مهمانی شما کوچک است یا بزرگ حتما سعی کنید وقتی را به ویرایش وچیدمان میز شام اختصاص دهید .اولین موضوع انتخاب رومیزی است . اگر ظروف شام شما طرح دار است از یک رومیزی ساده استفاده کنید . اگر ظروف شام شما ساده و تک رنگ هستند می توانید از رومیزیهای طرح دار استفاده کنید .

در میز شام نباید از رنگ های متعدد استفاده کنید . اگر ظروف شما براق و درخشان هستند ، چه ساده چه طرح دار ، رومیزی خود را از یک رنگ خنثی و لطیف انتخاب کنید .می توانید زیر رومیزی یک تکه پلاستیک پهن کنید تا هم از کثیف شدن میز جلوگیری شود و هم سر و صدای بشقاب ها و قاشق و چنگال هم کمتر گردد.

بهتر است کارت هایی با نام مهمانان درست کرده و در جلوی بشقاب آنها قرار دهید تا شام رسمیت و کلاس بیشتری داشته باشد .حتما توجه کنید جا برای همه وجود داشته باشد و در صورت کوچک بودم میز یک میز دیگری اضافه کرده و در کنار آن قرار دهید .اگر سرویس غذاخوری شما سفید ساده هست از ظروفی با رنگ های دیگر برای متنوع کردن سفره کمک بگیرید . اما اگر رومیزی شما شلوغ است ، ظرف های رنگی را فراموش کنید .


چنگال ها در سمت چپ ، کارد و قاشق سمت راست و بشقاب دسر در بالای بشقاب اصلی قرار می گیرد . لیوان ها در بالا سمت راست قرار می گیرندبه تعداد کافی نمک پاش و فلفل پاش و ظرف کره روی میز قرار دهید . گلدان پر از گل یا شمعدان هایی در دو سوی میز با شمع های بلند بدون اشک را فراموش نکنید .