پارس ناز پورتال

دستگیری پیرزنی همراه با ارازل و اوباش ..!

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیری پیرزنی همراه با ارازل و اوباش ..!
 
شفاف:بخشی از عملیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی بامداد امروز با حضور گسترده نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف شهر قم انجام شد و در راستای اجرای این طرح حافظان امنیت و آسایش مردم در عملیات‌هایی ضربتی به سراغ مخلان نظم و امنیت رفتند.
 
با اجرای این عملیات ضربتی بسیاری از مردم از اقدام نیروی انتظامی و دادستانی قم تقدیر کرده و خواستار برخورد هرچه بیشتر و جدی‌تر با کسانی شدند که به شیوه‌های مختلف آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده‌اند. ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه چهارشنبه شب ماموران نیروی انتظامی وارد خانه‌ای در یکی از کوچه‌های خیابان نیروگاه می‌شوند، این خانه که نام معروفی هم دارد، به محلی برای خرده‌فروشی و استعمال مواد مخدر تبدیل شده است.
 
ماموران از این خانه یک پیرزن و سه جوان را که در امر تهیه، ‌توزیع و استعمال مواد مخدر فعالیت می‌کنند، دستگیر می‌کنند. مردم محل که از این اقدام نیروی انتظامی مطلع شده‌اند در مقابل درب خانه تجمع کرده و در گفت‌وگو با خبرنگاران از مشکلاتی که در نتیجه حضور افراد مختلف در این خانه به وجود آمده است سخن می‌گویند و از نیروی انتظامی و عوامل دادستانی تقدیر می‌کنند.
 
پس از دستگیری متهمان پارچه‌ نوشته‌ای بر سر درب این خانه نصب شد که روی آن نوشته بود: «ساکنین این منزل به دلیل ایجاد پاتوق و توزیع مواد مخدر دستگیر شده و تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند. *۱۰ دقیقه بامداد ماموران ساکنین یک منزل در خیابان شاهد غربی را دستگیر کرده‌اند که افراد دستگیر شده یک پدر و پسر بوده و دو نفر دیگر برای مصرف مواد مخدر میهمان این خانه شده بودند. از این خانه مقادیری آلات مصرف مواد مخدر، سوخته تریاک و شیشه کشف شد.
 
چهار متهم دستگیر شده و پرونده آنها پس از تکمیل به مقامات قضایی تحویل داده می‌شود. *۳۹ دقیقه بامداد ماموران خانه‌ای در منطقه زندآباد را مورد بازرسی قرار داده‌اند و در این خانه دو جوان متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند. همچنین از این خانه کراک، ضبط صوت سرقتی، قمه، قداره، چاقو و … کشف می‌شود.
 
اهالی محل از اقدام نیروی انتظامی از دستگیری این دو جوان تشکر کرده و برخورد قاطعانه با دیگر اراذل و اوباش را خواستار می‌شوند. نمونه‌های ذکر شده فقط گوشه‌ای از عملیات بزرگ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم بود که با حضور ۵۵ تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
*قم از هرگونه ناهنجاری پاک می‌شود دادستان قم در حاشیه اجرای این مانور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی برگزار می‌شود و در راستای اجرای این طرح کسانی که اقدام به هرگونه هنجارشکنی کرده باشند، دستگیر می‌شوند. مصطفی برزگر گنجی با اشاره به هماهنگی ارگان‌های امنیتی در برگزاری این طرح اظهار داشت: ام‌القرای جهان اسلام باید از هرگونه ناهنجاری اجتماعی پاک شود.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی تخلفات در زمینه کاروان‌های عروسی تصریح کرد: با کاروان‌هایی که اقدام به ایجاد بی‌نظمی کنند برخورد خواهد شد.
 
*فعالیت ۵۵ تیم عملیاتی فرمانده نیروی انتظامی قم نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: تصمیم گرفتیم که در اجرای این عملیات خبرنگاران نیز با ما همراه باشند تا از نزدیک زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه را مشاهده کنند. مهدی توکلی با اشاره به اهمیت افزایش ضریب امنیت اجتماعی در شهر مقدس قم تاکید کرد:
در این طرح سه مقوله سرقت، مواد مخدر و اراذل و اوباش را مورد توجه قرار داده و با متهمان با جدیت برخورد خواهیم کرد. فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه استان قم جزو امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: استان قم در زمینه میزان رضایتمندی مردم رتبه دوم را کسب کرد. وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح ۵۵ تیم عملیاتی وارد عمل می‌شوند.
 
*طعم شیرین امنیت با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بامداد پنج‌شنبه مجرمان، متهمان و خلافکاران شب سختی را پشت سرگذاشتند و بسیاری از آنان دستگیر شده و جامعه از لوث وجودشان پاک شد. اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم نتایج بسیار مثبتی را به دنبال داشته است و در راستای اجرای این طرح ۱۵۰ نفر از خلافکاران دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند. رئیس پلیس آگاهی استان قم در خصوص نتایج طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: این طرح در بخش‌های مواد مخدر، امنیت اخلاقی، پیشگیری و آگاهی انجام شد و نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت.
 
سیدجعفر حسینی تصریح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر نسبت به دستگیری ۲۰ معتاد خطرناک و همچنین ۳۰ توزیع‌کننده اقدام شد. وی اضافه کرد: همچنین از این متهمان ۳۷ گرم تریاک، ۶۱ گرم کراک و ۱۳ گرم شیشه کشف و ضبط شد. رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بخش امنیت اخلاقی نیز ۱۸ قبضه سلاح سرد کشف شد، دو نفر از مزاحمین خیابانی دستگیر شدند و مقادیری تجهیزات دریافت ماهواره و قلیان نیز کشف و ضبط شد.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش پلیس پیشگیری اظهار داشت: در این راستا چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و همچنین ۸۳ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک نیز روانه پارکینگ شد. حسینی دستگیری ۴۰ تبعه خارجی غیرمجاز، دستگیری دو سارق و همچنین کشف یک دستگاه خودرو را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد.
 
در بخش پلیس آگاهی نیز شاهد انهدام چند باند سرقت بودیم که از آن جمله می‌توان به باند سارقین وانت نیسان اشاره کرد که سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: همچنین باند سارقین خودروهای سواری نیز شب گذشته منهدم شد و ۱۳ نفر دستگیر شدند. وی دستگیری دو مالخر حرفه‌ای و کشف ابزارآلات صنعتی، دستگیری سارقان احشام، دستگیری باند سارقین منازل و … را از دیگر دستاوردها و نتایج طرح ارتقا امنیت اجتماعی دانست.
 
*قم همچنان برای مجرمان ناآرام است عملیات ارتقای امنیت اجتماعی بامداد پنجشنبه پس از تلاش خستگی‌ناپذیر ماموران نهادهای انتظامی و امنیتی به اتمام رسید، ولی این عملیات همچنان ادامه دارد تا شهر مقدس قم که به عنوان مذهبی‌ترین شهر کشور شناخته می‌شود از هرگونه بی‌نظمی، جرم و جنایت پاک شود.